abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216289250
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 02:16 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Alles om je naar de uitzending te laten kijk natuurlijk.
Maar ik heb het idee dat ze bij Big Brother dit jaar ook veel kritischer kijken naar wat er op stream komt en wat niet.
Zo snel er echt diepere dingen van thuis word. besproken schakelt men al snel weg, naar andere bewoners, of naar een SL Men heeft blijkbaar “geleerd” van vorige edities dat dingen, online een eigen leven gaan leiden, en dat haat en bedreiging naar bewoners, en familie op de loer liggen.
Kan, maar dan stoppen ze misschien beter helemaal met dat soort programma's, als je je als BB of andere RLS laat censureren door haters en dreigers (én door de "nieuwe preutsheid", die intussen al zo lang meegaat dat die hopelijk gauw weer terug uit de mode is).
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 07:11:21 #227
388664 crew  Dotteke
pi_216289576
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 02:16 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Alles om je naar de uitzending te laten kijk natuurlijk.
Maar ik heb het idee dat ze bij Big Brother dit jaar ook veel kritischer kijken naar wat er op stream komt en wat niet.
Zo snel er echt diepere dingen van thuis word. besproken schakelt men al snel weg, naar andere bewoners, of naar een SL Men heeft blijkbaar “geleerd” van vorige edities dat dingen, online een eigen leven gaan leiden, en dat haat en bedreiging naar bewoners, en familie op de loer liggen.
En dat alles door streamers die op Facebook tekeer gaan over alles. Alles uitzoeken. Er alles bijhalen. Werk familie etc etc. Het is heel jammer. Maar ik snap het wel. Sommige Streamers hebben het zelf kapot gemaakt. Ik ben zelf al heel vroeg afgehaakt op Facebook. Juist door al die haat en zwartmakerij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 07:47:10 #228
388664 crew  Dotteke
pi_216289674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 06:54 schreef Paul het volgende:
Salar heeft vannacht veel getwitterd dat er veel gebeurde. Iemand gezien?
Hier heen verplaats Paul,
Het topic SV is echt alleen bedoeld voor Streamverslagen.
pi_216289745
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier heen verplaats Paul,
Het topic SV is echt alleen bedoeld voor Streamverslagen.
Is fok in de nacht ook rustig tegenwoordig?

Las inderdaad op x bij salar dat er heel wat gebeurd is. Maar op fok kan ik er niks over terug vind :)
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 08:10:10 #230
388664 crew  Dotteke
pi_216289786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:02 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]

Las inderdaad op x bij salar dat er heel wat gebeurd is. Maar op fok kan ik er niks over terug vind :)
Hey Vino :W

Ik heb geen idee, ik kijk niet in de nacht. In de COS waren ze tot 2 uur aanwezig en zie niets bijzonders staan.
Wat staat er bij Salar dan Mocht er wat zijn geweest komt DGK vast met filmpjes
pi_216289798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Vino :W

Ik heb geen idee, ik kijk niet in de nacht. In de COS waren ze tot 2 uur aanwezig en zie niets bijzonders staan.
Wat staat er bij Salar dan Mocht er wat zijn geweest komt DGK vast met filmpjes
Om 00:59 Juice!
Om 1:09 dit gaat fout
Om 1:11 Ik sliep letterlijk bijna maar ben nu helemaal invested
Om 1:28 hij wordt helemaal wild
Om 1:30 Maar eerlijk hij moest allang toeslaan
Om 1:38 Wat een 🧃 allemaal weer manmanman
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 08:14:39 #232
388664 crew  Dotteke
pi_216289806
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:13 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Rond die tijd waren er nog mensen hier, als er wat zou zijn geweest dan had het er vast gestaan.
Ik lees wel iets over een SL omdat er wel of geen kus gegeven zou zijn.
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 08:15:32 #233
388664 crew  Dotteke
pi_216289809
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:13 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Om 1:28 hij wordt helemaal wild
Om 1:30 Maar eerlijk hij moest allang toeslaan
Ik vermoed een beetje sensatie. Het gaat denk ik over Jeff en Jolien, die wel of niet gaan zoenen of er iets gaat gebeuren.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:50:28 #234
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216289965
Jolien zei in haar voorstelfilmpje dat ze misbruik kan maken van haar uiterlijk, en ze is een flirt. Ik vraag me af in hoeverre we daar steeds op moeten terugvallen. Ze blijft natuurlijk wel een mens met gevoelens, en in zo'n huis gaat natuurlijk wel alles 30 keer zo snel en heftig qua gevoel en belevenis. Het zou natuurlijk goed kunnen dat ze nu zelf wel gelooft dat haar gevoelens 'echt' zijn. En of dat buiten het huis blijft is nog maar de vraag. Maar dat wil dus niet per definitie zeggen dat ze nu nep doet...

De meeste RLS relaties lopen natuurlijk vrij gauw op de klippen. Maar als je kijkt naar dat koppel uit EJVJL, die zijn nog steeds bij elkaar. Dus het kan natuurlijk wel.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 08:52:51 #235
388664 crew  Dotteke
pi_216289981
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:50 schreef Moeraskat het volgende:
Jolien zei in haar voorstelfilmpje dat ze misbruik kan maken van haar uiterlijk, en ze is een flirt. Ik vraag me af in hoeverre we daar steeds op moeten terugvallen. Ze blijft natuurlijk wel een mens met gevoelens, en in zo'n huis gaat natuurlijk wel alles 30 keer zo snel en heftig qua gevoel en belevenis. Het zou natuurlijk goed kunnen dat ze nu zelf wel gelooft dat haar gevoelens 'echt' zijn. En of dat buiten het huis blijft is nog maar de vraag. Maar dat wil dus niet per definitie zeggen dat ze nu nep doet...

De meeste RLS relaties lopen natuurlijk vrij gauw op de klippen. Maar als je kijkt naar dat koppel uit EJVJL, die zijn nog steeds bij elkaar. Dus het kan natuurlijk wel.
Het kan altijd, ook uit Utopia zijn er nog heel wat samen, die tweeling bv die zijn ook nog samen met die mannen, weet niet eens hun naam weer. en Romy en Cemal ook nog
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:54:37 #236
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216289992
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En dat alles door streamers die op Facebook tekeer gaan over alles. Alles uitzoeken. Er alles bijhalen. Werk familie etc etc. Het is heel jammer. Maar ik snap het wel. Sommige Streamers hebben het zelf kapot gemaakt. Ik ben zelf al heel vroeg afgehaakt op Facebook. Juist door al die haat en zwartmakerij
Klopt. Ik denk dat mensen nu wel 2x nadenken voor ze zich inschrijven. Leuk zo'n spel, maar wat sommige mensen/kijkers doen is natuurlijk écht niet oké. Dus het is voor de 'normale' kijker onder ons wel kut dat er dus minder te zien valt en er strenger wordt gedaan. Maar het is denk ik wel echt ter bescherming van de deelnemers maar ook voor het programma.

Vroeger bleef alles een beetje in de huiskamer van de kijkers, of desnoods ging het rond in't dorp. Je kon toen ook niet zo gemakkelijk info vinden of delen met het grote publiek. Dit is natuurlijk echt de keerzijde van de sociale media.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 08:55:34 #237
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216290004
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het kan altijd, ook uit Utopia zijn er nog heel wat samen, die tweeling bv die zijn ook nog samen met die mannen, weet niet eens hun naam weer. en Romy en Cemal ook nog
Ja precies :Y

Maar ik wil maar zeggen dat 1 zo'n uitspraak van haar, niet per sé iets zegt over wat er nu gaande is of zou zijn. We zeggen allemaal wel eens iets waar we later op terugkomen. De pest is alleen dat dit opgenomen is en wordt herhaald :D Dus mensen kunnen hiernaar blijven refereren.
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 08:57:45 #238
388664 crew  Dotteke
pi_216290011
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Klopt. Ik denk dat mensen nu wel 2x nadenken voor ze zich inschrijven. Leuk zo'n spel, maar wat sommige mensen/kijkers doen is natuurlijk écht niet oké. Dus het is voor de 'normale' kijker onder ons wel kut dat er dus minder te zien valt en er strenger wordt gedaan. Maar het is denk ik wel echt ter bescherming van de deelnemers maar ook voor het programma.

Vroeger bleef alles een beetje in de huiskamer van de kijkers, of desnoods ging het rond in't dorp. Je kon toen ook niet zo gemakkelijk info vinden of delen met het grote publiek. Dit is natuurlijk echt de keerzijde van de sociale media.
Ja, er schijnt nogal wat te gebeuren en niet alleen met de deelnemers maar ook met de achterblijvers. AL die toetsenbordhelden die het allemaal kapot gemaakt hebben.
Ik heb dat gemail en dat gestook naar alles en iedereen nooit begrepen.
Kijken sommige dan alleen om mensen kapot te maken?
Dat facebook is wel heel heel erg. EN ja alles is ook overal te vinden. Mensen zetten ook veel op het net en zoals je al zegt alles is terug te vinden.
Ik zelf heb nooit de behoefte gehad om informatie van de deelnemers te gaan zoeken.
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 08:59:04 #239
388664 crew  Dotteke
pi_216290017
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:55 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ja precies :Y

Maar ik wil maar zeggen dat 1 zo'n uitspraak van haar, niet per sé iets zegt over wat er nu gaande is of zou zijn. We zeggen allemaal wel eens iets waar we later op terugkomen. De pest is alleen dat dit opgenomen is en wordt herhaald :D Dus mensen kunnen hiernaar blijven refereren.
Dat is zeker waar. Het gaat nooit meer weg.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:02:22 #240
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216290032
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, er schijnt nogal wat te gebeuren en niet alleen met de deelnemers maar ook met de achterblijvers. AL die toetsenbordhelden die het allemaal kapot gemaakt hebben.
Dat facebook is wel heel heel erg. EN ja alles is ook overal te vinden. Mensen zetten ook veel op het net en zoals je al zegt alles is terug te vinden.
Ik zelf heb nooit de behoefte gehad om informatie van de deelnemers te gaan zoeken.
Ik heb echt het idee dat sommige mensen zo weinig te doen hebben in hun leven, dat ze zich helemaal hierin zuigen. Het lijkt wel een soort obsessie. Zeker voor mensen die mentaal / geestelijk niet helemaal biostabiel zijn kan dit natuurlijk bepaalde emoties opleveren. Ze denken echt een soort band met die mensen te voelen en laten zich flink opnaaien door mensen op facebook die 0 van de 10 keer ook gewoon dingen fout interpreteren. Zo heb ik eens gezien dat mensen een lolletje onder 2 bewoners serieus namen en hier op facebook een hele rel over veroorzaakten. Die bewoners waren zich van geen kwaad bewust en daar was niks aan de hand, terwijl op facebook mensen massaal losgingen over niks. Puur doordat mensen het verkeerd horen, verkeerd interpreteren of foutief verwoorden waardoor andere mensen kwaad worden.

Ik heb het ook nooit begrepen en dat ga ik denk ik ook niet doen. Ik gok zomaar dat dit dezelfde type mensen zijn die ook om de haverklap burenruzies hebben :X

Misschien goed om de sociale dienst eens te verwittigen om deze mensen aan het werk te krijgen, als ze dat niet hebben, dan kunnen ze hun wereld wat vergroten. :X
pi_216290106
Goedemorgen c_/
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:18:44 #242
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216290122
Ik kijk de streams van gisteren terug: Axel die dramt echt door om jordy erop te zetten :')
pi_216290137
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik kijk de streams van gisteren terug: Axel die dramt echt door om jordy erop te zetten :')
Axel ziet Jordy als concurrent volgens mij. Hij heeft gisteren al ergens laten vallen dat hij Remi en Keanu zo denkt weg te spelen. ( even in mijn eigen woorden)
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:25:24 #244
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216290167
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:02 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]

Je hebt diehard kijkers die blijkbaar niet slapen maar je hebt ook een groep die wel slaapt.
Vroeger met DGK , Secret Story en UTO gebeurde er in de nachten veel , toen waren we ook jonger , nu probeer ik een inschatting te maken of er nog wat gaat gebeuren of niet in de nacht en anders ga ik lekker slapen. Slaap is ook heel belangrijk . twitter kom ik zelden , insta same en FB heb ik niet meer. Scheelt ook qua rust. Jekan niet alles volgen en beleven
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216290169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het grote probleem is dat veel mensen dit spel verwarren met de e werkelijkheid, en los gaan op alles wat er gebeurd. Het is voor sommige echt werkelijkheid geworden en daarmee mogen ze in hun hoofd van alles. Ik vraag me ook af of een programma met livet streams nog kan in de tijd, of dat je ook van BB een bondgenoten format moet maken met alleen TV uitzendingen
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:26:35 #246
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_216290178
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Je hebt diehard kijkers die blijkbaar niet slapen maar je hebt ook een groep die wel slaapt.
Vroeger met DGK , Secret Story en UTO gebeurde er in de nachten veel , toen waren we ook jonger , nu probeer ik een inschatting te maken of er nog wat gaat gebeuren of niet in de nacht en anders ga ik lekker slapen. Slaap is ook heel belangrijk . twitter kom ik zelden , insta same en FB heb ik niet meer. Scheelt ook qua rust. Jekan niet alles volgen en beleven
Mensen hebben echt last van Fomo tegenwoordig. Best een enge ontwikkeling
  dinsdag 14 januari 2025 @ 09:27:46 #247
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216290184
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Mensen hebben echt last van Fomo tegenwoordig. Best een enge ontwikkeling
Ja je kan niet alles meemaken , overal wakker voor blijven of in alarmstand staan .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 09:30:08 #248
388664 crew  Dotteke
pi_216290202
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ik heb echt het idee dat sommige mensen zo weinig te doen hebben in hun leven, dat ze zich helemaal hierin zuigen. Het lijkt wel een soort obsessie. Zeker voor mensen die mentaal / geestelijk niet helemaal biostabiel zijn kan dit natuurlijk bepaalde emoties opleveren. Ze denken echt een soort band met die mensen te voelen en laten zich flink opnaaien door mensen op facebook die 0 van de 10 keer ook gewoon dingen fout interpreteren. Zo heb ik eens gezien dat mensen een lolletje onder 2 bewoners serieus namen en hier op facebook een hele rel over veroorzaakten. Die bewoners waren zich van geen kwaad bewust en daar was niks aan de hand, terwijl op facebook mensen massaal losgingen over niks. Puur doordat mensen het verkeerd horen, verkeerd interpreteren of foutief verwoorden waardoor andere mensen kwaad worden.

Ik heb het ook nooit begrepen en dat ga ik denk ik ook niet doen. Ik gok zomaar dat dit dezelfde type mensen zijn die ook om de haverklap burenruzies hebben :X

Misschien goed om de sociale dienst eens te verwittigen om deze mensen aan het werk te krijgen, als ze dat niet hebben, dan kunnen ze hun wereld wat vergroten. :X
Ja aecht he pppfff, Maar om mensen hun leven kapot te maken. En ze kijken zo graag?
Maar goed het heeft het streamen kapot gemaakt, ze worden steeds voorzichtiger in wat ze laten zien helaas
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 09:30:19 #249
388664 crew  Dotteke
pi_216290203
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen c_/
Morguh :W
pi_216290208
Ik heb de pech dat ik na een val met de elektrische fiets een Hernia heb opgelopen.
Dus slapen gaat soms met onderbrekingen, dan check ik soms even wat er in de nacht gaande is maar 1 uur is de max bedtijd normaal gesproken,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')