Vreselijk moe wordt je daarvan van die beroepsdeformatie van haar telkens.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:57 schreef KangaP het volgende:
[..]
Wat wil je , Gediend als sergeant in Afghanistan, dat zit in je , beroepsmisvorming.
uhu en op de andere stream nu: the game is on.. mensen zijn veranderd..quote:Op zondag 12 januari 2025 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
Remi denkt dat er niet al te veel gezeik gaat komen over het geld gedoe want het gaat maar om een paar tientjes.
Oh gelukkig want ik wil DRAMAquote:Op zondag 12 januari 2025 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
uhu en op de andere stream nu: the game is on.. mensen zijn veranderd..
Ik ook!!!quote:
Op het randje denk ik Sommigen denken er wel wat van al maar niet van alle twee dat er iets niet kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 15:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar er zijn anderen die ook dus iets doorhebben?
ja hoe kan hij dat weten??quote:Op zondag 12 januari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey weet direct wie er meer hebben genomen
Jeffrey praat ontzettend in stelligheden en zijn wantrouwen is erg groot.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey weet direct wie er meer hebben genomen
Ik word moe van het geklaag van Jordy over het klagen over het eten.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wordt zo moe van al het geklaag over het eten
Bij mij misschien per ongeluk. Ging iets mis met tikken en heb het foutje weggehaald, maar per ongeluk misschien dit ookquote:Op zondag 12 januari 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
Waarom was deze uit de OP gehaald? Ik heb hem er weer ingezet. Was niet in deze ronde gebeurd zag ik.
In de OP mag niets veranderd worden
[ afbeelding ]
Ik zou die fout makkelijk kunnen makenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
'was dit iemand die verkeerd had gerekend?'
Nee hoor die 500 en 507 zijn bewust gepaktquote:Op zondag 12 januari 2025 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou die fout makkelijk kunnen maken
dat geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2025 16:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hoor die 500 en 507 zijn bewust gepakt
Omdat leukquote:Op zondag 12 januari 2025 16:06 schreef spapaars het volgende:
Blijft de vraag waarom ze een fake naam hebben.
vraag ik me ook af. Misschien om het moeilijker te maken?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:06 schreef spapaars het volgende:
Blijft de vraag waarom ze een fake naam hebben.
Of juist makkelijker om in je rol te blijven.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vraag ik me ook af. Misschien om het moeilijker te maken?
Dat denk ik ook. Ze kunnen vast ermee geld of keuken/meubels vrij spelen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vraag ik me ook af. Misschien om het moeilijker te maken?
daar mochten ze allemaal over nadenkenquote:Op zondag 12 januari 2025 16:08 schreef Lillfex het volgende:
Komt nou niemand op het idee een sleutel te kopen voor eten?
Ik denk dat ze afwachten tot ze weten wat het nieuwe week eten wordt.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:08 schreef Lillfex het volgende:
Komt nou niemand op het idee een sleutel te kopen voor eten?
Ja en dan moet je niet zeuren als je geen eten hebtquote:Op zondag 12 januari 2025 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar mochten ze allemaal over nadenken
maar gaat wel van je eigen budget af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |