Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 13:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
eens
Maar over wie heeft hij het?
Ik zet de stream net aan
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnasquote:Op maandag 13 januari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
Axel speelt het spel, maar alles behalve subtiel. Iedereen heeft 'm al door.
Jordy die al twee jaar er mee bezig is de enige die zich zo laat kennen.....en gooit zijn eigen glazen in met zijn gemiep .quote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas
Het is een spelletjequote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas
Voor de kijker is het wel best jaquote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletje![]()
Ik houd hiervan![]()
Weg met die domme redenen telkens. Jordy heeft zelf met Niels zitten verkondigen op het bankje dat ie tactisch ging spelen enz. Dat hebben de latere binnenkomers gezien.. jammer joh
Jordy zegt toch steeds vanuit gevoel te willen spelenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletje![]()
Ik houd hiervan![]()
Weg met die domme redenen telkens. Jordy heeft zelf met Niels zitten verkondigen op het bankje dat ie tactisch ging spelen enz. Dat hebben de latere binnenkomers gezien.. jammer joh
En dat principe laat hij nu al varenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy zegt toch steeds vanuit gevoel te willen spelen
Maar Jordy moet toch van al die vorige BB's wete dat het altijd gebeurt....er zullen weinig mensen zijn die gewoon in iemand zijn gezicht zeggen ik mag je niet dus daarom, of ik vind je een sterke speler.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy heeft gewoon moeite met de opmerking van niet gekozen voor mensen die er vorige week op stonden. Maar wel jordy erop zetten. Dat is dus een opmerking die nergens op slaat volgens jordy. Zeg gewoon eerlijk wat de reden is. Tegen jolien hebben ze weer iets anders gezegd.
Juist niet Hij laat zijn gevoel spreken hahahquote:Op maandag 13 januari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat principe laat hij nu al varen
Bij een beetje tegenwind je kop al laten hangen is gewoon ietwat sneu
Ik denk dat hij teveel verwacht dat mensen zoals hij denkenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jordy moet toch van al die vorige BB's wete dat het altijd gebeurt....er zullen weinig mensen zijn die gewoon in iemand zijn gezicht zeggen ik mag je niet dus daarom, of ik vind je een sterke speler.
BB is ook geen spel dat eerlijk wordt gespeeldquote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jordy moet toch van al die vorige BB's wete dat het altijd gebeurt....er zullen weinig mensen zijn die gewoon in iemand zijn gezicht zeggen ik mag je niet dus daarom, of ik vind je een sterke speler.
Maar zo hoeft het voor mij ook niet. Dan liever : Jordy, KOP DICHT!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef Dark het volgende:
Ik vind het wel lekker dat Jordy zo aan het zeiken is, de rest is allemaal zo braaf en kleurloos.
Gewoon een zeiksnor erbij, dan gebeurt er tenminste iets.
Juistem......quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is ook geen spel dat eerlijk wordt gespeeld
En als je al zo lang kijkt moet je dat gewoon weten
Van leedvermaak leven RLS's. Dus de FEBO zal tevreden zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat Jordy zo pissed is. Gebeurt en nog eens wat, dat geslijm en geneuzel hangend op de bank is ook niet leuk om naar te kijken. Of omkleden en weer wat op je smoel smeren
Het gaat om het redden van de twee die vorige week genomineerd waren en een target hadden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, vooralsnog.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Linda doet ook echt helemaal niets daar in dat huis
Bij iedereen die in gesprek is, erbij gaan zitten, bang dat ze wat mist. Vind haar echt niet leuk, mag van mij weg.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Linda doet ook echt helemaal niets daar in dat huis
Nagel op de kop denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel verwacht dat mensen zoals hij denken
Heb dat ook bij Jolien en Milena, voegen niets toe en mogen er wel uitquote:Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij iedereen die in gesprek is, erbij gaan zitten, bang dat ze wat mist. Vind haar echt niet leuk, mag van mij weg.
En in principe ben je ook niet verplicht iemand aardig te vinden. Zelfs in het echte leven niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |