🤣quote:Op zondag 12 januari 2025 17:51 schreef spapaars het volgende:
Sperziebonen altijd lekker.
Met een aardappeltje, als stamppot, en als je ze aan elkaar knoopt kousenband.
quote:
Lekker hypocriet.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dit is toch geen handen wassen?!
[ afbeelding ]
Als ik iets later in zou starten zou het in een 7 sec gifje passen incl. afdrogen.
Inderdaad, zeker voor iemand die er constant zo op hamert ..quote:
Jeff is vies bezigquote:Op zondag 12 januari 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
Jef is de grootste roddelaarster in het huis.
Vaak altijd zo. De meeste met de grootste smoel bakken er zelf niets van.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker voor iemand die er constant zo op hamert ..
Je denkt dat hij expres zo praat?quote:
Boeienquote:Op zondag 12 januari 2025 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, je valt in herhaling, je valt in herhaling....
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je denkt dat hij expres zo praat?
Naar ventje aan het worden. Fluisteren en stoken. Maakt hij geen vrienden mee.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:57 schreef spapaars het volgende:
Jef is de grootste roddelaarster in het huis.
Dat komt ook nog wel bij hem terugquote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Naar ventje aan het worden. Fluisteren en stoken. Maakt hij geen vrienden mee.
Kom je het verst mee, gelukkig dat er nu wat gebeurd. Politiek correcte tijden zijn voorbij nu!quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou dan speelt hij dus op dat vlak het spel niet. En dat was mijn puntquote:
Hij is te fel bezig in de groepquote:Op zondag 12 januari 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kom je het verst mee, gelukkig dat er nu wat gebeurd. Politiek correcte tijden zijn voorbij nu!
Je gaat toch niet gelijk al in je kaarten laten kijken dus wat betreft speelt hij het slim!quote:Op zondag 12 januari 2025 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dan speelt hij dus op dat vlak het spel niet. En dat was mijn punt
Ze willen gewoon een reden hebben om op Lennie te fitten.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:02 schreef Koos1958 het volgende:
Hij focust echt op verkeerde mensen. Er was marge zegt Jeffrey. Keaunu zegt dat hij 30.meer heeft gepakt maar dat boeit niet zegt Jeffrey.
Als ie het een keer zegt ok, maar hij is nu al uren hetzelfde aan het roepen.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben niks anders om zich druk over te makenquote:Op zondag 12 januari 2025 18:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie het een keer zegt ok, maar hij is nu al uren hetzelfde aan het roepen.
En het gaat eigenlijk nergens over, tientjeswerk, meer niet.
Daar ging het me niet om. Het gaat me om dat gezeur en dat gefit.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gelijk al in je kaarten laten kijken dus wat betreft speelt hij het slim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |