brabanderquote:Op zondag 12 januari 2025 15:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou BB zelf uit Limburg komen? " ... wat er gebeurDis... " De D echt uitgesproken als D en met is als één woord.
Ja, dat ben ik ook, maar dat is toch typisch iets uit Limburg.quote:
Nee dat nietquote:
Ik hebquote:Op zondag 12 januari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
maar ja hoofdrekenen is ook niet iedereen zijn sterkste punt
Beetje Brabants met wat Belgische invloedenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook, maar dat is toch typisch iets uit Limburg.
Weten ze het van elkaar dan, want dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zij hebben toch samen die opdracht dus moeten wel overleggen
Zij zijn beiden fake en ze moeten een lijstje van 12 dingen zeggen tegen de bewoners ( inde groep benoemen)quote:Op zondag 12 januari 2025 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weten ze het van elkaar dan, want dat heb ik dan gemist.
Ok, ja beide fake weet ik maar niet of ze het wisten van elkaar.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zij zijn beiden fake en ze moeten een lijstje van 12 dingen zeggen tegen de bewoners ( inde groep benoemen)
Zo te horen wel, ja ....quote:Op zondag 12 januari 2025 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
Weten ze het van elkaar dan, want dat heb ik dan gemist.
Maar er zijn anderen die ook dus iets doorhebben?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zij zijn beiden fake en ze moeten een lijstje van 12 dingen zeggen tegen de bewoners ( inde groep benoemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |