Aparte kleurquote:Op maandag 13 januari 2025 11:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is één woord zelfs![]()
Appelblauwzeegroen
Dat laatste klinkt logischerquote:Op maandag 13 januari 2025 11:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo noemen ze hier turquoise.
Wel grappig
Wat een gepiezel Ik doe dat nooit hoor bakken die hapquote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Elsa ontleed de kipfilet van alle vet....
Heeft ze dr handen wel gewassen??quote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij gaat dan echt emo wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gunt zichzelf nu wel zijn kledingkast
Dat is nu juist een beetje voor de smaak lekker.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet, maar alles is anders dus ik weet niet of er ook weer freezes komen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil zover komen dat er freezes komen, wil hij graag mee maken
viel me gister al mee dat ze de kip niet ging wassen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is nu juist een beetje voor de smaak lekker.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:45 schreef Clasientje het volgende:
Niels is het saaiste dan de andere 5 die genomineerd zijn dus hij mag wel weg van mijn . Zit niks in die man.
Kan hem niet verstaan, doet me qua stem aan Bart 2023 denken.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:45 schreef Clasientje het volgende:
Niels is het saaiste dan de andere 5 die genomineerd zijn dus hij mag wel weg van mjn . Zit niks in die man.
Ja haha moest er om lachenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
Linda die zelf vals speelt nu over anderen die het spel niet eerlijk spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bart en Glenn waren nu ook niet de meest spetterende deelnemers en op een of andere manier...quote:Op maandag 13 januari 2025 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Niels is erg droog, maar bloedsaai voor deze show. Voegt niet veel toe.
Ik wil mijn bericht verbeteren maar dan pak ik het verkeerde dus schrijf ik per ongeluk naar me zelf hahaha😂quote:
Dat was voor de gein. Ze waren aan het dollen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:50 schreef rinardo het volgende:
Elsa voelt zich niet geliefd, iedereen is tegen haar, ze voelt zich niet fijn
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:51 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik wil mijn bericht verbeteren maar dan pak ik het verkeerde dus schrijf ik per ongeluk naar me zelf hahaha😂
Mooi zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:50 schreef rinardo het volgende:
Das niet serieus, die zijn aan het dollen in de keukenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:50 schreef rinardo het volgende:
Is het niet handiger om de aardappels in kleine stukjes te snijden als ze gekookt zijn.....of hebben ze haast met het eten??quote:Op maandag 13 januari 2025 11:51 schreef marky het volgende:
Wat zijn die nou aan het klooien in de keuken.
Tis een tanker die draait wel. Beetje als Ashley vorig jaar die nam het ook altijd vrij heftig. Zijn mensen die nogal diep in het spel zitten.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Kom op jordi gewoon verlies nemen en doorgaan.
Die stukjes hoeven niet gekookt. Als je gaat bakken garen die wel. Als je die nu gaar gaat koken wordt het drab.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het niet handiger om de aardappels in kleine stukjes te snijden als ze gekookt zijn.....of hebben ze haast met het eten??
Als ze nu even niet opletten hebben ze pap.
Wat betekent GRquote:Op maandag 13 januari 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
Speculazen over het kistje . Jolien en Remi GR
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
BB klinkt wel erg cheap dit jaar
[ afbeelding ]
Ja, dan hoeft ze niet aan de kindjes te denken....quote:Op maandag 13 januari 2025 12:00 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Mileen is happy, die weet dat ze weer een week verder is
Verzopen bedoel jequote:Op maandag 13 januari 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu worden ze wel eerst gekookt
Kan ook een pin zijn dat je iemand nomineerd als je eruit gaat he een wraakpin Zou ook wel leuk zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
Geef Mileen maar het kisje.. met daarin een ruilpin , kan ze van plaats ruilen met een genomineerde
En het is niet dat ze zo ontzettend aangekomen zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is nu juist een beetje voor de smaak lekker.
Kast weer op slotquote:Op maandag 13 januari 2025 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
Geef Mileen maar het kisje.. met daarin een ruilpin , kan ze van plaats ruilen met een genomineerde
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
En het is niet dat ze ze ontzettend aangekomen zijn
Tandpasta! Tegen een pukkeltje wat hij heeft. Helpt niet overigens.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft ie daar nou zitten?
Had ze alquote:Op maandag 13 januari 2025 12:07 schreef Jockari het volgende:
Milena begint een "groot bakkes" te krijgen, zoals ze hier bij ons zeggen.
Is denk ik ook tegen zijn principes als je bekijkt hoe hij in begin handelde. Maar wie weet denkt hij nu ieder speelt zijn spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:07 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een veranderde houding van Jeffrey tov axel. 180 graden gedraaid. Gister iedereen vertellen 2 dagen binnen en de al 500 euro pakken. Net zoals niels deed.
weet het nog nietquote:
Ik heb ook steeds minder met hem ,maar dat kan ook weer veranderenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:10 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb helemaal niets met de hele Jefrrey. Niet meer Ik vond hem leuk maar nu irriteer ik me aan zijn gefluister en arrogantie
Oh, ik niet hij laat zich nu een beetje meer zien en horen.....Dat hele lieve is er een beetje af en weet nu hoe het gaat.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind die Jeffrey steeds minder leuk worden. Jammer
Dat kan dus nietquote:Op maandag 13 januari 2025 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah wat zit er in het kisje.. jammer dat Axel al vrijstelling heeft, ik gun 'm wel van plaats te ruilen met een genomineerde
Dat alleen welquote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja jammer.. maar niets is zeker meer.. Aldus BB![]()
Hij DMquote:Op maandag 13 januari 2025 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja jammer.. maar niets is zeker meer.. Aldus BB![]()
Nee, mag van mij nog wel even blijven. Hij zorgt wel voor reuring en is niet bang.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah wat zit er in het kisje.. jammer dat Axel al vrijstelling heeft, ik gun 'm wel van plaats te ruilen met een genomineerde
Juist jaquote:Op maandag 13 januari 2025 12:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee, mag van mij nog wel even blijven. Hij zorgt wel voor reuring en is niet bang.
Ja en hij is er netquote:Op maandag 13 januari 2025 12:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee, mag van mij nog wel even blijven. Hij zorgt wel voor reuring en is niet bang.
Vind het een zouteloze doorsnee pipo eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Nielsquote:Op maandag 13 januari 2025 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het een zouteloze doorsnee pipo eigenlijk.
jaquote:Op maandag 13 januari 2025 11:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dat was voor de gein. Ze waren aan het dollen.
Zo blijven de polsen soepelquote:Op maandag 13 januari 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
De kip is in stukjes gesneden en wordt secuur per stuk omgedraaid
Zou sowieso niet tegen Elsa kunnenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou hier niet tegen kunnen als ik mee zou moeten helpen met koken......
Gaan we weer ze spelen allemaal het spel. De een niet beter dan de ander maar wel anders.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:28 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind Alex er zo uitzien als een sulletje maar hij is wel een speler en echt een speler
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou sowieso niet tegen Elsa kunnen
Die overal met de neus bij staat
Ze mag gewoon een mening hebbenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Gaan we weer ze spelen allemaal het spel. De een niet beter dan de ander maar wel anders.
Ik bedoel er eigenlijk mee dat ik mijn woorden wil verzachten dat ik vind dat hij er als een sulletje uitziet en je hebt gelijk Iedereen is daar een speler.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Gaan we weer ze spelen allemaal het spel. De een niet beter dan de ander maar wel anders.
Met een houten pollepel erdoor roeren helpt ook niet echtquote:
Matheus ook als ik de polls zo bekijkquote:Op maandag 13 januari 2025 12:32 schreef marky het volgende:
Uiteindelijk gaat BB het altijd tussen de emo en de ratio spelers. De geen die er tussenin zit wint. Keanu en Milena maken een goede kans op de winst.
Polls zeggen nu nog niets. Straks gaat tegen hem werken dat hij al aan zoveel dingen heeft meegedaan.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Matheus ook als ik de polls zo bekijk
Ik denk niet alleen aan de hand van de pollsquote:Op maandag 13 januari 2025 12:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Matheus ook als ik de polls zo bekijk
Daar ben ik het totaal dus niet mee eens.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:33 schreef marky het volgende:
[..]
Polls zeggen nu nog niets. Straks gaat tegen hem werken dat hij al aan zoveel dingen heeft meegedaan.
Jij hebt al genoeg kunnen zienquote:Op maandag 13 januari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
Nou kom op BB ik wil boodschappen doen
Dat kan maar ergens gaat dat wringen.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daar ben ik het totaal dus niet mee eens.
Idd erg weinig voor 13 personen maar ze hebben geen keus helaasquote:Op maandag 13 januari 2025 12:35 schreef greysbones het volgende:
Het eten is nog steeds niet veel
Voor 13(?) bewoners
Grote kans dat de uitslag pas rond 14uur bekend wordt gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2025 12:37 schreef Cupfighter het volgende:
Ik moet ook zo weg dus eens met Greysbones
Had ze haar poot stijf moeten houden en niet toe moeten geven aan axelquote:Op maandag 13 januari 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
Nele heeft het er maar moeilijk mee
Zou leuk zijn ja. Maar is wel te vroeg voor de echte nominatie er gaat nog meer gebeuren denk ik misschien nog een switch.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grote kans dat de uitslag pas rond 14uur bekend wordt gemaakt
Goed gezienquote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef zodeju het volgende:
Ik kan niet elke dag kijken maar Linda doet zij maar weinig of is het toeval...Zie haar altijd zitten praten....
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Niels heeft geen behoefte om Ax te leren kennen![]()
Wat een kneusje
Is Niels nu al vergeten dat hij vorige week heeft genomineerdquote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kneusje
Niels is net als Jordy ze kunnen het spel niet onderscheiden van de buitenwereldquote:Op maandag 13 januari 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
Wat een kneusje
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
Lennie en Jeff gaan eruit liggen zegt Lennie
Dat kunnen ze heel goed maar ze spelen meer met emotie. Niels doet voorkomen van niet maar is wel zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niels is net als Jordy ze kunnen het spel niet onderscheiden van de buitenwereld
Heel gevaarlijk is zij. Ook dat ze het meeste uit den pot haalde heel rustig en stiekem. Maar niemand heeft haar helaas nog niet doorquote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef marky het volgende:
Linda is de gevaarlijkste speler. Die gaat over lijken.
Die weet nog niet zo lang dat Axel en 'Nele' logen over hoe ze het eten ingekocht hebbenquote:
Daar is jordy boos om, dat Alex dat heeft gezegd dat de andere al een keer genomineerd waren maar alleen hem er wel op zet.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:41 schreef marky het volgende:
Ah het grote schoonpraten blijft lekker bezig. Nele beseft niet dat het gaat om de reden dat je er twee hebt gesafed omdat die er eerder opstanden maar de andere niet. Dan is je eeden dubbel. Zeg gewoon de bs je bent een sterke speler.
Ja niels wel gisterquote:Op maandag 13 januari 2025 12:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk is zij. Ook dat ze het meeste uit den pot haalde heel rustig en stiekem. Maar niemand heeft haar helaas nog niet door
Die doet niet veelquote:Op maandag 13 januari 2025 12:42 schreef zodeju het volgende:
Ik kan niet elke dag kijken maar Linda doet zij maar weinig of is het toeval...Zie haar altijd zitten praten....
Ik zou niet 2 x per dag warm eten willen, beter tussen de middag slob eten en dan 's avonds een goed bord eten.quote:
Mijn idee maar ja de meeste vinden de slob niksquote:Op maandag 13 januari 2025 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou niet 2 x per dag warm eten willen, beter tussen de middag slob eten en dan 's avonds een goed bord eten.
Linda is een sneak, elke keer als ze 2 mensen samen ziet praten, komt ze er bij zittenquote:
Dat dus. Qua spel doet Nele het beter. Die zet Axel volledig in de wind.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel mag dan het spel spelen, maar heeft zich tot nu toe niet bepaald geliefd gemaakt bij de andere bewoners
Slob krijgen ze onbeperkt de rest nietquote:Op maandag 13 januari 2025 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat het Slob er uit was, maar het is er dus nog
Lennie ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda eet het als een boer met kiespijn
Zit ook 0 smaak aan zonder smaakmakers. Zout en peper zou al een enorm verschil maken. Misschien dat ze hier nog om kunnen spelen. Ze hebben geen BB supermarkt dit jaar though.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moeten nu zelf alles kopenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorige jaren kregen ze tenminste nog onbeperkt zout
Die lijkt niks lekker te vindenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch ook het eerste qua kruiden e.d. wat je nodig hebt.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorige jaren kregen ze tenminste nog onbeperkt zout
Matt 400quote:Op maandag 13 januari 2025 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft het deze week betaalt of is het nu iedereen wat.
Best wel irritant dat de rijken niet zelf mogen bepalen of ze hun geld aan eten willen uitgeven en aan wat voor eten.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie heeft het deze week betaalt of is het nu iedereen wat.
oh mijn god geen salz en pfefferquote:Op maandag 13 januari 2025 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lijkt niks lekker te vinden
Alles in andersquote:Op maandag 13 januari 2025 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best wel irritant dat de rijken niet zelf mogen bepalen of ze hun geld aan eten willen uitgeven en aan wat voor eten.
Jeffrey heeft toch de tonijn en paprika's voor dacht ik 500 euro betaalt als rijkste.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best wel irritant dat de rijken niet zelf mogen bepalen of ze hun geld aan eten willen uitgeven en aan wat voor eten.
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2025 13:03 schreef zodeju het volgende:
Je
[..]
Jeffrey heeft toch de tonijn en paprika's voor dacht ik 500 euro betaalt als rijkste.
over wie heeft hij het?quote:Op maandag 13 januari 2025 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: dan ga ik uithalen!!! die agressie zit echt tot HIERR (wijst boven zijn hoofd)
en vervolgens ook nog in dat kringetje staan en zeggen geen pin want jullie hadden er vorige week een
FUCK OFF FUCK OFF
quote:Op maandag 13 januari 2025 13:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jordy moet maar weer liedjes gaan zingen (thuis ! [ link | afbeelding ] )
eensquote:Op maandag 13 januari 2025 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Hij mag nog even blijven wat mij betreft. Lekker man, zo'n gast die lekker woestboos wordt als hij zijn zin niet krijgt. Daar leeft deze RLS van dit soort deelnemers.
Axelquote:Op maandag 13 januari 2025 13:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
eens
Maar over wie heeft hij het?
Ik zet de stream net aan
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnasquote:Op maandag 13 januari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
Axel speelt het spel, maar alles behalve subtiel. Iedereen heeft 'm al door.
Jordy die al twee jaar er mee bezig is de enige die zich zo laat kennen.....en gooit zijn eigen glazen in met zijn gemiep .quote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas
Het is een spelletjequote:Op maandag 13 januari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook niet heel slim om dat meteen de eerste week te doen, hij jaagt iedereen tegen zich in het harnas
Voor de kijker is het wel best jaquote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletje![]()
Ik houd hiervan![]()
Weg met die domme redenen telkens. Jordy heeft zelf met Niels zitten verkondigen op het bankje dat ie tactisch ging spelen enz. Dat hebben de latere binnenkomers gezien.. jammer joh
Jordy zegt toch steeds vanuit gevoel te willen spelenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletje![]()
Ik houd hiervan![]()
Weg met die domme redenen telkens. Jordy heeft zelf met Niels zitten verkondigen op het bankje dat ie tactisch ging spelen enz. Dat hebben de latere binnenkomers gezien.. jammer joh
En dat principe laat hij nu al varenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy zegt toch steeds vanuit gevoel te willen spelen
Maar Jordy moet toch van al die vorige BB's wete dat het altijd gebeurt....er zullen weinig mensen zijn die gewoon in iemand zijn gezicht zeggen ik mag je niet dus daarom, of ik vind je een sterke speler.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy heeft gewoon moeite met de opmerking van niet gekozen voor mensen die er vorige week op stonden. Maar wel jordy erop zetten. Dat is dus een opmerking die nergens op slaat volgens jordy. Zeg gewoon eerlijk wat de reden is. Tegen jolien hebben ze weer iets anders gezegd.
Juist niet Hij laat zijn gevoel spreken hahahquote:Op maandag 13 januari 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat principe laat hij nu al varen
Bij een beetje tegenwind je kop al laten hangen is gewoon ietwat sneu
Ik denk dat hij teveel verwacht dat mensen zoals hij denkenquote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jordy moet toch van al die vorige BB's wete dat het altijd gebeurt....er zullen weinig mensen zijn die gewoon in iemand zijn gezicht zeggen ik mag je niet dus daarom, of ik vind je een sterke speler.
BB is ook geen spel dat eerlijk wordt gespeeldquote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jordy moet toch van al die vorige BB's wete dat het altijd gebeurt....er zullen weinig mensen zijn die gewoon in iemand zijn gezicht zeggen ik mag je niet dus daarom, of ik vind je een sterke speler.
Maar zo hoeft het voor mij ook niet. Dan liever : Jordy, KOP DICHT!quote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef Dark het volgende:
Ik vind het wel lekker dat Jordy zo aan het zeiken is, de rest is allemaal zo braaf en kleurloos.
Gewoon een zeiksnor erbij, dan gebeurt er tenminste iets.
Juistem......quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is ook geen spel dat eerlijk wordt gespeeld
En als je al zo lang kijkt moet je dat gewoon weten
Van leedvermaak leven RLS's. Dus de FEBO zal tevreden zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het juist wel leuk dat Jordy zo pissed is. Gebeurt en nog eens wat, dat geslijm en geneuzel hangend op de bank is ook niet leuk om naar te kijken. Of omkleden en weer wat op je smoel smeren
Het gaat om het redden van de twee die vorige week genomineerd waren en een target hadden.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind het helemaal niets, vooralsnog.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Linda doet ook echt helemaal niets daar in dat huis
Bij iedereen die in gesprek is, erbij gaan zitten, bang dat ze wat mist. Vind haar echt niet leuk, mag van mij weg.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Linda doet ook echt helemaal niets daar in dat huis
Nagel op de kop denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel verwacht dat mensen zoals hij denken
Heb dat ook bij Jolien en Milena, voegen niets toe en mogen er wel uitquote:Op maandag 13 januari 2025 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij iedereen die in gesprek is, erbij gaan zitten, bang dat ze wat mist. Vind haar echt niet leuk, mag van mij weg.
En in principe ben je ook niet verplicht iemand aardig te vinden. Zelfs in het echte leven niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |