Ja ... precies wat ik altijd ook niet zeg!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zeker geen middelen er in die de kleur van koffie veranderd
Ik zeg ok altijd, koffie moet zijn als een man, sterk en heet!
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ... precies wat ik altijd ook niet zeg!
Ja en een ander woord voor vloeibaar, maar ik vrees dan voor mijn eerste usernotequote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jij zegt zeker
Koffie moet zijn als een vrouw, lekker. lief en heet
Het jeukt wel om je er een te geven hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en een ander woord voor vloeibaar, maar ik vrees dan voor mijn eerste usernote
Liquide, maar dat klinkt ook maar zus en zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en een ander woord voor vloeibaar, maar ik vrees dan voor mijn eerste usernote
Als ik er eentje moet krijgen dan maar van jou haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het jeukt wel om je er een te geven hoor.
Dat klinkt eerder alsof ik een hitman ben haha.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liquide, maar dat klinkt ook maar zus en zo natuurlijk.
Dank je, zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik er eentje moet krijgen dan maar van jou haha.
ZIt je mobiel?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:17 schreef B00STER het volgende:
Waarom quote ik steeds automatisch dubbel? Iemand enig idee?
Gelukkig maar. Ook wel jammer, anders hadden we samen kunnen gaan scheuren op de scootquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja ik kan gewoon lopen, nergens pijn.
Nee, pc
Dat zou kunnen inderdaad, want nu heb ik het ineens niet meer. Enneuh, altijd in voor een ritje hoor! Kun je een beetje driften?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ook wel jammer, anders hadden we samen kunnen gaan scheuren op de scoot
Dan weet ik niet waar je de berichten dubbel krijg. Klik je zo snel twee keer zonder dat je het door hebt?
Als je het storend vindt en het blijft voorkomen je vraag even stellen in feedback
Feedback, Bugs en Development
Ik heb een driewieler, ga mij er niet eens aan wagenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad, want nu heb ik het ineens niet meer. Enneuh, altijd in voor een ritje hoor! Kun je een beetje driften?
Die doen het juist goed! Mijn schoonvader had er eentje, die dingen gaan hard!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een driewieler, ga mij er niet eens aan wagen
Ik heb een scootmobiel die gaat met dit weer nog slomer dan in de zomerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die doen het juist goed! Mijn schoonvader had er eentje, die dingen gaan hard!
Misschien tijd voor een upgrade? Een turbo 'boost'? hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een scootmobiel die gaat met dit weer nog slomer dan in de zomer
In de zomer 16 en in de winter 15 15.5
Toen ik hem kreeg ging hij 18. Hoe ouder hij wordt hoe slomer, zijn net mensen
Kon dat maar. ALs je een eindje weg moet is het wel prettig als hij wat harder kan. In ieder geval zo hard dat je naast een fietser kan rijden zonder dat die zich in hoeft te houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een upgrade? Een turbo 'boost'? haha
Hier rijdt er af en toe een vrouw de straat in met zo'n ding en die neemt de bocht zo hard dat ze serieus met 1 wiel los komt ...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon dat maar. ALs je een eindje weg moet is het wel prettig als hij wat harder kan. In ieder geval zo hard dat je naast een fietser kan rijden zonder dat die zich in hoeft te houden
Dat gaat vast nog wel een keerte fout, die dingen staan erom bekend dat ze snel omkieperenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hier rijdt er af en toe een vrouw de straat in met zo'n ding en die neemt de bocht zo hard dat ze serieus met 1 wiel los komt ...
Het erge is dat ze vaak een kind voor zich heeft, van een jaar of 4.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vast nog wel een keerte fout, die dingen staan erom bekend dat ze snel omkieperen
O en dan nog zo rijden, echt onverantwoordquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het erge is dat ze vaak een kind voor zich heeft, van een jaar of 4.
Die scootmobiels gaan echt pokke snelquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:33 schreef Ireth het volgende:
Mijn pa is toen op volle snelheid uit de bocht gevlogen. Gebroken heup en scoot totaal kapot.
Heb zijn nieuwe toen laten begrenzen. Stand 3 was maximaal, 4 en 5 deden niks qua extra snelheid.
"Miran, hij gaat niet harder,je moet denk ik ff bellen hoor!!"
Nou je gaat hard zat jos verstappen!
Die ga ik ook even etenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef ledn81 het volgende:
kroketjes bij de FEBO![]()
beide streams lopen gelijk
Vindt het wel lekker buiten zonnetje erbijquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
Getsie getsie het is fris buiten bbbrrr, maar ook wel lekker
Is het ook, maar op een scootmobiel is het vaak net even kouder.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vindt het wel lekker buiten zonnetje erbij
Dat is waar, de rijwind maakt het koud.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, maar op een scootmobiel is het vaak net even kouder.
Omwille van veiligheidsredenen stijgen en landen vliegtuigen tegen de wind in. Zo wordt de snelheid tot een minimum herleid bij de landing, en helpt het de vliegtuigen lift te genereren bij het opstijgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is dat grappig? wist ik ook niet. Nooit over nagedacht.
Onhandige dingen, dan ben je in de winkel en is het warmquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar, de rijwind maakt het koud.
Zelfs een schootskleed helpt dan niet echt
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:40 schreef mario390 het volgende:
mutti zeig me haar hafermau met nutten van haar ontbijt , ziet er niet uit
Hey Marioquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:45 schreef mario390 het volgende:
je bent streng, ik dacht het passt wegen bewohners slob
Oh, handigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Omwille van veiligheidsredenen stijgen en landen vliegtuigen tegen de wind in. Zo wordt de snelheid tot een minimum herleid bij de landing, en helpt het de vliegtuigen lift te genereren bij het opstijgen.
quote:
Waar wil je op stemmen dan, dan stem ik wel met mijn stem. Heb nog niet gestemd want geen idee wie ik er in wil houden van deze driequote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:57 schreef Joyce-43 het volgende:
no hard feelings, maar we zeuren er wel even over verder door.
probeer te stemmen maar het wederom uit en in loggen lukt niet, dus dan maar 1x stemmen ipv 3x
Jahh Muttiquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]Duuuuuuuu bist alles was ich habe off the word duuuuuuuuuuuu unt so weite und so weiter
Hij zegt Mutti tegen mijquote:
ik had al gestemd op Jordy maar ik kan 3 keer stemmen, maar bij RTL gaat het uit en inloggen zo verrot. als je op de stempagina bent heb je op die pagina nergens staan waar je kan uitloggen en er naar op zoek gaan duurt wel weer even.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar wil je op stemmen dan, dan stem ik wel met mijn stem. Heb nog niet gestemd want geen idee wie ik er in wil houden van deze drie
O je bent ook een valse stemmerquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik had al gestemd op Jordy maar ik kan 3 keer stemmen, maar bij RTL gaat het uit en inloggen zo verrot. als je op de stempagina bent heb je op die pagina nergens staan waar je kan uitloggen en er naar op zoek gaan duurt wel weer even.
lief van je maar ik blijf net zo lang etteren tot ik het voor elkaar heb haha
nou wilde ze alle 3 1 stem geven dit keer hoor hahaquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent ook een valse stemmer, meer dan 1x stemmen. Daarom vind ik deze manier van stemmen ook geen reet aan.
Als het 5 standen heeft dan is iedere stand 5 kilometer per uur harder. Dus jouw pa zou nu niet harder dan 15 moeten kunnen in dat geval.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:33 schreef Ireth het volgende:
Mijn pa is toen op volle snelheid uit de bocht gevlogen. Gebroken heup en scoot totaal kapot.
Heb zijn nieuwe toen laten begrenzen. Stand 3 was maximaal, 4 en 5 deden niks qua extra snelheid.
je wordt ouder papa geef het maar toequote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
. zo lastig alle schermen open houden![]()
Geen zorgen, ik heb het gecompenseerd met 2 stemmen op Milena. Opzouten met die Jordy.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent ook een valse stemmer, meer dan 1x stemmen. Daarom vind ik deze manier van stemmen ook geen reet aan.
O dat is minderquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:33 schreef Ireth het volgende:
Zeg ben jij iedereen een ouderdomscomplex aan het aanpraten deze week offe?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je wordt oude papa geef het maar toe
15 km per uur een fiets gaat harderquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die scootmobiels gaan echt pokke snel
Jij ook al, even bedenken of ik hier iets mee moetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb het gecompenseerd met 2 stemmen op Milena. Opzouten met die Jordy.
Jah, livestream,fok,YT,Bitc,IEX,Wtsapp elke dag drukquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je wordt oude papa geef het maar toe
Niet iedereenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zeg ben jij iedereen een ouderdomscomplex aan het aanpraten deze week offe?
Eens, maar je hebt het vermogen direct beschikbaar dus je schiet er zo vandoor in mijn beleving.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
15 km per uur een fiets gaat harder
Heb 2x videoland, ziggo, Van BB 3, dan van RLS van DTS van GC ben ondertussen ook nog in exel bezig en whatapp, de mail, en ik doe ook nog een spelletje tussen doorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, livestream,fok,YT,Bitc,IEX,Wtsapp elke dag druk
Zo snel trekken die krengen iet op hoor, denk dat het harder lijkt misschien dan het is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, maar je hebt het vermogen direct beschikbaar dus je schiet er zo vandoor in mijn beleving.
Daarnaast vindt ik ze gevaarlijker omdat inknijpen vaak gas geven is ipv remmen
Jaja multitasken hé? Dat kan ik ook ik kan een biertje drinken en gelijkertijd op enter drukken..nixaanquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb 2x videoland, ziggo, Van BB 3, dan van RLS van DTS van GC ben ondertussen ook nog in exel bezig en whatapp, de mail, en ik doe ook nog een spelletje tussen door![]()
En dan vind ik nog tijd om een bakkiete maken en te drinken
ik heb een paar keer op een scootmobiel gereden. Doe het nooit meer vond het echt eng.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo snel trekken die krengen iet op hoor, denk dat het harder lijkt misschien dan het is.
Er zit geen rem op die dingen, hendel loslaten is stoppen
Ik heb trouwens een schakelaar die vast moet houden en als ik die loslaat sta ik stil
Wat goehoeddddddddquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja multitasken hé? Dat kan ik ook ik kan een biertje drinken en gelijkertijd op enter drukken..nixaan
O echt, ik vind er niets engs aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik heb een paar keer op een scootmobiel gereden. Doe het nooit meer vond het echt eng.
Toe dan! toe dan!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook al, even bedenken of ik hier iets mee moet
Daag mij niet uit, ik hou mij nog in maar oooooooooooquote:
Wauw, wat voor streams kijk jij dan allemaa? Ook nog een buitenlandse BB Is SPanje nog niet afgelopen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:45 schreef mario390 het volgende:
heb stream in browser, heb stream op iptv, heb stream op smartphone twitch
O, daar is het bijna afgelopen dus?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:05 schreef mario390 het volgende:
nee dat is alles bb nl , spanie duo kijk ik nur betje nachts op smartphone,boeit me niet echt,om dat 4 idioten van laatste binnen zijn
Nou inmiddels niet meer, hij kan nu alleen nog saltos maken in zijn asbusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als het 5 standen heeft dan is iedere stand 5 kilometer per uur harder. Dus jouw pa zou nu niet harder dan 15 moeten kunnen in dat geval.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou inmiddels niet meer, hij kan nu alleen nog saltos maken in zijn asbus![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
nee is erst in januar gestartet in selfde huis, gran hermano duo ,zijn 4quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar is het bijna afgelopen dus?
Nederland is nog niet zo veel aan
Heb je al een favoriet?
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:34 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zojuist mijn verjaardagscadeau eindelijk binnen gekregen.Wou al zo lang dit schilderij hebben
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O, ze gaan gewoon door daar het ene stopt en de andere begintquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is erst in januar gestartet in selfde huis, gran hermano duo ,zijn 4
bij van editie dat op 19.dezember ende was
yepquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ze gaan gewoon door daar het ene stopt en de andere begint
quote:
Kijk ze toch gewoon online via haar bundel?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
Drama in Schagen!
Ashley meldt live en op de twittert dat er stroomstoring is in Schagen, nu mist ze de exit vanavond!......
manmanman
Tuurlijk, d'r socialmedia apps doen het kennelijk gewoon, beetje aandachttrekkerij als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk ze toch gewoon online via haar bundel?
O. Niet mee gekregen had geen streams aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Lennie tegen de BB muur gelopen? de eerste die het niet trekt na een week lachen
Nou ja is niet belangrijk, ik zag onbedaarlijk janken uit mijn ooghoek , maar het geluid staat uitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Niet mee gekregen had geen streams aan.
staat een link naar filmpjes in dat topic voor filmpjes etc. Op twitter kun je dat moment terugkijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Lennie tegen de BB muur gelopen? de eerste die het niet trekt na een week lachen
Vorige jaren kregen we wel meer opdrachten te zien heb ik de indruk. Zelf heb ik op de sgream nog nix gezien deze week.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand een speloverzicht van voorgaande jaren? Dus op welke dagen en/of hoeveel spellen er worden gespeeld normaal gezien? Per week, per maand of desnoods over de gehele periode.
Verder ben ik ook benieuwd of er voorgaande jaren meer interactie was met BB of niet. Nu is het vrijwel alleen: Batterijwissel, zendercheck, microfooncheck, kom naar de dbk.
dat idee heb ik ook. Maar kan ook goed zijn dat het de eerste twee weken ook niet was.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige jaren kregen we wel meer opdrachten te zien heb ik de indruk. Zelf heb ik op de sgream nog nix gezien deze week.
Oh, hele late reactie, maar excuusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou inmiddels niet meer, hij kan nu alleen nog saltos maken in zijn asbus![]()
Welnee, excuses nergens voor nodig hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh, hele late reactie, maar excuus![]()
Gelukkig,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welnee, excuses nergens voor nodig hoor
De echte interactie met BB is alleen als hij er ook echt zelf is en dan vooral tijdens de opdrachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand een speloverzicht van voorgaande jaren? Dus op welke dagen en/of hoeveel spellen er worden gespeeld normaal gezien? Per week, per maand of desnoods over de gehele periode.
Verder ben ik ook benieuwd of er voorgaande jaren meer interactie was met BB of niet. Nu is het vrijwel alleen: Batterijwissel, zendercheck, microfooncheck, kom naar de dbk.
Dit is dus snoep wat ik nooit eetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef Ireth het volgende:
Van het eten van 250 gram perziken in 20 minuten tijd kan je best misselijk worden.
Heb ik net uitgezocht voor jullie...
[ afbeelding ]
Vorig seizoen was dit het moment dat de twee nog-niet-bewoners via die secret room deur van alles moesten uitspoken en niet gesnapt worden. Die sliepen toen in die geheime ruimte die later voor van alles werd gebruikt. Maar kan me een seizoen vergissen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige jaren kregen we wel meer opdrachten te zien heb ik de indruk. Zelf heb ik op de sgream nog nix gezien deze week.
Dat was 'vroeger' echt m'n favoriete snoep, samen met die kersjes. Maar tegenwoordig vind ik het allemaal een chemisch smaakje hebben, die eet ik niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef Ireth het volgende:
Van het eten van 250 gram perziken in 20 minuten tijd kan je best misselijk worden.
Heb ik net uitgezocht voor jullie...
[ afbeelding ]
Waarvoor sorry @KinKiJan ik heb die chemische ellende nooit gegeten haha... daarintegen echte kersen... omnom..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was 'vroeger' echt m'n favoriete snoep, samen met die kersjes. Maar tegenwoordig vind ik het allemaal een chemisch smaakje hebben, die eet ik niet meer.
Echte kersen daarentegenomnomnomnom
Sorry @:frummelie haha
Ja klopt, toen was er die geheime kamer. Maar daar zat toch ook iemand al vanaf dag 1?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vorig seizoen was dit het moment dat de twee nog-niet-bewoners via die secret room deur van alles moesten uitspoken en niet gesnapt worden. Die sliepen toen in die geheime ruimte die later voor van alles werd gebruikt. Maar kan me een seizoen vergissen?
Morguh Frummiequote:
Daarvoor, nu moet je binnenkort kersen etenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 06:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waarvoor sorry @:KinKiJan ik heb die chemische ellende nooit gegeten haha... daarintegen echte kersen... omnom..![]()
Maar
Morguh, ze mogen lekker douchen weerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
BB is vroeg begonnen met ze vandaag![]()
Zal wel veel SL worden vandaag
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daarvoor, nu moet je binnenkort kersen eten
Goeiemorgen!
Nee, voor geen meter, ik kijk het amper.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:46 schreef Frummelie het volgende:
En @:Dotteke zit je er al een beetje in...?
Hier het zo ik vind er nog geen reet aan... niet te vergelijken met vorig jaar... en dan dat stomme gedoe met dat op de grond slapen... en die nepbewoner waar slaat dat op.. ik vind de deelnemers ook gewoon niet leuk!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, voor geen meter, ik kijk het amper.
Er valt niets te doen, gebeurd heel weinig. Jij dan?
Je leest het meer dat mensen het tegen vinden vallen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier het zo ik vind er nog geen reet aan... niet te vergelijken met vorig jaar... en dan dat stomme gedoe met dat op de grond slapen... en die nepbewoner waar slaat dat op.. ik vind de deelnemers ook gewoon niet leuk!
Ja snap ik, er is ook geen hol aan... ik heb het vrijdag echt lang volgehouden maar neej kon me niet pakken...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je leest het meer dat mensen het tegen vinden vallen.
Maar misschien gaat het nog komen, je weet niet wat er nog binnen komt.
haha ik weet inmiddels al de betekenis van je afkortingquote:
Okidoki... geen sorry hoor..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
haha ik weet inmiddels al de betekenis van je afkortingik slaap gewoon nog een beetje, sorry
Ik heb ipv 2 streams nu een stream en een serie wat ik terug wil kijken en lees in de COS wel of er iets is dan zet ik serie stop en ga ff BB luisteren. Op tv zie je toch meer en het gekonkel lees je wel in de COS of SVquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik, er is ook geen hol aan... ik heb het vrijdag echt lang volgehouden maar neej kon me niet pakken...
Maar net wat jij zegt, kan nog komen natuurlijk we wachten geduldig af haha
Ja precies en als het spannend wordt, ben je d'r ook zo bij...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ipv 2 streams nu een stream en een serie wat ik terug wil kijken en lees in de COS wel of er iets is dan zet ik serie stop en ga ff BB luisteren. Op tv zie je toch meer en het gekonkel lees je wel in de COS of SV
Moet je niet met iets bezig zijn, ik hoor de stem van BB (was in de keuken) en heb dus gemist wat die twee tehoren hebben gekregen in de dc roomquote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies en als het spannend wordt, ben je d'r ook zo bij...
Ik heb de streams nog amper aan gehad... hooguit een kwartiertje s'ochtends...
Ja dat heb ik ook gelezen, in de uitzending werd gemeld dat er een nepbewonder was.. dus misschien toch handig om af en toe de uitzending te kijken want dan hoor je nog eens wat..
We doen het graagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:44 schreef Jockari het volgende:
@:rinardo @:finesse @:lionheart @:kodiak100 Bedankt voor de streamverslagen ! Ik heb weer wat kunnen bijlezen
Ja dat is een beetje jammer...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je niet met iets bezig zijn, ik hoor de stem van BB (was in de keuken) en heb dus gemist wat die twee tehoren hebben gekregen in de dc room
IK heb hier iemand zitten die BB vervloekt, dus wilde mijn koptefoon gebruiken. Maar op een of andere manier kan ik hem niet koppelen meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje jammer...![]()
Verleden jaar nam ik m'n ipad of mn mobiel overal mee naartoe in huis... dus ik kreeg alles mee...👍
Hahah ooh ja dat werkt ook niet mee als je omgeving BB vervloekt en mooi klooie dan dat je koptelefoon niet werkt..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb hier iemand zitten die BB vervloekt, dus wilde mijn koptefoon gebruiken. Maar op een of andere manier kan ik hem niet koppelen meer.
Had ik netjes alle snoertjes liggen flikkert hij weer alles door elkaar. Kan ik weer gaan zoeken wat bij wat hoort
Ja en als er dan iets is, zoals net dat de bewoners binnen komen begint hij een gesprekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahah ooh ja dat werkt ook niet mee als je omgeving BB vervloekt en mooi klooie dan dat je koptelefoon niet werkt..
Ik hoor het al dat gaat lekker bij jullie......hij houdt je lekker bezig Dotje...
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er dan iets is, zoals net dat de bewoners binnen komen begint hij een gesprek![]()
Koptelefoon doet het, alleen op de ipad
Ja vervelend is hij somsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]![]()
... lekker ding die kerel van jou...
Nou ja, dat is in ieder geval iets..👍
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:37 schreef odie22 het volgende:
even aan de regels houden,
etenstijd,
tot strakjes
Ja volgens mij was dat Glenn die uiteindelijk won.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, toen was er die geheime kamer. Maar daar zat toch ook iemand al vanaf dag 1?
Koningskamer/Kasteel, Ashley ging daar ook naar toe na haar 2e nominatie.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat Glenn die uiteindelijk won.
Dat is ook zo ja. Bizar hoe snel je dat vergeet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Koningskamer/Kasteel, Ashley ging daar ook naar toe na haar 2e nominatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna omgebouwd tot een pizza tent
[ afbeelding ]
En kroeg
[ afbeelding ]
Ik mis dat kamertje nu. Spiegelkamer was het ook nog, Halloween Hol van Dilano en Jimmy, Randy’s solo isolatiekamer. Wat ik me zo ff herinner. En dan had je nog het mooie huis, nu enkel een karig huisjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Koningskamer/Kasteel, Ashley ging daar ook naar toe na haar 2e nominatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna omgebouwd tot een pizza tent
[ afbeelding ]
En kroeg
[ afbeelding ]
O, die had ik vanmorgen al gekekenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik niet nee. Daarom kijk ik nu B&B winter vol liefde
Morguh Kodiakquote:
Gebeurd niet veel in het BB huis.quote:
J daaromquote:Op zondag 12 januari 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd niet veel in het BB huis.
Dit kan nog wel een uurtje of zo gaan duren
Ja ik las het elders. Geniet er lekker vanquote:Op zondag 12 januari 2025 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
J daaromEn ik ga straks nog ff naar kleindochter die nu bij haar papa is
Komt goedquote:Op zondag 12 januari 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het elders. Geniet er lekker van
Zijn er streams bij de bondgenoten?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet, alles lekt toch wel uit wel of geen streams, wel of geen SL. Dat is bij De Bongenoten ook. Denk dat je juist meer sympathie kweekt om het te laten zien of het programma zoals De Bondgenoten gewoon streamt.
Goedzo, mopper het maar van je afquote:
Nopequote:Op zondag 12 januari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn er streams bij de bondgenoten?
Ik heb zo maar het idee dat we er de komende 3 maanden heel veel gaan krijgenquote:
Helaas nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn er streams bij de bondgenoten?
Yupquote:Op zondag 12 januari 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat we er de komende 3 maanden heel veel gaan krijgen
ik dacht alquote:
Dat vind ik fijnerquote:Op zondag 12 januari 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wees blij dat die SL niet meer dat stomme stilstaande beeld is.
Dat dan weer wel, maar die bewoners-filmpjes opnieuw en opnieuw zijn ook niet zo geweldig.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wees blij dat die SL niet meer dat stomme stilstaande beeld is.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Alles is anders" kletsen ze bij RTL. Dan zijn ze toch echt iets vergeten anders te doen.![]()
uur is bijna voorbijquote:Op zondag 12 januari 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd niet veel in het BB huis.
Dit kan nog wel een uurtje of zo gaan duren
O echt, ben ondertussen aan het ruimen in mijn kast, dan is een uur zo voorbij dusquote:
Kwaad maken heeft geen zin, is altijd al zo geweest de laatste jarenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:39 schreef mario390 het volgende:
het zall toch stream zijn dat we de spelen zien, in elke
land zie je de spele,maar hier niet kutproduktie
goed bezig, hier niets aan het doen. hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ben ondertussen aan het ruimen in mijn kast, dan is een uur zo voorbij dus
Ja soms moet je wel eens hequote:Op zondag 12 januari 2025 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
goed bezig, hier niets aan het doen. haha
ach en wanneer het zo was moet het zo blijven ? het werd op socialmedia nog meerquote:Op zondag 12 januari 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwaad maken heeft geen zin, is altijd al zo geweest de laatste jaren
mario pleaseeequote:Op zondag 12 januari 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach en wanneer het zo was moet het zo blijven ? het werd op socialmedia nog meer
gemekert dat het en kutproduktie is, dat heeft al de afgang bij de exit gezeigt![]()
je will en bb editie maken,,maar niet zo geen presenter bij de exit, nee de zit op bali
Maak je toch niet zo druk. Je hoeft n iet te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach en wanneer het zo was moet het zo blijven ? het werd op socialmedia nog meer
gemekert dat het en kutproduktie is, dat heeft al de afgang bij de exit gezeigt![]()
je will en bb editie maken,,maar niet zo geen presenter bij de exit, nee de zit op bali
je moet je ook vragen waarom maken ze geen liveshow,waarom zijn middagquote:
Het is hun spel niet jouw spel, zij bepalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet je ook vragen waarom maken ze geen liveshow,waarom zijn middag
geen 2 streams, de idioten sparen bij alles
en je vind het goed ?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hun spel niet jouw spel, zij bepalen.
mario in vind dit wat onzinnig .quote:
ja maar ik will ook wegen spel kijken sonst gebeurt ja niksquote:Op zondag 12 januari 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mario in vind dit wat onzinnig .
Zodra het spel klaar is kan je weer live kijken.
dus lekker bezig in ieder geval met uitzoekenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms moet je wel eens he
Ik heb hier heel veel liggen van mijn vrijwillerswerk en daar heb ik een kast voor aan gevraagd.
Het neemt ondertussen zoveel ruimte in mijn eigen kast in.
Alleen nadeel is nu hen ik het straks niet thuis liggen maar op onze vergaderlocatie.
Maar goed de allerbelangrijkste papieren laat ik wel hier
Daar kan Puzzie jij of ik niets aan veranderen. Zij beslissen of je nu boos bent of nietquote:Op zondag 12 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik will ook wegen spel kijken sonst gebeurt ja niks
Ja al veel papieren opgeruimd en het lijkt of ik nog geen extra ruimte heb gekregenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus lekker bezig in ieder geval met uitzoeken
Heb je zeker goed gedaan, ze zijn een spel aan het spelenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb een goed moment gekozen om naar de sportschool te gaan. Ik lees dat er toch geen stream is.
Top live show, hoop dat ze het nooit meer anders gaan doen. 2 seconden Febo meisje in beeld. Boeien.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Vond het ook prima zo, geen gedoe gewoon hoppa er uit en wegquote:Op zondag 12 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Top live show, hoop dat ze het nooit meer anders gaan doen. 2 seconden Febo meisje in beeld. Boeien.
O dat is raar, heb ik gelukkig nooit last vanquote:Op zondag 12 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
Dacht dat we beeld hadden.
Ik heb vaker op de laptop dat ik bij het opstarten van de stream iets te zien krijg van een uur eerder of zo.
Raar.
Heb ik bij vorige seizoenen ook nooit eerder gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar, heb ik gelukkig nooit last van
Vreemd hoor.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb ik bij vorige seizoenen ook nooit eerder gehad.
Lekker, eet smakelijk voor straksquote:
Hey BOOSTERquote:Op zondag 12 januari 2025 13:42 schreef B00STER het volgende:
Goedemiddag, ik val er nu pas in. Wat een gezelligheid in het huis, heb ik nog wat gemist?
Dankjewel Dot!quote:Op zondag 12 januari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BOOSTER
ZZe hebben een spel gespeeld, achter en sl maar we weten wel dat ze 6000 gewonnen hebben
Twee hebben in de panic room mogen spelen Nele en Remi
Nele en Axel mochten in de dc room kiezen wie daar mochten spelen
Hoe kom je aan al die info? ik zie geen zak op de streamsquote:Op zondag 12 januari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BOOSTER
ZZe hebben een spel gespeeld, achter en sl maar we weten wel dat ze 6000 gewonnen hebben
Twee hebben in de panic room mogen spelen Nele en Remi
Nele en Axel mochten in de dc room kiezen wie daar mochten spelen
Eerlijk, om te streamen is er geen bal aan.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel Dot!Het is ook weer Streamlock Sunday zie ik inderdaad.
Dat was op de stream, sliep je zeker nogquote:Op zondag 12 januari 2025 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die info? ik zie geen zak op de streams
Ja, ik had per ongeluk stream 3 en 4 aanquote:Op zondag 12 januari 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was op de stream, sliep je zeker nog
O ja daar was een SL opquote:Op zondag 12 januari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, ik had per ongeluk stream 3 en 4 aan
ohh nog een kast erbij hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al veel papieren opgeruimd en het lijkt of ik nog geen extra ruimte heb gekregen
Ja, maar die komt niet hier te staan maar in onze vergaderruimtequote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij mij misschien per ongeluk. Ging iets mis met tikken en heb het foutje weggehaald, maar per ongeluk misschien dit ook
Word een makkelijk seizoen voor je lijkt het.. de rustigste BB ooit blijkbaar.. mag ik dat zeggen? Ja dat zeg ik gewoonquote:
Ja het is echt heel rustig. Er moet wel heel veel veranderen mocht het het streamen waard zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Word een makkelijk seizoen voor je lijkt het.. de rustigste BB ooit blijkbaar.. mag ik dat zeggen? Ja dat zeg ik gewoon
Daar ben ik heel bang voor dat je dat wel vergeten kan, stream kijken is geen zak aan heb ik al door na deze week.. De TV show kijken net als DB en WinterLiefdeShit is nog iets haalbaarquote:Op zondag 12 januari 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt heel rustig. Er moet wel heel veel veranderen mocht het het streamen waard zijn
Mee eens. Kijk ook liever bb op tv. Dan zie je net iets meerquote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik heel bang voor dat je dat wel vergeten kan, stream kijken is geen zak aan heb ik al door na deze week.. De TV show kijken net als DB en WinterLiefdeShit is nog iets haalbaar
Zelfs in Amerika laten de grote concerns (McDonalds etc) de 'woke' visie los (snap ik want kost klanten). Als men dat hier nou ook doorvoert en teruggaat naar het originele concept, zou het veel succesvoller zijn. In de eerste editie was er veel minder bemoeienis. Zelfs in de nieuwe eerste editie was dat zo. Al dat preutse en correcte gedoe. Gooi gewoon een zooi mensen in een huis, zet die camera's erop. Geef ze exact wat ze willen, dan pas heb je een realistisch experiment. Dit is net Serious Request, niet eten, maar dan niet voor een goed doel en zonder leuke radio, vind ik. Er is zelfs een protocol voor intimiteit, dan moeten er twee duimpjes omhoog. Maar zelfs dat is nog nooit gebeurd in de afgelopen edities, dat zeg toch wel wat. Daarnaast vind ik ieder jaar de groep minder op elkaar afgestemd en dat merk je ook. Er is geen chemie. De laatste keer dat ik dat wel echt voelde is met Liese en met Salar.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik heel bang voor dat je dat wel vergeten kan, stream kijken is geen zak aan heb ik al door na deze week.. De TV show kijken net als DB en WinterLiefdeShit is nog iets haalbaar
Klopt. Al is in een Amerikaanse context conservatief minstens even preuts als woke. Ik heb nooit Amerikaanse BB's gevolgd, maar ben praktisch zeker dat daar ook voor het "woke" tijdperk al geen reet (heb je'm?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zelfs in Amerika laten de grote concerns (McDonalds etc) de 'woke' visie los (snap ik want kost klanten). Als men dat hier nou ook doorvoert en teruggaat naar het originele concept, zou het veel succesvoller zijn. In de eerste editie was er veel minder bemoeienis. Zelfs in de nieuwe eerste editie was dat zo. Al dat preutse en correcte gedoe. Gooi gewoon een zooi mensen in een huis, zet die camera's erop. Geef ze exact wat ze willen, dan pas heb je een realistisch experiment. Dit is net Serious Request, niet eten, maar dan niet voor een goed doel en zonder leuke radio, vind ik. Er is zelfs een protocol voor intimiteit, dan moeten er twee duimpjes omhoog. Maar zelfs dat is nog nooit gebeurd in de afgelopen edities, dat zeg toch wel wat. Daarnaast vind ik ieder jaar de groep minder op elkaar afgestemd en dat merk je ook. Er is geen chemie. De laatste keer dat ik dat wel echt voelde is met Liese en met Salar.
Ze blijven nog steeds sturen op hopelijke sex in de meest saaie reallife soaps, bakken vol met mooiboys en popjes woren er continue opegetrokken in de hoop dat er maar dekbedscene's ontstaan, of op zijn minst een artikeltje in een blaadje of op X, om vervolgens angsthazerig de velletjes bloot eruit te knippen.. het zoeken naar ruzietjes en rellen is nog steeds in volle gang bij de TV shows en de woke-ziekte is al op retour gelukkig.. we krijgen wat we willen zien nog steeds, zolang de kijkcijfers het aangeven blijven ze zo doorgaan. Triest is wel dat burgertruttigheid nog steeds hoogtij viert.. niet roken, geen/weinig drank, geen tiet of tepel, niet vloeken, niet duwen of trekken of een beetje gooien en smijten op TV niet meer toegestaan, braaf rondlopen en tijd uitzitten is het format tegenwoordigquote:Op zondag 12 januari 2025 23:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zelfs in Amerika laten de grote concerns (McDonalds etc) de 'woke' visie los (snap ik want kost klanten). Als men dat hier nou ook doorvoert en teruggaat naar het originele concept, zou het veel succesvoller zijn. In de eerste editie was er veel minder bemoeienis. Zelfs in de nieuwe eerste editie was dat zo. Al dat preutse en correcte gedoe. Gooi gewoon een zooi mensen in een huis, zet die camera's erop. Geef ze exact wat ze willen, dan pas heb je een realistisch experiment. Dit is net Serious Request, niet eten, maar dan niet voor een goed doel en zonder leuke radio, vind ik. Er is zelfs een protocol voor intimiteit, dan moeten er twee duimpjes omhoog. Maar zelfs dat is nog nooit gebeurd in de afgelopen edities, dat zeg toch wel wat. Daarnaast vind ik ieder jaar de groep minder op elkaar afgestemd en dat merk je ook. Er is geen chemie. De laatste keer dat ik dat wel echt voelde is met Liese en met Salar.
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En je bent de winnaar van:
Een blik Slob![]()
Nou dat dus, en alsof dat een realistische weerspiegeling is van de wereld buiten. Eerder het omgekeerde (OK toegegeven ik zie niet dagelijks naakte vrouwen langslopen, helaas, maar toch). Dus eens.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds sturen op hopelijke sex in de meest saaie reallife soaps, bakken vol met mooiboys en popjes woren er continue opegetrokken in de hoop dat er maar dekbedscene's ontstaan, of op zijn minst een artikeltje in een blaadje of op X, om vervolgens angsthazerig de velletjes bloot eruit te knippen.. het zoeken naar ruzietjes en rellen is nog steeds in volle gang bij de TV shows en de woke-ziekte is al op retour gelukkig.. we krijgen wat we willen zien nog steeds, zolang de kijkcijfers het aangeven blijven ze zo doorgaan. Triest is wel dat burgertruttigheid nog steeds hoogtij viert.. niet roken, geen/weinig drank, geen tiet of tepel, niet vloeken, niet duwen of trekken of een beetje gooien en smijten op TV niet meer toegestaan, braaf rondlopen en tijd uitzitten is het format tegenwoordig
O dat is balen dus. Maar ik denk dat er wel snel weer een nieuwe zal zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
Klein draamaatje.. de gratis stream van een welbekende is er weer uit vanwege auteursrecht..
Ik hoop het, anders moet ik weer VPN aanzetten en bij GOplay gaan kijkenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen dus. Maar ik denk dat er wel snel weer een nieuwe zal zijn.
Ik hoop voor je mee.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders moet ik weer VPN aanzetten en bij GOplay gaan kijken
Alles om je naar de uitzending te laten kijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:41 schreef Epicouros het volgende:
Ik ga afhaken denk ik.
SL vanaf er mogelijk, misschien iets interessants gaat gebeuren...
Waarom nog streams kijken dan?...
Ik geef het op.
Kan, maar dan stoppen ze misschien beter helemaal met dat soort programma's, als je je als BB of andere RLS laat censureren door haters en dreigers (én door de "nieuwe preutsheid", die intussen al zo lang meegaat dat die hopelijk gauw weer terug uit de mode is).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 02:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles om je naar de uitzending te laten kijk natuurlijk.
Maar ik heb het idee dat ze bij Big Brother dit jaar ook veel kritischer kijken naar wat er op stream komt en wat niet.
Zo snel er echt diepere dingen van thuis word. besproken schakelt men al snel weg, naar andere bewoners, of naar een SL Men heeft blijkbaar “geleerd” van vorige edities dat dingen, online een eigen leven gaan leiden, en dat haat en bedreiging naar bewoners, en familie op de loer liggen.
En dat alles door streamers die op Facebook tekeer gaan over alles. Alles uitzoeken. Er alles bijhalen. Werk familie etc etc. Het is heel jammer. Maar ik snap het wel. Sommige Streamers hebben het zelf kapot gemaakt. Ik ben zelf al heel vroeg afgehaakt op Facebook. Juist door al die haat en zwartmakerijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 02:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles om je naar de uitzending te laten kijk natuurlijk.
Maar ik heb het idee dat ze bij Big Brother dit jaar ook veel kritischer kijken naar wat er op stream komt en wat niet.
Zo snel er echt diepere dingen van thuis word. besproken schakelt men al snel weg, naar andere bewoners, of naar een SL Men heeft blijkbaar “geleerd” van vorige edities dat dingen, online een eigen leven gaan leiden, en dat haat en bedreiging naar bewoners, en familie op de loer liggen.
Hier heen verplaats Paul,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 06:54 schreef Paul het volgende:
Salar heeft vannacht veel getwitterd dat er veel gebeurde. Iemand gezien?
Is fok in de nacht ook rustig tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier heen verplaats Paul,
Het topic SV is echt alleen bedoeld voor Streamverslagen.
Hey Vinoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is fok in de nacht ook rustig tegenwoordig?
Las inderdaad op x bij salar dat er heel wat gebeurd is. Maar op fok kan ik er niks over terug vind
Om 00:59 Juice!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Vino![]()
Ik heb geen idee, ik kijk niet in de nacht. In de COS waren ze tot 2 uur aanwezig en zie niets bijzonders staan.
Wat staat er bij Salar dan Mocht er wat zijn geweest komt DGK vast met filmpjes
Rond die tijd waren er nog mensen hier, als er wat zou zijn geweest dan had het er vast gestaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Om 00:59 Juice!
Om 1:09 dit gaat fout
Om 1:11 Ik sliep letterlijk bijna maar ben nu helemaal invested
Ik vermoed een beetje sensatie. Het gaat denk ik over Jeff en Jolien, die wel of niet gaan zoenen of er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Om 00:59 Juice!
Om 1:09 dit gaat fout
Om 1:11 Ik sliep letterlijk bijna maar ben nu helemaal invested
Om 1:28 hij wordt helemaal wild
Om 1:30 Maar eerlijk hij moest allang toeslaan
Het kan altijd, ook uit Utopia zijn er nog heel wat samen, die tweeling bv die zijn ook nog samen met die mannen, weet niet eens hun naam weer. en Romy en Cemal ook nogquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien zei in haar voorstelfilmpje dat ze misbruik kan maken van haar uiterlijk, en ze is een flirt. Ik vraag me af in hoeverre we daar steeds op moeten terugvallen. Ze blijft natuurlijk wel een mens met gevoelens, en in zo'n huis gaat natuurlijk wel alles 30 keer zo snel en heftig qua gevoel en belevenis. Het zou natuurlijk goed kunnen dat ze nu zelf wel gelooft dat haar gevoelens 'echt' zijn. En of dat buiten het huis blijft is nog maar de vraag. Maar dat wil dus niet per definitie zeggen dat ze nu nep doet...
De meeste RLS relaties lopen natuurlijk vrij gauw op de klippen. Maar als je kijkt naar dat koppel uit EJVJL, die zijn nog steeds bij elkaar. Dus het kan natuurlijk wel.
Klopt. Ik denk dat mensen nu wel 2x nadenken voor ze zich inschrijven. Leuk zo'n spel, maar wat sommige mensen/kijkers doen is natuurlijk écht niet oké. Dus het is voor de 'normale' kijker onder ons wel kut dat er dus minder te zien valt en er strenger wordt gedaan. Maar het is denk ik wel echt ter bescherming van de deelnemers maar ook voor het programma.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat alles door streamers die op Facebook tekeer gaan over alles. Alles uitzoeken. Er alles bijhalen. Werk familie etc etc. Het is heel jammer. Maar ik snap het wel. Sommige Streamers hebben het zelf kapot gemaakt. Ik ben zelf al heel vroeg afgehaakt op Facebook. Juist door al die haat en zwartmakerij
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan altijd, ook uit Utopia zijn er nog heel wat samen, die tweeling bv die zijn ook nog samen met die mannen, weet niet eens hun naam weer. en Romy en Cemal ook nog
Ja, er schijnt nogal wat te gebeuren en niet alleen met de deelnemers maar ook met de achterblijvers. AL die toetsenbordhelden die het allemaal kapot gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat mensen nu wel 2x nadenken voor ze zich inschrijven. Leuk zo'n spel, maar wat sommige mensen/kijkers doen is natuurlijk écht niet oké. Dus het is voor de 'normale' kijker onder ons wel kut dat er dus minder te zien valt en er strenger wordt gedaan. Maar het is denk ik wel echt ter bescherming van de deelnemers maar ook voor het programma.
Vroeger bleef alles een beetje in de huiskamer van de kijkers, of desnoods ging het rond in't dorp. Je kon toen ook niet zo gemakkelijk info vinden of delen met het grote publiek. Dit is natuurlijk echt de keerzijde van de sociale media.
Dat is zeker waar. Het gaat nooit meer weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja precies
Maar ik wil maar zeggen dat 1 zo'n uitspraak van haar, niet per sé iets zegt over wat er nu gaande is of zou zijn. We zeggen allemaal wel eens iets waar we later op terugkomen. De pest is alleen dat dit opgenomen is en wordt herhaaldDus mensen kunnen hiernaar blijven refereren.
Ik heb echt het idee dat sommige mensen zo weinig te doen hebben in hun leven, dat ze zich helemaal hierin zuigen. Het lijkt wel een soort obsessie. Zeker voor mensen die mentaal / geestelijk niet helemaal biostabiel zijn kan dit natuurlijk bepaalde emoties opleveren. Ze denken echt een soort band met die mensen te voelen en laten zich flink opnaaien door mensen op facebook die 0 van de 10 keer ook gewoon dingen fout interpreteren. Zo heb ik eens gezien dat mensen een lolletje onder 2 bewoners serieus namen en hier op facebook een hele rel over veroorzaakten. Die bewoners waren zich van geen kwaad bewust en daar was niks aan de hand, terwijl op facebook mensen massaal losgingen over niks. Puur doordat mensen het verkeerd horen, verkeerd interpreteren of foutief verwoorden waardoor andere mensen kwaad worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er schijnt nogal wat te gebeuren en niet alleen met de deelnemers maar ook met de achterblijvers. AL die toetsenbordhelden die het allemaal kapot gemaakt hebben.
Ik heb dat gemail en dat gestook naar alles en iedereen nooit begrepen.
Kijken sommige dan alleen om mensen kapot te maken?
Dat facebook is wel heel heel erg. EN ja alles is ook overal te vinden. Mensen zetten ook veel op het net en zoals je al zegt alles is terug te vinden.
Ik zelf heb nooit de behoefte gehad om informatie van de deelnemers te gaan zoeken.
Axel ziet Jordy als concurrent volgens mij. Hij heeft gisteren al ergens laten vallen dat hij Remi en Keanu zo denkt weg te spelen. ( even in mijn eigen woorden)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kijk de streams van gisteren terug: Axel die dramt echt door om jordy erop te zetten
Je hebt diehard kijkers die blijkbaar niet slapen maar je hebt ook een groep die wel slaapt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is fok in de nacht ook rustig tegenwoordig?
Las inderdaad op x bij salar dat er heel wat gebeurd is. Maar op fok kan ik er niks over terug vind
Het grote probleem is dat veel mensen dit spel verwarren met de e werkelijkheid, en los gaan op alles wat er gebeurd. Het is voor sommige echt werkelijkheid geworden en daarmee mogen ze in hun hoofd van alles. Ik vraag me ook af of een programma met livet streams nog kan in de tijd, of dat je ook van BB een bondgenoten format moet maken met alleen TV uitzendingenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er schijnt nogal wat te gebeuren en niet alleen met de deelnemers maar ook met de achterblijvers. AL die toetsenbordhelden die het allemaal kapot gemaakt hebben.
Ik heb dat gemail en dat gestook naar alles en iedereen nooit begrepen.
Kijken sommige dan alleen om mensen kapot te maken?
Dat facebook is wel heel heel erg. EN ja alles is ook overal te vinden. Mensen zetten ook veel op het net en zoals je al zegt alles is terug te vinden.
Ik zelf heb nooit de behoefte gehad om informatie van de deelnemers te gaan zoeken.
Mensen hebben echt last van Fomo tegenwoordig. Best een enge ontwikkelingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt diehard kijkers die blijkbaar niet slapen maar je hebt ook een groep die wel slaapt.
Vroeger met DGK , Secret Story en UTO gebeurde er in de nachten veel , toen waren we ook jonger , nu probeer ik een inschatting te maken of er nog wat gaat gebeuren of niet in de nacht en anders ga ik lekker slapen. Slaap is ook heel belangrijk . twitter kom ik zelden , insta same en FB heb ik niet meer. Scheelt ook qua rust. Jekan niet alles volgen en beleven
Ja je kan niet alles meemaken , overal wakker voor blijven of in alarmstand staan .quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen hebben echt last van Fomo tegenwoordig. Best een enge ontwikkeling
Ja aecht he pppfff, Maar om mensen hun leven kapot te maken. En ze kijken zo graag?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat sommige mensen zo weinig te doen hebben in hun leven, dat ze zich helemaal hierin zuigen. Het lijkt wel een soort obsessie. Zeker voor mensen die mentaal / geestelijk niet helemaal biostabiel zijn kan dit natuurlijk bepaalde emoties opleveren. Ze denken echt een soort band met die mensen te voelen en laten zich flink opnaaien door mensen op facebook die 0 van de 10 keer ook gewoon dingen fout interpreteren. Zo heb ik eens gezien dat mensen een lolletje onder 2 bewoners serieus namen en hier op facebook een hele rel over veroorzaakten. Die bewoners waren zich van geen kwaad bewust en daar was niks aan de hand, terwijl op facebook mensen massaal losgingen over niks. Puur doordat mensen het verkeerd horen, verkeerd interpreteren of foutief verwoorden waardoor andere mensen kwaad worden.
Ik heb het ook nooit begrepen en dat ga ik denk ik ook niet doen. Ik gok zomaar dat dit dezelfde type mensen zijn die ook om de haverklap burenruzies hebben![]()
Misschien goed om de sociale dienst eens te verwittigen om deze mensen aan het werk te krijgen, als ze dat niet hebben, dan kunnen ze hun wereld wat vergroten.
Morguhquote:
verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de pech dat ik na een val met de elektrische fiets een Hernia heb opgelopen.
Dus slapen gaat soms met onderbrekingen, dan check ik soms even wat er in de nacht gaande is maar 1 uur is de max bedtijd normaal gesproken,
Dat is ook waar, en sommige gaan een bewoner ook als een soort van eigen zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat veel mensen dit spel verwarren met de e werkelijkheid, en los gaan op alles wat er gebeurd. Het is voor sommige echt werkelijkheid geworden en daarmee mogen ze in hun hoofd van alles. Ik vraag me ook af of een programma met livet streams nog kan in de tijd, of dat je ook van BB een bondgenoten format moet maken met alleen TV uitzendingen
Ik ben blij dat ik dat nooit gedaan heb op FB alles volgens ben ik al vrij snel meegestoptquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja je kan niet alles meemaken , overal wakker voor blijven of in alarmstand staan .
Dat is ellende, maar als ik in de nacht wakker ben kijk ik nooit op mijn mobiel dat heb ik mijzelf afgeleerd. ALleen als ik ga slapen en het in de cos onrustig is. Dan wil ik als ik wakker ben vaak wel even kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de pech dat ik na een val met de elektrische fiets een Hernia heb opgelopen.
Dus slapen gaat soms met onderbrekingen, dan check ik soms even wat er in de nacht gaande is maar 1 uur is de max bedtijd normaal gesproken,
Social media zoals insta,X , FB doe ik sowieso amper aan. Alleen op FOK! zit ik dagelijks , is ook een bepaalde vorm van SM waar wij dag en nacht zitten en onze gal spuien , het blijft in principe alleen heel mooi alleen op FOK! Maarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nooit gedaan heb op FB alles volgens ben ik al vrij snel meegestopt
Zoveel negatievetijd daar. En ook al waren er in de nacht streams.
Maar wij zijn (volgens mij) niet zo enorm zuur en kortzichtig als sommige mensen op Facebookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Social media zoals insta,X , FB doe ik sowieso amper aan. Alleen op FOK! zit ik dagelijks , is ook een bepaalde vorm van SM waar wij dag en nacht zitten en onze gal spuien , het blijft in principe alleen heel mooi alleen op FOK! Maar
Nee en over het algemeen blijft alles wat hier wordt gepost ook alleen op FOK!. Dat schelden en mensen afzeiken,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wij zijn (volgens mij) niet zo enorm zuur en kortzichtig als sommige mensen op Facebook
Bizarre vind ik nog dat dat vaak ook niet anoniem is. Hoewel dat misschien ook weer prijzenswaardig is verbaas ik me er dan bij zo'n lief ogend oma'tje toch wel over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en over het algemeen blijft alles wat hier wordt gepost ook alleen op FOK!. Dat schelden en mensen afzeiken,
het op internet de lucht in slingeren daar heb ik wel moeite mee. Maar daar zie je dan ook wel in het taalgebruik , schrijffouten, het niveau van mensen die blijkbaar veel op dat soort platforms zitten
Ja!! bizar is dat hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizarre vind ik nog dat dat vaak ook niet anoniem is. Hoewel dat misschien ook weer prijzenswaardig is verbaas ik me er dan bij zo'n lief ogend oma'tje toch wel over.
Die staan daar dan met volledige naam en toenaam op FB. Gezellig en vrolijk samen met kleinkinderen en huisdieren in de profielfoto maar intussen de grootste vuilbekkerij over deelnemers en kijkers eruit gooien. Calm down Truuske!
Ja daarom zijn FB en X voor mij ook wel compleet doorgeschoten naar een eng internet wereldje waar ik weg van wil blijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizarre vind ik nog dat dat vaak ook niet anoniem is. Hoewel dat misschien ook weer prijzenswaardig is verbaas ik me er dan bij zo'n lief ogend oma'tje toch wel over.
Die staan daar dan met volledige naam en toenaam op FB. Gezellig en vrolijk samen met kleinkinderen en huisdieren in de profielfoto maar intussen de grootste vuilbekkerij over deelnemers en kijkers eruit gooien. Calm down Truuske!
Er is wel een verschil van gal spuien en gal spuien vind ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Social media zoals insta,X , FB doe ik sowieso amper aan. Alleen op FOK! zit ik dagelijks , is ook een bepaalde vorm van SM waar wij dag en nacht zitten en onze gal spuien , het blijft in principe alleen heel mooi alleen op FOK! Maar
Er is altijd een verschil , met alles .. Dat heeft ook te maken met hoe mensen iets interpreterenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is wel een verschil van gal spuien en gal spuien vind ik
Ik zou je graag helpen, maar echt geen idee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
ik heb ingesteld op de laptop dat ik 13 pagina's heb met berichten, maar ik heb vaak dat ik onderin dan niet meer naar het volgende nummer kan, kent iemand dit probleem en /of de oplossing hiervoor ?
je bent in ieder geval niet de enigequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou je graag helpen, maar echt geen idee.
Hey Frummiequote:Op woensdag 15 januari 2025 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik kom weer eens een dagje meekijken...
Geen idee, heb de streams nog niet aan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Mogguh Dotje.... en hoest in het BB huis hi?
Ik heb ze net aangezet maar heb voor de rest nog niks gezien deze week...quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, heb de streams nog niet aan.
Kijk jij niet dan?
Ooh dat is wel lekker relaxed,tandarts iets minder...quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag vrij dus kan weer kijken. Straks naar de tandarts
Vulling is eruit gevallen. En ik wacht al bijna 2 maanden tot ze dat weer kunnen herstellen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is wel lekker relaxed,tandarts iets minder...
Jeetje mina.... dat is ook lang wachten zeg! Nou sterkte strakjes...quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vulling is eruit gevallen. En ik wacht al bijna 2 maanden tot ze dat weer kunnen herstellen.
O lekkerquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag vrij dus kan weer kijken. Straks naar de tandarts
Ik zie vaak alleen in de ochtend ik vind het nog niet spannend genoeg om een hele dag te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 08:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ze net aangezet maar heb voor de rest nog niks gezien deze week...
Heb je wel een noodvulling?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vulling is eruit gevallen. En ik wacht al bijna 2 maanden tot ze dat weer kunnen herstellen.
O lekker kut dan dat ze je zo lang laten lopen.quote:
Ja, ze zouden hem eerst vullen in november of december, maar toen had ik tijdens het wachten dus kiespijn gekregen aan een andere kies. Toen hebben ze me op dat moment dus aan die andere kies geholpen. ik zou toen op 17 december terug moeten voor die vulling. Maar toen belde ze een paar dagen eerder dat ik m'n afspraak had gemist. Terwijl ik niet eens een automatische reminder had ontvangen. Dus ik zei: nou ik moet de 17e pas komen, over een paar dagen. Toen zei ze, nee het was vanmorgen. Ze zei, dan kan je pas weer 15 januari.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker kut dan dat ze je zo lang laten lopen.
Nou lekker dan, zou het zo mooi even tegen de tandarts zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze zouden hem eerst vullen in november of december, maar toen had ik tijdens het wachten dus kiespijn gekregen aan een andere kies. Toen hebben ze me op dat moment dus aan die andere kies geholpen. ik zou toen op 17 december terug moeten voor die vulling. Maar toen belde ze een paar dagen eerder dat ik m'n afspraak had gemist. Terwijl ik niet eens een automatische reminder had ontvangen. Dus ik zei: nou ik moet de 17e pas komen, over een paar dagen. Toen zei ze, nee het was vanmorgen. Ze zei, dan kan je pas weer 15 januari.
Ik dacht, pleur lekker neer joh.
De praktijk is echt top, maar die baliedame is echt een feeks.
inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker dan, zou het zo mooi even tegen de tandarts zeggen.
Hier idem dito.. d'r is nu een beetje reuring dan vind ik het wel leuk.. dus ben benieuwd...quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie vaak alleen in de ochtend ik vind het nog niet spannend genoeg om een hele dag te kijken
Gisteren ook andere dingen te doen
O die reuring heb ik gemist, wat is er dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier idem dito.. d'r is nu een beetje reuring dan vind ik het wel leuk.. dus ben benieuwd...
Nou ja reuring is een groot woord... die Axel valt buiten de groep.. kan geen aansluiting vinden en doet ook niet z'n best om aansluiting te vinden... zo wat ik hoor dan hé... en die gasten praten daarover en gunnen hem niks...quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die reuring heb ik gemist, wat is er dan?
Heb mijn dochter hier zitten, thuis werk momenteel omdat ze ziek is
Ze is doktersassistent en de tel staat roodgloeiend.
Ja en ondertussen ben ik nog steeds bezig de kasten op te ruimenquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja reuring is een groot woord... die Axel valt buiten de groep.. kan geen aansluiting vinden en doet ook niet z'n best om aansluiting te vinden... zo wat ik hoor dan hé... en die gasten praten daarover en gunnen hem niks...
Ooh jeeee dus het is een drukke bedoeling bij jou hi... nou beterschap voor je dochter 🤗
Ja, werkt 2 kanten op, hij toont zelf ook niet al te veel initiatief. Maar er zijn er wel een paar die wel erg overdreven reageren op zijn spelkeuzes. Als zij en Axel allemaal wat meer moeite doen om elkaar wat beter te leren kennen buiten het spelelement om zou het al een hoop schelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja reuring is een groot woord... die Axel valt buiten de groep.. kan geen aansluiting vinden en doet ook niet z'n best om aansluiting te vinden... zo wat ik hoor dan hé... en die gasten praten daarover en gunnen hem niks...
Ooh jeeee dus het is een drukke bedoeling bij jou hi... nou beterschap voor je dochter 🤗
Ooh jij bent in huis ook nog lekker drukkies.. ik heb verder ook geen idee haha kom net pas kijken maar ik hoorde die jongens babbelen vandaar..quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ondertussen ben ik nog steeds bezig de kasten op te ruimen![]()
Zie die Axel toch regelmatig praten daar?
Zal wel n iet genoeg kijken
Ja precies dat...quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, werkt 2 kanten op, hij toont zelf ook niet al te veel initiatief. Maar er zijn er wel een paar die wel erg overdreven reageren op zijn spelkeuzes. Als zij en Axel allemaal wat meer moeite doen om elkaar wat beter te leren kennen buiten het spelelement om zou het al een hoop schelen.
Ja ik heb zoveel papieren van mijn vrijwillgers werk hierquote:Op woensdag 15 januari 2025 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jij bent in huis ook nog lekker drukkies.. ik heb verder ook geen idee haha kom net pas kijken maar ik hoorde die jongens babbelen vandaar..
Jeetje d'r komt best nog wel het een en ander kijken bij het vrijwilligerswerk... vooral veel papierwerk haha.. ja dat is wel relaxed dat je dat daar kan opslaan, is toch te gek dat je je huis vol hebt liggen.... ja dat lijkt me logisch dat je de belangrijke papieren thuis opslaat..quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb zoveel papieren van mijn vrijwillgers werk hier
Kost mij beneden in de kast veel ruimte en heb boven ook nog heel veel in de kasten liggen.
Heb nu een kast gevraagd om in de vergader ruimte te zetten waar ik alles in kan doen
Alleen map met de belangrijke dingen laat ik nog hier liggen
Mogguh...quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag een werkdag buiten de deur, dus minder in cos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |