Dat vraag ik me af, koken voor jezelf is toch wel wat andersquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallen
volgens mij kan hij nog geen water kokenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jordy weet hoe te koken ... hij is 55 kilo afgevallen
En dan staan ze er ook mee te kijken alsof er een culinaire geschiedenis plaatsvindtquote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Die aardappeltjes worden ongekookt in een enorme hoeveelheid in de pan gegooid om te bakken?
Hij brengt het anders ... misschien een bodempje water bij die aardappels en de deksel er opquote:Op zondag 12 januari 2025 18:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
volgens mij kan hij nog geen water koken
Soort van stomen bedoel jequote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij brengt het anders ... misschien een bodempje water bij die aardappels en de deksel er op
Dat (basis)rekenen hebben ze elk jaar weer moeite meequote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
ze zijn toch geen 18 meer, kunnen geen van allen koken, rekenen, schoonmaken, leuk zijn , wat een groep
Vikaash moet flink gaan zitten liegen om niet door de mand te vallenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Elsa vraagt naar de oorsprong van Remi's achternaam
Ooopsss
hij weet het goed te spelenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Elsa vraagt naar de oorsprong van Remi's achternaam
Ooopsss
Hij lult zich er leuk en makkelijk uitquote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef ledn81 het volgende:
Elsa begint over de 'fake' achternaam van Remi.![]()
Benieuwd wat ie ervan maakt
Dat zou ook mijn eerste voorbereiding zijn: kunnen koken met beperkte middelen voor een grote groep en leren brood bakken vanaf scratch.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
ze zijn toch geen 18 meer, kunnen geen van allen koken, rekenen, schoonmaken, leuk zijn , wat een groep
Ja dat kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ohja? Dat heb ik dan gemist. Maar nog steeds rijkelijk laat, na 9 dagen
heb ook even een weekly basics topic aangemaaktquote:Op zondag 12 januari 2025 18:27 schreef b_engeltje het volgende:
Ow ze hebben geen citroen
Dacht dat de aardappels citroenen waren
Waarom kijk je nog?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
de rest vind je wel goed gaan ?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat (basis)rekenen hebben ze elk jaar weer moeite mee
Ja, bij mij ookquote:
Topquote:Op zondag 12 januari 2025 18:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ook even een weekly basics topic aangemaakt
[ link | afbeelding ]
Nu hopen dat niemand kennis heeft van dat soort zaken.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
'Remi' zegt dat z'n vader een extreme obsessie heeft met de achternaam 'Jacobs' en hij daarom z'n achternaam heeft laten veranderen.
Hij woonde vroeger in Duckstad, maar dat mag nog niemand wetenquote:
wat krampen?quote:Op zondag 12 januari 2025 18:25 schreef ben34567 het volgende:
Het gaat over krampen en mario is er niet
Goede redenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
omdat ik dit het leukste programma vindt van het jaar
Niemand ziet dat ookquote:Op zondag 12 januari 2025 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij woonde vroeger in Duckstad, maar dat mag nog niemand weten
Doe normaal. Je bent toch geen kleuter?quote:
Hij is niet voor niks 55 kg afgevallenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:38 schreef b_engeltje het volgende:
Jordy beste man... misschien maar koken..kan hij beter aan een ander overlaten
Ja hadden we vorig jaar ook immers, konden we een beetje meedenken, wat we er van konden makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |