O ja daar was een SL opquote:Op zondag 12 januari 2025 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, ik had per ongeluk stream 3 en 4 aan
ohh nog een kast erbij hahaquote:Op zondag 12 januari 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al veel papieren opgeruimd en het lijkt of ik nog geen extra ruimte heb gekregen
Ja, maar die komt niet hier te staan maar in onze vergaderruimtequote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij mij misschien per ongeluk. Ging iets mis met tikken en heb het foutje weggehaald, maar per ongeluk misschien dit ook
Word een makkelijk seizoen voor je lijkt het.. de rustigste BB ooit blijkbaar.. mag ik dat zeggen? Ja dat zeg ik gewoonquote:
Ja het is echt heel rustig. Er moet wel heel veel veranderen mocht het het streamen waard zijnquote:Op zondag 12 januari 2025 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Word een makkelijk seizoen voor je lijkt het.. de rustigste BB ooit blijkbaar.. mag ik dat zeggen? Ja dat zeg ik gewoon
Daar ben ik heel bang voor dat je dat wel vergeten kan, stream kijken is geen zak aan heb ik al door na deze week.. De TV show kijken net als DB en WinterLiefdeShit is nog iets haalbaarquote:Op zondag 12 januari 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is echt heel rustig. Er moet wel heel veel veranderen mocht het het streamen waard zijn
Mee eens. Kijk ook liever bb op tv. Dan zie je net iets meerquote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik heel bang voor dat je dat wel vergeten kan, stream kijken is geen zak aan heb ik al door na deze week.. De TV show kijken net als DB en WinterLiefdeShit is nog iets haalbaar
Zelfs in Amerika laten de grote concerns (McDonalds etc) de 'woke' visie los (snap ik want kost klanten). Als men dat hier nou ook doorvoert en teruggaat naar het originele concept, zou het veel succesvoller zijn. In de eerste editie was er veel minder bemoeienis. Zelfs in de nieuwe eerste editie was dat zo. Al dat preutse en correcte gedoe. Gooi gewoon een zooi mensen in een huis, zet die camera's erop. Geef ze exact wat ze willen, dan pas heb je een realistisch experiment. Dit is net Serious Request, niet eten, maar dan niet voor een goed doel en zonder leuke radio, vind ik. Er is zelfs een protocol voor intimiteit, dan moeten er twee duimpjes omhoog. Maar zelfs dat is nog nooit gebeurd in de afgelopen edities, dat zeg toch wel wat. Daarnaast vind ik ieder jaar de groep minder op elkaar afgestemd en dat merk je ook. Er is geen chemie. De laatste keer dat ik dat wel echt voelde is met Liese en met Salar.quote:Op zondag 12 januari 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik heel bang voor dat je dat wel vergeten kan, stream kijken is geen zak aan heb ik al door na deze week.. De TV show kijken net als DB en WinterLiefdeShit is nog iets haalbaar
Klopt. Al is in een Amerikaanse context conservatief minstens even preuts als woke. Ik heb nooit Amerikaanse BB's gevolgd, maar ben praktisch zeker dat daar ook voor het "woke" tijdperk al geen reet (heb je'm?quote:Op zondag 12 januari 2025 23:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zelfs in Amerika laten de grote concerns (McDonalds etc) de 'woke' visie los (snap ik want kost klanten). Als men dat hier nou ook doorvoert en teruggaat naar het originele concept, zou het veel succesvoller zijn. In de eerste editie was er veel minder bemoeienis. Zelfs in de nieuwe eerste editie was dat zo. Al dat preutse en correcte gedoe. Gooi gewoon een zooi mensen in een huis, zet die camera's erop. Geef ze exact wat ze willen, dan pas heb je een realistisch experiment. Dit is net Serious Request, niet eten, maar dan niet voor een goed doel en zonder leuke radio, vind ik. Er is zelfs een protocol voor intimiteit, dan moeten er twee duimpjes omhoog. Maar zelfs dat is nog nooit gebeurd in de afgelopen edities, dat zeg toch wel wat. Daarnaast vind ik ieder jaar de groep minder op elkaar afgestemd en dat merk je ook. Er is geen chemie. De laatste keer dat ik dat wel echt voelde is met Liese en met Salar.
Ze blijven nog steeds sturen op hopelijke sex in de meest saaie reallife soaps, bakken vol met mooiboys en popjes woren er continue opegetrokken in de hoop dat er maar dekbedscene's ontstaan, of op zijn minst een artikeltje in een blaadje of op X, om vervolgens angsthazerig de velletjes bloot eruit te knippen.. het zoeken naar ruzietjes en rellen is nog steeds in volle gang bij de TV shows en de woke-ziekte is al op retour gelukkig.. we krijgen wat we willen zien nog steeds, zolang de kijkcijfers het aangeven blijven ze zo doorgaan. Triest is wel dat burgertruttigheid nog steeds hoogtij viert.. niet roken, geen/weinig drank, geen tiet of tepel, niet vloeken, niet duwen of trekken of een beetje gooien en smijten op TV niet meer toegestaan, braaf rondlopen en tijd uitzitten is het format tegenwoordigquote:Op zondag 12 januari 2025 23:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zelfs in Amerika laten de grote concerns (McDonalds etc) de 'woke' visie los (snap ik want kost klanten). Als men dat hier nou ook doorvoert en teruggaat naar het originele concept, zou het veel succesvoller zijn. In de eerste editie was er veel minder bemoeienis. Zelfs in de nieuwe eerste editie was dat zo. Al dat preutse en correcte gedoe. Gooi gewoon een zooi mensen in een huis, zet die camera's erop. Geef ze exact wat ze willen, dan pas heb je een realistisch experiment. Dit is net Serious Request, niet eten, maar dan niet voor een goed doel en zonder leuke radio, vind ik. Er is zelfs een protocol voor intimiteit, dan moeten er twee duimpjes omhoog. Maar zelfs dat is nog nooit gebeurd in de afgelopen edities, dat zeg toch wel wat. Daarnaast vind ik ieder jaar de groep minder op elkaar afgestemd en dat merk je ook. Er is geen chemie. De laatste keer dat ik dat wel echt voelde is met Liese en met Salar.
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En je bent de winnaar van:
Een blik Slob![]()
Nou dat dus, en alsof dat een realistische weerspiegeling is van de wereld buiten. Eerder het omgekeerde (OK toegegeven ik zie niet dagelijks naakte vrouwen langslopen, helaas, maar toch). Dus eens.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze blijven nog steeds sturen op hopelijke sex in de meest saaie reallife soaps, bakken vol met mooiboys en popjes woren er continue opegetrokken in de hoop dat er maar dekbedscene's ontstaan, of op zijn minst een artikeltje in een blaadje of op X, om vervolgens angsthazerig de velletjes bloot eruit te knippen.. het zoeken naar ruzietjes en rellen is nog steeds in volle gang bij de TV shows en de woke-ziekte is al op retour gelukkig.. we krijgen wat we willen zien nog steeds, zolang de kijkcijfers het aangeven blijven ze zo doorgaan. Triest is wel dat burgertruttigheid nog steeds hoogtij viert.. niet roken, geen/weinig drank, geen tiet of tepel, niet vloeken, niet duwen of trekken of een beetje gooien en smijten op TV niet meer toegestaan, braaf rondlopen en tijd uitzitten is het format tegenwoordig
O dat is balen dus. Maar ik denk dat er wel snel weer een nieuwe zal zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
Klein draamaatje.. de gratis stream van een welbekende is er weer uit vanwege auteursrecht..
Ik hoop het, anders moet ik weer VPN aanzetten en bij GOplay gaan kijkenquote:Op maandag 13 januari 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen dus. Maar ik denk dat er wel snel weer een nieuwe zal zijn.
Ik hoop voor je mee.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders moet ik weer VPN aanzetten en bij GOplay gaan kijken
Alles om je naar de uitzending te laten kijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 01:41 schreef Epicouros het volgende:
Ik ga afhaken denk ik.
SL vanaf er mogelijk, misschien iets interessants gaat gebeuren...
Waarom nog streams kijken dan?...
Ik geef het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |