quote:
Kijk ze toch gewoon online via haar bundel?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:56 schreef KinKiJan het volgende:
Drama in Schagen!
Ashley meldt live en op de twittert dat er stroomstoring is in Schagen, nu mist ze de exit vanavond!......
manmanman
Tuurlijk, d'r socialmedia apps doen het kennelijk gewoon, beetje aandachttrekkerij als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk ze toch gewoon online via haar bundel?
O. Niet mee gekregen had geen streams aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Lennie tegen de BB muur gelopen? de eerste die het niet trekt na een week lachen
Nou ja is niet belangrijk, ik zag onbedaarlijk janken uit mijn ooghoek , maar het geluid staat uitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Niet mee gekregen had geen streams aan.
staat een link naar filmpjes in dat topic voor filmpjes etc. Op twitter kun je dat moment terugkijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Lennie tegen de BB muur gelopen? de eerste die het niet trekt na een week lachen
Vorige jaren kregen we wel meer opdrachten te zien heb ik de indruk. Zelf heb ik op de sgream nog nix gezien deze week.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand een speloverzicht van voorgaande jaren? Dus op welke dagen en/of hoeveel spellen er worden gespeeld normaal gezien? Per week, per maand of desnoods over de gehele periode.
Verder ben ik ook benieuwd of er voorgaande jaren meer interactie was met BB of niet. Nu is het vrijwel alleen: Batterijwissel, zendercheck, microfooncheck, kom naar de dbk.
dat idee heb ik ook. Maar kan ook goed zijn dat het de eerste twee weken ook niet was.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige jaren kregen we wel meer opdrachten te zien heb ik de indruk. Zelf heb ik op de sgream nog nix gezien deze week.
Oh, hele late reactie, maar excuusquote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou inmiddels niet meer, hij kan nu alleen nog saltos maken in zijn asbus![]()
Welnee, excuses nergens voor nodig hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh, hele late reactie, maar excuus![]()
Gelukkig,quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Welnee, excuses nergens voor nodig hoor
De echte interactie met BB is alleen als hij er ook echt zelf is en dan vooral tijdens de opdrachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft iemand een speloverzicht van voorgaande jaren? Dus op welke dagen en/of hoeveel spellen er worden gespeeld normaal gezien? Per week, per maand of desnoods over de gehele periode.
Verder ben ik ook benieuwd of er voorgaande jaren meer interactie was met BB of niet. Nu is het vrijwel alleen: Batterijwissel, zendercheck, microfooncheck, kom naar de dbk.
Dit is dus snoep wat ik nooit eetquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef Ireth het volgende:
Van het eten van 250 gram perziken in 20 minuten tijd kan je best misselijk worden.
Heb ik net uitgezocht voor jullie...
[ afbeelding ]
Vorig seizoen was dit het moment dat de twee nog-niet-bewoners via die secret room deur van alles moesten uitspoken en niet gesnapt worden. Die sliepen toen in die geheime ruimte die later voor van alles werd gebruikt. Maar kan me een seizoen vergissen?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vorige jaren kregen we wel meer opdrachten te zien heb ik de indruk. Zelf heb ik op de sgream nog nix gezien deze week.
Dat was 'vroeger' echt m'n favoriete snoep, samen met die kersjes. Maar tegenwoordig vind ik het allemaal een chemisch smaakje hebben, die eet ik niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:09 schreef Ireth het volgende:
Van het eten van 250 gram perziken in 20 minuten tijd kan je best misselijk worden.
Heb ik net uitgezocht voor jullie...
[ afbeelding ]
Waarvoor sorry @KinKiJan ik heb die chemische ellende nooit gegeten haha... daarintegen echte kersen... omnom..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was 'vroeger' echt m'n favoriete snoep, samen met die kersjes. Maar tegenwoordig vind ik het allemaal een chemisch smaakje hebben, die eet ik niet meer.
Echte kersen daarentegenomnomnomnom
Sorry @:frummelie haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |