@Dottekequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
Kak. Ik verzond al. Ik wilde “waarom ben ik zo dom” doen
Wil je dat ik hem aanpas?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
Kak. Ik verzond al. Ik wilde “waarom ben ik zo dom” doen
Zegt ze goed want dat was ook zichtbaar voor onsquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Lennie trekt de switch in gedrag van Milena niet, net als bij Jordy, zegt ze
Jordi was gister ook aan het zingen toen was hij nog niet genomineerd en vandaag ook. Dus deed hetzelfdequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Lennie trekt de switch in gedrag van Milena niet, net als bij Jordy, zegt ze
Mag best, maar zo'n Fleur mag het wel een beetje opnemen voor haar bestie.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Lennie en milena mogen elkaar dus niet. Ik hou hier niet van die 2 meiden dat gelul over anderen.
aha ok dan snap ik het iets beter, nu nog beetje wat er gezegd word want viel er weer midden inquote:
ja nu al erover zeuren, erg hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
Dat gedoe over feestjes... kom op zeg
Milena zei van de week in woorden van gelijke strekking dat als ze 1 irritatie heeft aan iemand, dat nooit meer goed komt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur zegt als je eenmaal dat beeld hebt dan ga je dat in alles zien.
Echt hequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop zo dat die papegaai dat gesprek napraat
Ik ben een paar uur weg, is er blijkbaar van alles voorgevallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef marky het volgende:
Lenni valt op mijn lijstje naar beneden. Konkelaarster
Ja he vanmiddag ook al en gisteravond.ze was mijn favo maar ga nu twijfelenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef marky het volgende:
Welnee joh , Lennie is gewoon eerlijk geweestquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur weg, is er blijkbaar van alles voorgevallen
Tja.... als de (moeras)kat van huis is....quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur weg, is er blijkbaar van alles voorgevallen
Gelukkigquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee joh , Lennie is gewoon eerlijk geweest
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja.... als de (moeras)kat van huis is....
Mijn lijstje is vandaag ook wel wat veranderd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef marky het volgende:
Gisteravond deed ze ook gewoon puur en eerlijk. Zeker tegenover die zuiger, Remi. Vond haar juist heel open en transparant. Voornamelijk geduldig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he vanmiddag ook al en gisteravond.ze was mijn favo maar ga nu twijfelen
Daar had ik het niet over, was in gesprek met keanu over favo enzoquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gisteravond deed ze ook gewoon puur en eerlijk. Zeker tegenover die zuiger, Remi. Vond haar juist heel open en transparant. Voornamelijk geduldig.
Ja precies en het is vooral de manier waarop dat dan gebeurt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alsof je nooit eens even over iemand mag praten ...
Tuurlijk mag dat maar net was echt slecht pratenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is en blijft een spel, en gaat om centenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja echt ... ze zaten er op te wachten ...quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Bewoners, het is tijd voor een batterijwissel.
Iemand : En dan ga ik gelijk naar bed.
Wij doen niet anders hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Was dat s'avonds laat?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, was in gesprek met keanu over favo enzo
Nee dat was het niet , het heeft vooral te maken met hoe mensen iets interpreteren .quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar net was echt slecht praten
Dan kan er nog wel een kern van waarheid inzitten, toch? Geen idee wat ze heeft gezegd hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar net was echt slecht praten
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
En verder moet iedereen lekker zelf weten wat ze vinden en denken en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn als we onze mening geven , maar een mening is geen feit.
Klopt ieder zijn eigen mening en die van mij was dat ik het geen positief gesprek vond netquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
En verder moet iedereen lekker zelf weten wat ze vinden en denken en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn als we onze mening geven , maar een mening is geen feit.
Jij had het anders aangepakt, bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt ieder zijn eigen mening en die van mij was dat ik het geen positief gesprek vond net
Nou 1 ding is een feitquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
Een koe heeft ook vier magenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou 1 ding is een feit
Een koe schijt meer dan een geit
Is ook niet niks. Zit je eindelijk in BB na jaren expres mede daarom afvallen. Pak je direct bij binnenkomst een target, nominatie en kans op een exit.quote:
Ik zou dit niet doen nee, zeker niet met een vriendin van de persoon waar ze het over hadden. Van allebei die meiden vond ik het niet positief. En van fleur viel het me vooral tegen dat ze niet zei ik denk er anders overquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij had het anders aangepakt, bedoel je denk ik?
Ja dat is ook wel een beetje zwak ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen nee, zeker niet met een vriendin van de persoon waar ze het over hadden. Van allebei die meiden vond ik het niet positief. En van fleur viel het me vooral tegen dat ze niet zei ik denk er anders over
Ik herken bepaalde zaken van Jordy in mijzelf ook wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ook niet niks. Zit je eindelijk in BB na jaren expres mede daarom afvallen. Pak je direct bij binnenkomst een target, nominatie en kans op een exit.
Is ook wel flink balen ja.
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef freaky40 het volgende:
Jordy hoeft zich geen zorgen te maken, maar dat blijkt over 24 uur wel.
Ja, ikzelf ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik herken bepaalde zaken van Jordy in mijzelf ook wel.
Zo zitten er wel meer normale mensen thuis na de bank na een avond met veel mensen.
Ah begint het weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Na 22u krijgt Milena een Frans accent
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jullie gaan morgen overdag helemaal niks doen Lennie, weekend op de FEBO
Maar er valt niks in te pakken toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag.
Saai. Ben net thuis, gaan ze naar bed.quote:
Heeft ze coronaquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Na 22u krijgt Milena een frans accent
Mooi is dat he?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Saai. Ben net thuis, gaan ze naar bed.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maarwwww dat is geen poll![]()
Salar al een poll?
BB FB groepquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maarwwww dat is geen poll![]()
Salar al een poll?
ja echt erg, en bij aflev. was erst dag 5quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo doorgaat liggen ze binnenkort vlak na zonsondergang in bed.
Wat is erquote:
Als het over engelse uitspraken/woorden gaat, zijn ze allemaal in het zelfde bedje ziek.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef Cupfighter het volgende:
Voorlopig vind ik het nog lastig, met Keanu heb ik niet zo veel, ik heb een allergie voor dat nichterige praten en dat vele gebruik van het Engels in zijn zinnen
Van de 3 genomineerde stoor ik het me het meeste aan Milena
Ze mag wegquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja had ik ook zeggen kunnen,zij blijvt
Wellicht alleen op basis van de uitzendingen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat van Milena vind ik onbegrijpelijk
Ik snap daar echt niks van. Jankverhalen en iedereen stemt op haar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat van Milena vind ik onbegrijpelijk
nou de meeste gingen ook rond 22.00 naar bed hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef marky het volgende:
Vorig jaar hadden we nog wel wat nachtbrakers die laat opbleven. Dit jaar zijn ze moe van de emotie.
Dat zou kunnen , ik bekijk het nu meer van: Milena gaat dit gewoon niet trekken , niet voorbereid , kan niet incasseren en nog wat dingen waardoor ik denk :meid ga lekker naar je kleine kindertjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht alleen op basis van de uitzendingen?
Dit jaar is alles andersquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jullie gaan morgen overdag helemaal niks doen Lennie, weekend op de FEBO
Maar 300 of 4600 stemmen maakt nogal een verschil.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie wel dat het per groep heel verschillend is
[ link | afbeelding ]
TV exit show nu in Spanjequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja echt erg, en bij aflev. was erst dag 5
Lekker roddelen in de roze kamer tot laatquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou de meeste gingen ook rond 22.00 naar bed hoor
weet ik is donderdagquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
TV exit show nu in SpanjeDie slapen wat later want de show is tot 2 uur
Komt nog wel ..quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker roddelen in de roze kamer tot laat
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Jankverhalen en iedereen stemt op haar.
Maar de twee die mogen blijven...moeten daarna hun kleren weer terug hangen in de kast en opsluiten?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.![]()
![]()
Ja en in de slaapkamer ging het nog lang door.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou de meeste gingen ook rond 22.00 naar bed hoor
Dat is toch elk jaar?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de twee die mogen blijven...moeten daarna hun kleren weer terug hangen in de kast en opsluiten?
Moeten eerst die kasten openquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.![]()
![]()
Dat denk ik ook wel, het aftasten is wel over na deze week. Let the games begin, en dan zie je pas hoe iemand echt is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt nog wel ..In het boudoir of zo
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
Sommige mensen zijn nu eenmaal geen ochtendmensenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]viel mij ook meteen op. Net als gisteravond
Weet wat je zegtquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jongens omdat er vandaag geen dagafsluiting was, zal ik het maar hier doen.
Ik vond de sfeer in het topic vandaag heel fijn.
Vergeleken met andere fora op Fok! vind ik het hier een baken van rust en sereniteit.
En ik snap nu ook de regels omtrent het nomineren, dus vandaag was een goede dag.
Klopt maar net als gister was ze nogal down en opeens het tegenover gestelde. Ze wisselt ,vind ik, behoorlijk in stemming.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal geen ochtendmensen
Dat waren idd andere tijden en ieder jaar is wel iets van gedoe , dus vaak blijft het niet zo sereen ,quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb Fok! BB 1999 meegemaakt,ben wel wat gewend
Die zijn ook niet interessant om te willen verstaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 op 2 zijn niet te verstaan, microfoons afgedaan.
ik ook, en De Bus in 2000quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
De Bunker? met Danny in de kelder van Johan Vlemmix?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb ook al een paar keer zijn posts opnieuw gelezenquote:
Rete irritant idd. Ik lees die posts altijd verkeerdquote:
Dat maakt het soms idd wat verwarrend of dubbelquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ook al een paar keer zijn posts opnieuw gelezen
Door seks te hebben met elkaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Remi met de belangrijkste vraag van de dag: "Maar luister, hoe gaan we dat doen eigenlijk? Al die maanden geen seks"
Die ligt volgende week weer thuis in zijn eigen bedje te...quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Remi met de belangrijkste vraag van de dag: "Maar luister, hoe gaan we dat doen eigenlijk? Al die maanden geen seks"
Nee joh lekker laten blijven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:32 schreef marky het volgende:
[..]
Die ligt volgende week weer thuis in zijn eigen bedje te...
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .quote:
Die kan je gewoon uitzetten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .
Niet je UI, dat icoontje wat je kunt kiezen voor boven/naast je postquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .
Hoeft ook niet, je kunt bij elke post een andere kiezen, of standaard dat blauwe notitiedingetje instellenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die![]()
Is jouw PI , en dat maakt dat je posts soms anders overkomen dan he wss bedoelt
Al ruim tien jaar op fokquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderdquote:
Heb je gewoon eens op geklikt, maar je kunt dus per post een andere kiezen om de 'toon' te zetten. Nu lezen we dingen anders dan dat je wellicht wil laten overkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??
Gewoon in het venster waar je typt. Boven de tekstopmaak.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderd
Bedoelde Elsa en Lindaquote:
Daar zie ik nu ook een slaaphoofdquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar zie ik nu ook een slaaphoofd![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gniffel ... zit die TT met opzet in de image?
Ik voelde hem aankomenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja dat zag ik laterquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Trustenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
22.50, das toch best primetime voor een programma.
Nou slaap lekker dan maar allemaal.
Flauw dit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Milena in bed omringd door 2 verraders
Niet gezienquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Ander programmaquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
PI geeft een soort intentie/toon indicatie aan je post.
Hoezo?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het teruggekeken en het is helemaal geen geroddel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Lennie en Fleur roddelen over haar.
Dat valt allemaal nogal mee.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Lennie en Fleur roddelen over haar.
Same. Als ik kijk, dan of SL, of ze liggenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef Paul het volgende:
liefies ik dach ik kijk ook es live mee, liggen ze in bed hee
Dat is gewoon echt knapquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:54 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Same. Als ik kijk, dan of SL, of ze liggen
Ja, dus als jij eraan komt, dan weet ik voortaan dat er een SL komtquote:
Ze lijken wel een langspeelplaat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:55 schreef Flory- het volgende:
Het gaat weer over de familie die ver moet rijden voor een kwartier live
Daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat zal gaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn benieuwd of de kleren van de 3 genomineerden morgenvroeg zijn verdwenen uit de kasten.
Waarom zouden die weg zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn benieuwd of de kleren van de 3 genomineerden morgenvroeg zijn verdwenen uit de kasten.
Van het heel de dag niks doen en lamlendig hangenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
toch niet normaal , het is 11 uur
waar kunnen ze moe van zijn
Dat dus, inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van het heel de dag niks doen en lamlendig hangen
Irritaties over een ander uitspreken terwijl ze er niet bij zijn. Zo beter?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb het teruggekeken en het is helemaal geen geroddel.
dat komt nog wel als er wat oudjes bijkomen , 1 zonder been, 1 met een apneuapparaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Niemand snurkt / slaapwandelt / slaat met armen en benen / gromt knarst huilt? Das ook een geluk!
Ingepakt. Ze weten niet hoe dat zal gaan, wij ook niet trouwens. Normaal moeten de genomineerden hun koffer inpakken, maar met kasten op slot is dat lastig.quote:
Ze zijn ook in die kast door BB erin gelegd, dus kan ook aan de achterkant er weer uit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ingepakt. Ze weten niet hoe dat zal gaan, wij ook niet trouwens. Normaal moeten de genomineerden hun koffer inpakken, maar met kasten op slot is dat lastig.
Is het er door de achterkant in gegaan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn ook in die kast door BB erin gelegd, dus kan ook aan de achterkant er weer uit.
Ja dat weet ik toch ook niet. Ik zie het probleem niet, de gene die pleite moet krijgt een sleutel en een kofferquote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:19 schreef engine het volgende:
[..]
Is het er door de achterkant in gegaan?
Oh ja dat kan ook nog. Is ook wel dramatisch inpakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch ook niet. Ik zie het probleem niet, de gene die pleite moet krijgt een sleutel en een koffer
Of ze waren er al ingelegd via de voorkant, nog voor de bewoners in het huis warenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn ook in die kast door BB erin gelegd, dus kan ook aan de achterkant er weer uit.
Dat ze geen empathie voor Jordy voelt/toont, dat heb ik zelf niet gezien maar ik geloof je best, dat valt mij dan ook wel tegen van haar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 04:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin wel wat meer moeite met Lenny te krijgen. Ze heeft veel begrip voor mensen uit de LGBTQIA+ gemeenschap en zal zelf ook moeilijke periodes hebben doorgemaakt, maar voor een jongen als Jordy, die altijd dik was, nu 50 kilo afgevallen, een onzekere jongen, die het moeilijk heeft dan weer niet.
Ik had van haar meer empathie verwacht.
Ook de reden van nomineren op Jordy, sloeg nergens op, maar je moet iemand nomineren, maar om zoiets te benoemen vind ik lachwekkend, ze hebben het spel met z'n allen gehaald.
Ze valt me daarin heel erg tegen.
Vergeet niet dat ze ook tactisch stemmen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 04:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin wel wat meer moeite met Lenny te krijgen. Ze heeft veel begrip voor mensen uit de LGBTQIA+ gemeenschap en zal zelf ook moeilijke periodes hebben doorgemaakt, maar voor een jongen als Jordy, die altijd dik was, nu 50 kilo afgevallen, een onzekere jongen, die het moeilijk heeft dan weer niet.
Ik had van haar meer empathie verwacht.
Ook de reden van nomineren op Jordy, sloeg nergens op, maar je moet iemand nomineren, maar om zoiets te benoemen vind ik lachwekkend, ze hebben het spel met z'n allen gehaald.
Ze valt me daarin heel erg tegen.
Net als dat er snachts ineens 2 gevulde kasten bij stonden verwacht ik dat ze er ook 1 weg kunnen halen. Stel dat jordi naar huis moet halen ze zijn hele kast weg en pakt ie achter de schermen zijn koffer in.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 03:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Of ze waren er al ingelegd via de voorkant, nog voor de bewoners in het huis waren
Maar ze zullen wel een slaapkamer verlaat verbod krijgen zodat bb hun kleding uit de kast kan halen
Of ze krijgen gewoon een sleutel en een koffer
Maar dat gaat denk weer problemen geven voor de genomineerden die wel mogen blijven
Moeten ze eerst hun koffers pakken met sleutel en als ze dan mogen blijven koffer weer uitpakken opslokt doen en sleutel weer inleveren...
Maar goed is BB'S probleem toch??
We zien ook niet alles wat er in de DBK gebeurd. Bij vorige seizoenen zeiden de bewoners vaak dat ze nogal gepusht werden in de DBK om een reden te geven. En dan sleep je er soms maar iets aan de haren bij. Ik weet niet of dat hier ook gebeurd is, maar omdat we niet alles zien, is het lastig een oordeel vormen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ze geen empathie voor Jordy voelt/toont, dat heb ik zelf niet gezien maar ik geloof je best, dat valt mij dan ook wel tegen van haar.
De reden van nomineren snap ik wel als je mensen niet op gedrag van 1 week wil beoordelen snap ik dat je voor zoiets gaat als hij duidelijk de zwakste schakel daarin is. Ze moeten immers door spellen wel geld en vrijstellingen winnen. Als er iemand beduidend zwakker is dan zou ik daar wellicht ook op stemmen. Maar heywie ben ik
![]()
Ik ben benieuwd hoe ze verder met Jordy omgaat de komende tijd
Is dat zo? Ik was hier de vorige 3 ochtenden tussen half 9 en 9 uur en toen liepen ze allemaal al rond.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:27 schreef spapaars het volgende:
Valt mij op dat BB-bewoners gemakkelijk een uurtje of 9 a 10 kunnen slapen.
is ook zeker waarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We zien ook niet alles wat er in de DBK gebeurd. Bij vorige seizoenen zeiden de bewoners vaak dat ze nogal gepusht werden in de DBK om een reden te geven. En dan sleep je er soms maar iets aan de haren bij. Ik weet niet of dat hier ook gebeurd is, maar omdat we niet alles zien, is het lastig een oordeel vormen.
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo slapen ze nog... het is half negen geweest
Eigenlijk zouden ze wakker en actief moeten zijn op elk moment dat ik vermaak wil
Licht is aan! Je moet wakker zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoorde niks.. stond mijn volume super laag![]()
Ik ben nog niet helemaal wakker denk ik.
Ik ben wakker, alleen niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Licht is aan! Je moet wakker zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Slob in blik met een houdbaarheidsdatum 18 jan.
Lijkt mij een verwijzing tot wanneer ze dat moeten eten.
Have funquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
Misschien moet ik even koud gaan douchen onder begeleiding van Elsa
Dacht dat blikvoer eeuwig goed bleef johquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Of het wordt steeds opnieuw aangevuld?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Daarom meer een hint vermoedt ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat blikvoer eeuwig goed bleef joh
Dit is maar een kleine drie weken
Ja idd... of het is niet goed ingebliktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom meer een hint vermoedt ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |