Dat wordt ook nog leuk jaquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie straks 'mimimimi' doet over de keuze van de decision makers
ik blijft de gedachtegang van Axel wel bijzonder vindenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie straks 'mimimimi' doet over de keuze van de decision makers
Mijn indruk van Axel is dat hij goed naar mensen kijktquote:Op zondag 12 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik blijft de gedachtegang van Axel wel bijzonder vinden![]()
panic room en dan denk je als eerste aan Remi om naartoe te sturen
Had je anders verwacht?quote:
Ik niet nee. Daarom kijk ik nu B&B winter vol liefdequote:Op zondag 12 januari 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je anders verwacht?
Is altijd al zo geweest helaas, alles spelletjes achter een SL en we zien er 5 minuten van terug op tv
me2quote:Op zondag 12 januari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik niet nee. Daarom kijk ik nu B&B winter vol liefde
Geen verrassing toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah, de hele dag naar havermout etende bewoners kijken en nix te zien als er wat gespeeld moet worden...
Nee, maar het gaat inmiddels wel opvallen dat de livestreams niet veel bieden binnen het "Alles Is Anders" formatquote:
Moet zo werken tot 6, ga ik al die fantastische streamlocks missen!quote:
Dat is teveel van t goede, stel je voorquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat inmiddels wel opvallen dat de livestreams niet veel bieden binnen het "Alles Is Anders" format
Het slaat echt helemaal nergens op die SL's. Als wij als streamers eens een spelletje meekijken heeft dat totaal geen invloed op de kijkcijfers. Is RTL bang dat we spelletjes bederven door de uitslag te verklappen? Lulkoek!quote:Op zondag 12 januari 2025 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah, de hele dag naar havermout etende bewoners kijken en nix te zien als er wat gespeeld moet worden...
Dat kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat inmiddels wel opvallen dat de livestreams niet veel bieden binnen het "Alles Is Anders" format
De uitslag komen we direct erna toch te weten via de bewoners. Is enkel om streamkijkers te verplichten ook naar de aflleveringen te kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op die SL's. Als wij als streamers eens een spelletje meekijken heeft dat totaal geen invloed op de kijkcijfers. Is RTL bang dat we spelletjes bederven door de uitslag te verklappen? Lulkoek!
Doe jij dat even dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:39 schreef 5thencounter het volgende:
Als één persoon hier even de stream openhoud kan de rest even wat voor zichzelf gaan doen
Helemaal niet, alles lekt toch wel uit wel of geen streams, wel of geen SL. Dat is bij De Bongenoten ook. Denk dat je juist meer sympathie kweekt om het te laten zien of het programma zoals De Bondgenoten gewoon streamt.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op die SL's. Als wij als streamers eens een spelletje meekijken heeft dat totaal geen invloed op de kijkcijfers. Is RTL bang dat we spelletjes bederven door de uitslag te verklappen? Lulkoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is simpel weg te streamen , ze zitten de cams op nietszeggers tot de spanning weer gesust isquote:Op zondag 12 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
We gaan zien of the fake deelnemers in de paniek kamer daadwerkelijk Saboteurs zijn .
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet, alles lekt toch wel uit wel of geen streams, wel of geen SL. Dat is bij De Bongenoten ook. Denk dat je juist meer sympathie kweekt om het te laten zien of het programma zoals De Bondgenoten gewoon streamt.
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het terug wil zien ....![]()
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.Ik heb het teruggekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank
Hell To The Liars
10:28 uurquote:
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.Top! Dankjewel ik had het gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.MERCI voor het filmpje en het werk 👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hier al bekendquote:Op zondag 12 januari 2025 11:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
"Remi" zou Vikaash Lalbiharie heten in het echte leven en woont in Hoofddorp
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.Moggeh heb je ook filmpje van daarna dat BB in het huis verteld wat de bedoeling is, of zijn die beelden er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik lag nog op 1 oor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |