Van mij mag Jolien wel vertrekken ben de streams van haar en jeff wel zatquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Linda exit please. Elsa mag er ook wel uit. Elsa denkt wel eventjes te winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 16-01-2025 19:06:49 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
Uitslag Salar's poll dag voor exit:Is de uitslag nog niet. Pas morgen rond 18 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ben tevreden met deze uitslagIk hou van eten, maar eten ook van mij.
Ze mogen er alle drie uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Jolien wel vertrekken ben de streams van haar en jeff wel zat
Die zijn niet eens zo vaak op de streams, gisteren bijna de hele dag J&Jquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze mogen er alle drie uit
Maar linda en elsa vind ik erger dan jolien
Tussentijdse uitslag inderdaad, aangepastquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is de uitslag nog niet. Pas morgen rond 18 uur.
Maar ben tevreden met deze uitslag
Welke streams kijk jij danquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn niet eens zo vaak op de streams, gisteren bijna de hele dag J&J
ALs ik kijk zie ik haar nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij dan
Die elsa is continue overal "hard en luid" aanwezig
Hij staat hier de hele dag aan op de achtergrondquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik kijk zie ik haar nietik kijk net op de momenten dat jef en Jolien samen smachten naar elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |