Het is hun spel niet jouw spel, zij bepalen.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet je ook vragen waarom maken ze geen liveshow,waarom zijn middag
geen 2 streams, de idioten sparen bij alles
en je vind het goed ?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hun spel niet jouw spel, zij bepalen.
mario in vind dit wat onzinnig .quote:
ja maar ik will ook wegen spel kijken sonst gebeurt ja niksquote:Op zondag 12 januari 2025 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mario in vind dit wat onzinnig .
Zodra het spel klaar is kan je weer live kijken.
dus lekker bezig in ieder geval met uitzoekenquote:Op zondag 12 januari 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja soms moet je wel eens he
Ik heb hier heel veel liggen van mijn vrijwillerswerk en daar heb ik een kast voor aan gevraagd.
Het neemt ondertussen zoveel ruimte in mijn eigen kast in.
Alleen nadeel is nu hen ik het straks niet thuis liggen maar op onze vergaderlocatie.
Maar goed de allerbelangrijkste papieren laat ik wel hier
Daar kan Puzzie jij of ik niets aan veranderen. Zij beslissen of je nu boos bent of nietquote:Op zondag 12 januari 2025 12:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik will ook wegen spel kijken sonst gebeurt ja niks
Ja al veel papieren opgeruimd en het lijkt of ik nog geen extra ruimte heb gekregenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus lekker bezig in ieder geval met uitzoeken
Heb je zeker goed gedaan, ze zijn een spel aan het spelenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb een goed moment gekozen om naar de sportschool te gaan. Ik lees dat er toch geen stream is.
Top live show, hoop dat ze het nooit meer anders gaan doen. 2 seconden Febo meisje in beeld. Boeien.quote:Op zondag 12 januari 2025 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach en wanneer het zo was moet het zo blijven ? het werd op socialmedia nog meer
gemekert dat het en kutproduktie is, dat heeft al de afgang bij de exit gezeigt![]()
je will en bb editie maken,,maar niet zo geen presenter bij de exit, nee de zit op bali
Vond het ook prima zo, geen gedoe gewoon hoppa er uit en wegquote:Op zondag 12 januari 2025 12:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Top live show, hoop dat ze het nooit meer anders gaan doen. 2 seconden Febo meisje in beeld. Boeien.
O dat is raar, heb ik gelukkig nooit last vanquote:Op zondag 12 januari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
Dacht dat we beeld hadden.
Ik heb vaker op de laptop dat ik bij het opstarten van de stream iets te zien krijg van een uur eerder of zo.
Raar.
Heb ik bij vorige seizoenen ook nooit eerder gehad.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is raar, heb ik gelukkig nooit last van
Vreemd hoor.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb ik bij vorige seizoenen ook nooit eerder gehad.
Lekker, eet smakelijk voor straksquote:
Hey BOOSTERquote:Op zondag 12 januari 2025 13:42 schreef B00STER het volgende:
Goedemiddag, ik val er nu pas in. Wat een gezelligheid in het huis, heb ik nog wat gemist?
Dankjewel Dot!quote:Op zondag 12 januari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BOOSTER
ZZe hebben een spel gespeeld, achter en sl maar we weten wel dat ze 6000 gewonnen hebben
Twee hebben in de panic room mogen spelen Nele en Remi
Nele en Axel mochten in de dc room kiezen wie daar mochten spelen
Hoe kom je aan al die info? ik zie geen zak op de streamsquote:Op zondag 12 januari 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BOOSTER
ZZe hebben een spel gespeeld, achter en sl maar we weten wel dat ze 6000 gewonnen hebben
Twee hebben in de panic room mogen spelen Nele en Remi
Nele en Axel mochten in de dc room kiezen wie daar mochten spelen
Eerlijk, om te streamen is er geen bal aan.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel Dot!Het is ook weer Streamlock Sunday zie ik inderdaad.
Dat was op de stream, sliep je zeker nogquote:Op zondag 12 januari 2025 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al die info? ik zie geen zak op de streams
Ja, ik had per ongeluk stream 3 en 4 aanquote:Op zondag 12 januari 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was op de stream, sliep je zeker nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |