Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 13:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
eens
Maar over wie heeft hij het?
Ik zet de stream net aan
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnasquote:Op maandag 13 januari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
Axel speelt het spel, maar alles behalve subtiel. Iedereen heeft 'm al door.
Jordy die al twee jaar er mee bezig is de enige die zich zo laat kennen.....en gooit zijn eigen glazen in met zijn gemiep .quote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas
Het is een spelletjequote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas
Voor de kijker is het wel best jaquote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletje![]()
Ik houd hiervan![]()
Weg met die domme redenen telkens. Jordy heeft zelf met Niels zitten verkondigen op het bankje dat ie tactisch ging spelen enz. Dat hebben de latere binnenkomers gezien.. jammer joh
Jordy zegt toch steeds vanuit gevoel te willen spelenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletje![]()
Ik houd hiervan![]()
Weg met die domme redenen telkens. Jordy heeft zelf met Niels zitten verkondigen op het bankje dat ie tactisch ging spelen enz. Dat hebben de latere binnenkomers gezien.. jammer joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |