Niet je UI, dat icoontje wat je kunt kiezen voor boven/naast je postquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .
Hoeft ook niet, je kunt bij elke post een andere kiezen, of standaard dat blauwe notitiedingetje instellenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die![]()
Is jouw PI , en dat maakt dat je posts soms anders overkomen dan he wss bedoelt
Al ruim tien jaar op fokquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderdquote:
Heb je gewoon eens op geklikt, maar je kunt dus per post een andere kiezen om de 'toon' te zetten. Nu lezen we dingen anders dan dat je wellicht wil laten overkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??
Gewoon in het venster waar je typt. Boven de tekstopmaak.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderd
Bedoelde Elsa en Lindaquote:
Daar zie ik nu ook een slaaphoofdquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar zie ik nu ook een slaaphoofd![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gniffel ... zit die TT met opzet in de image?
Ik voelde hem aankomenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja dat zag ik laterquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Trustenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:50 schreef Droopie het volgende:
22.50, das toch best primetime voor een programma.
Nou slaap lekker dan maar allemaal.
Flauw dit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Milena in bed omringd door 2 verraders
Niet gezienquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Milena in bed omringd door 2 verraders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |