Aparte kleurquote:Op maandag 13 januari 2025 11:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is één woord zelfs![]()
Appelblauwzeegroen
Dat laatste klinkt logischerquote:Op maandag 13 januari 2025 11:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo noemen ze hier turquoise.
Wel grappig
Wat een gepiezel Ik doe dat nooit hoor bakken die hapquote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Elsa ontleed de kipfilet van alle vet....
Heeft ze dr handen wel gewassen??quote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij gaat dan echt emo wordenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu gunt zichzelf nu wel zijn kledingkast
Dat is nu juist een beetje voor de smaak lekker.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet, maar alles is anders dus ik weet niet of er ook weer freezes komen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil zover komen dat er freezes komen, wil hij graag mee maken
viel me gister al mee dat ze de kip niet ging wassen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is nu juist een beetje voor de smaak lekker.
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:45 schreef Clasientje het volgende:
Niels is het saaiste dan de andere 5 die genomineerd zijn dus hij mag wel weg van mijn . Zit niks in die man.
Kan hem niet verstaan, doet me qua stem aan Bart 2023 denken.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:45 schreef Clasientje het volgende:
Niels is het saaiste dan de andere 5 die genomineerd zijn dus hij mag wel weg van mjn . Zit niks in die man.
Ja haha moest er om lachenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
Linda die zelf vals speelt nu over anderen die het spel niet eerlijk spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bart en Glenn waren nu ook niet de meest spetterende deelnemers en op een of andere manier...quote:Op maandag 13 januari 2025 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Niels is erg droog, maar bloedsaai voor deze show. Voegt niet veel toe.
Ik wil mijn bericht verbeteren maar dan pak ik het verkeerde dus schrijf ik per ongeluk naar me zelf hahaha😂quote:
Dat was voor de gein. Ze waren aan het dollen.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:50 schreef rinardo het volgende:
Elsa voelt zich niet geliefd, iedereen is tegen haar, ze voelt zich niet fijn
quote:Op maandag 13 januari 2025 11:51 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik wil mijn bericht verbeteren maar dan pak ik het verkeerde dus schrijf ik per ongeluk naar me zelf hahaha😂
Mooi zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:50 schreef rinardo het volgende:
Das niet serieus, die zijn aan het dollen in de keukenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:50 schreef rinardo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |