Komt nog wel ..quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker roddelen in de roze kamer tot laat
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Jankverhalen en iedereen stemt op haar.
Maar de twee die mogen blijven...moeten daarna hun kleren weer terug hangen in de kast en opsluiten?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.![]()
![]()
Ja en in de slaapkamer ging het nog lang door.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou de meeste gingen ook rond 22.00 naar bed hoor
Dat is toch elk jaar?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de twee die mogen blijven...moeten daarna hun kleren weer terug hangen in de kast en opsluiten?
Moeten eerst die kasten openquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.![]()
![]()
Dat denk ik ook wel, het aftasten is wel over na deze week. Let the games begin, en dan zie je pas hoe iemand echt is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt nog wel ..In het boudoir of zo
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
En verder moet iedereen lekker zelf weten wat ze vinden en denken en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn als we onze mening geven , maar een mening is geen feit.
Sommige mensen zijn nu eenmaal geen ochtendmensenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]viel mij ook meteen op. Net als gisteravond
Weet wat je zegtquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jongens omdat er vandaag geen dagafsluiting was, zal ik het maar hier doen.
Ik vond de sfeer in het topic vandaag heel fijn.
Vergeleken met andere fora op Fok! vind ik het hier een baken van rust en sereniteit.
En ik snap nu ook de regels omtrent het nomineren, dus vandaag was een goede dag.
Klopt maar net als gister was ze nogal down en opeens het tegenover gestelde. Ze wisselt ,vind ik, behoorlijk in stemming.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal geen ochtendmensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |