Nee hoor. Doriana en Ronahi waren vaak laat op. Echt nachten doorhalen niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat je in de war bent met 2 jaar terug volgens mijn, want kan me herinneren dat er vrij geklaagd werd hier ook dat ze er zo vroeg in lagen steeds,( voor 00.00 uur)
Volgens mij is Elsa niet echt van het overleggen...quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:08 schreef Lillfex het volgende:
Daar hou ik dus niet van he de huishoudmiepen die even beslissen. Ze kunnen toch overleggen.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:09 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zou ook gewoon vanaf het begin een corvee moeten invoeren
Ja, bespreek het gewoon in de groep. Nu zal het straks zijn we gaan dit doen zonder dat de groep inspraak heeftquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Elsa en Linda kunnen dit ook gewoon in de groep gooien
Ipv afgezonderd dit te bespreken
Wist ik ook nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy weet blijkbaar niet dat vliegtuigen tegen de wind in moeten opstijgen en landen
1 f… Ieniminie wasbakje waar ze allemaal hun tanden poetsen ?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou paprika? En zo ja, tussen wiens tanden kwam dat vandaag brrrr
En als het dan een keer anders gaat is het van 'ik dacht dat we afgesproken hadden....'quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, bespreek het gewoon in de groep. Nu zal het straks zijn we gaan dit doen zonder dat de groep inspraak heeft
Waarom is dat grappig? wist ik ook niet. Nooit over nagedacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy weet blijkbaar niet dat vliegtuigen tegen de wind in moeten opstijgen en landen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |