verschrikkelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de pech dat ik na een val met de elektrische fiets een Hernia heb opgelopen.
Dus slapen gaat soms met onderbrekingen, dan check ik soms even wat er in de nacht gaande is maar 1 uur is de max bedtijd normaal gesproken,
Dat is ook waar, en sommige gaan een bewoner ook als een soort van eigen zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat veel mensen dit spel verwarren met de e werkelijkheid, en los gaan op alles wat er gebeurd. Het is voor sommige echt werkelijkheid geworden en daarmee mogen ze in hun hoofd van alles. Ik vraag me ook af of een programma met livet streams nog kan in de tijd, of dat je ook van BB een bondgenoten format moet maken met alleen TV uitzendingen
Ik ben blij dat ik dat nooit gedaan heb op FB alles volgens ben ik al vrij snel meegestoptquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja je kan niet alles meemaken , overal wakker voor blijven of in alarmstand staan .
Dat is ellende, maar als ik in de nacht wakker ben kijk ik nooit op mijn mobiel dat heb ik mijzelf afgeleerd. ALleen als ik ga slapen en het in de cos onrustig is. Dan wil ik als ik wakker ben vaak wel even kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de pech dat ik na een val met de elektrische fiets een Hernia heb opgelopen.
Dus slapen gaat soms met onderbrekingen, dan check ik soms even wat er in de nacht gaande is maar 1 uur is de max bedtijd normaal gesproken,
Social media zoals insta,X , FB doe ik sowieso amper aan. Alleen op FOK! zit ik dagelijks , is ook een bepaalde vorm van SM waar wij dag en nacht zitten en onze gal spuien , het blijft in principe alleen heel mooi alleen op FOK! Maarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nooit gedaan heb op FB alles volgens ben ik al vrij snel meegestopt
Zoveel negatievetijd daar. En ook al waren er in de nacht streams.
Maar wij zijn (volgens mij) niet zo enorm zuur en kortzichtig als sommige mensen op Facebookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Social media zoals insta,X , FB doe ik sowieso amper aan. Alleen op FOK! zit ik dagelijks , is ook een bepaalde vorm van SM waar wij dag en nacht zitten en onze gal spuien , het blijft in principe alleen heel mooi alleen op FOK! Maar
Nee en over het algemeen blijft alles wat hier wordt gepost ook alleen op FOK!. Dat schelden en mensen afzeiken,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar wij zijn (volgens mij) niet zo enorm zuur en kortzichtig als sommige mensen op Facebook
Bizarre vind ik nog dat dat vaak ook niet anoniem is. Hoewel dat misschien ook weer prijzenswaardig is verbaas ik me er dan bij zo'n lief ogend oma'tje toch wel over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee en over het algemeen blijft alles wat hier wordt gepost ook alleen op FOK!. Dat schelden en mensen afzeiken,
het op internet de lucht in slingeren daar heb ik wel moeite mee. Maar daar zie je dan ook wel in het taalgebruik , schrijffouten, het niveau van mensen die blijkbaar veel op dat soort platforms zitten
Ja!! bizar is dat hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizarre vind ik nog dat dat vaak ook niet anoniem is. Hoewel dat misschien ook weer prijzenswaardig is verbaas ik me er dan bij zo'n lief ogend oma'tje toch wel over.
Die staan daar dan met volledige naam en toenaam op FB. Gezellig en vrolijk samen met kleinkinderen en huisdieren in de profielfoto maar intussen de grootste vuilbekkerij over deelnemers en kijkers eruit gooien. Calm down Truuske!
Ja daarom zijn FB en X voor mij ook wel compleet doorgeschoten naar een eng internet wereldje waar ik weg van wil blijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizarre vind ik nog dat dat vaak ook niet anoniem is. Hoewel dat misschien ook weer prijzenswaardig is verbaas ik me er dan bij zo'n lief ogend oma'tje toch wel over.
Die staan daar dan met volledige naam en toenaam op FB. Gezellig en vrolijk samen met kleinkinderen en huisdieren in de profielfoto maar intussen de grootste vuilbekkerij over deelnemers en kijkers eruit gooien. Calm down Truuske!
Er is wel een verschil van gal spuien en gal spuien vind ikquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Social media zoals insta,X , FB doe ik sowieso amper aan. Alleen op FOK! zit ik dagelijks , is ook een bepaalde vorm van SM waar wij dag en nacht zitten en onze gal spuien , het blijft in principe alleen heel mooi alleen op FOK! Maar
Er is altijd een verschil , met alles .. Dat heeft ook te maken met hoe mensen iets interpreterenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is wel een verschil van gal spuien en gal spuien vind ik
Ik zou je graag helpen, maar echt geen idee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
ik heb ingesteld op de laptop dat ik 13 pagina's heb met berichten, maar ik heb vaak dat ik onderin dan niet meer naar het volgende nummer kan, kent iemand dit probleem en /of de oplossing hiervoor ?
je bent in ieder geval niet de enigequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou je graag helpen, maar echt geen idee.
Hey Frummiequote:Op woensdag 15 januari 2025 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik kom weer eens een dagje meekijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |