Kip zonder kruiden kan best lekker zijn als je het goed bakt. Misschien is het even wennen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
heerlijk droge kip zonder kruiden
Dit is echte kip (filet)quote:Op zondag 12 januari 2025 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
in een van de andere edities hadden ze vega kip dacht ik.
Nu nog wachten op de eerste die bedenkt dat je ook water kan opwarmen om jezelf mee te wassenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
hebben ze vanmorgen wel gedaan volgens mij. Op aanraden van Lene geloof ik
Ik zei het al eerder. Jeffrey hangt de gangster uit. Manier van praten, houding, hoe hij kijkt en mensen probeert te bespelen. Hij heeft teveel gangsterfilms gezien. Want eigenlijk is het een watjequote:
Plofkipquote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef spapaars het volgende:
Kipbrokjes ziet er meer uit als gekookt dan gebakken.
Dit ja , Hij hangt de player uit en dat gaat een keer fout.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder. Jeffrey hangt de gangster uit. Manier van praten, houding, hoe hij kijkt en mensen probeert te bespelen. Hij heeft teveel gangsterfilms gezien. Want eigenlijk is het een watje
Hij was sowieso al gepikeerd dat hij gister als 'bad boy' werd neergezet door Axel en 'Nele'quote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder. Jeffrey hangt de gangster uit. Manier van praten, houding, hoe hij kijkt en mensen probeert te bespelen. Hij heeft teveel gangsterfilms gezien. Want eigenlijk is het een watje
dit zei hij in zijn introfilmpje, niet met deze woorden , maar wel met deze strekkingquote:Op zondag 12 januari 2025 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Die aardappeltjes worden ongekookt in een enorme hoeveelheid in de pan gegooid om te bakken?
Yep want 'in de supermarkt zijn de schijfjes ook niet gekookt', in mijn supermarkt gelukkig welquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Die aardappeltjes worden ongekookt in een enorme hoeveelheid in de pan gegooid om te bakken?
ja volgens mij ookquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
het is een goed mensquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Madam is eindelijk tevreden. Hopelijk niet voor lang.
quote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep want 'in de supermarkt zijn de schijfjes ook niet gekookt', in mijn supermarkt gelukkig wel
Ff over de kook..quote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep want 'in de supermarkt zijn de schijfjes ook niet gekookt', in mijn supermarkt gelukkig wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |