Helaas nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn er streams bij de bondgenoten?
Yupquote:Op zondag 12 januari 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat we er de komende 3 maanden heel veel gaan krijgen
ik dacht alquote:
Dat vind ik fijnerquote:Op zondag 12 januari 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wees blij dat die SL niet meer dat stomme stilstaande beeld is.
Dat dan weer wel, maar die bewoners-filmpjes opnieuw en opnieuw zijn ook niet zo geweldig.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wees blij dat die SL niet meer dat stomme stilstaande beeld is.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Alles is anders" kletsen ze bij RTL. Dan zijn ze toch echt iets vergeten anders te doen.![]()
uur is bijna voorbijquote:Op zondag 12 januari 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd niet veel in het BB huis.
Dit kan nog wel een uurtje of zo gaan duren
O echt, ben ondertussen aan het ruimen in mijn kast, dan is een uur zo voorbij dusquote:
Kwaad maken heeft geen zin, is altijd al zo geweest de laatste jarenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:39 schreef mario390 het volgende:
het zall toch stream zijn dat we de spelen zien, in elke
land zie je de spele,maar hier niet kutproduktie
goed bezig, hier niets aan het doen. hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ben ondertussen aan het ruimen in mijn kast, dan is een uur zo voorbij dus
Ja soms moet je wel eens hequote:Op zondag 12 januari 2025 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
goed bezig, hier niets aan het doen. haha
ach en wanneer het zo was moet het zo blijven ? het werd op socialmedia nog meerquote:Op zondag 12 januari 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwaad maken heeft geen zin, is altijd al zo geweest de laatste jaren
mario pleaseeequote:Op zondag 12 januari 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach en wanneer het zo was moet het zo blijven ? het werd op socialmedia nog meer
gemekert dat het en kutproduktie is, dat heeft al de afgang bij de exit gezeigt![]()
je will en bb editie maken,,maar niet zo geen presenter bij de exit, nee de zit op bali
Maak je toch niet zo druk. Je hoeft n iet te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach en wanneer het zo was moet het zo blijven ? het werd op socialmedia nog meer
gemekert dat het en kutproduktie is, dat heeft al de afgang bij de exit gezeigt![]()
je will en bb editie maken,,maar niet zo geen presenter bij de exit, nee de zit op bali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |