Daar had ik het niet over, was in gesprek met keanu over favo enzoquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gisteravond deed ze ook gewoon puur en eerlijk. Zeker tegenover die zuiger, Remi. Vond haar juist heel open en transparant. Voornamelijk geduldig.
Ja precies en het is vooral de manier waarop dat dan gebeurt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alsof je nooit eens even over iemand mag praten ...
Tuurlijk mag dat maar net was echt slecht pratenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is en blijft een spel, en gaat om centenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja echt ... ze zaten er op te wachten ...quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Bewoners, het is tijd voor een batterijwissel.
Iemand : En dan ga ik gelijk naar bed.
Wij doen niet anders hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Was dat s'avonds laat?quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, was in gesprek met keanu over favo enzo
Nee dat was het niet , het heeft vooral te maken met hoe mensen iets interpreteren .quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar net was echt slecht praten
Dan kan er nog wel een kern van waarheid inzitten, toch? Geen idee wat ze heeft gezegd hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat maar net was echt slecht praten
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
En verder moet iedereen lekker zelf weten wat ze vinden en denken en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn als we onze mening geven , maar een mening is geen feit.
Klopt ieder zijn eigen mening en die van mij was dat ik het geen positief gesprek vond netquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
En verder moet iedereen lekker zelf weten wat ze vinden en denken en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn als we onze mening geven , maar een mening is geen feit.
Jij had het anders aangepakt, bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt ieder zijn eigen mening en die van mij was dat ik het geen positief gesprek vond net
Nou 1 ding is een feitquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
Een koe heeft ook vier magenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou 1 ding is een feit
Een koe schijt meer dan een geit
Is ook niet niks. Zit je eindelijk in BB na jaren expres mede daarom afvallen. Pak je direct bij binnenkomst een target, nominatie en kans op een exit.quote:
Ik zou dit niet doen nee, zeker niet met een vriendin van de persoon waar ze het over hadden. Van allebei die meiden vond ik het niet positief. En van fleur viel het me vooral tegen dat ze niet zei ik denk er anders overquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij had het anders aangepakt, bedoel je denk ik?
Ja dat is ook wel een beetje zwak ja.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen nee, zeker niet met een vriendin van de persoon waar ze het over hadden. Van allebei die meiden vond ik het niet positief. En van fleur viel het me vooral tegen dat ze niet zei ik denk er anders over
Ik herken bepaalde zaken van Jordy in mijzelf ook wel.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ook niet niks. Zit je eindelijk in BB na jaren expres mede daarom afvallen. Pak je direct bij binnenkomst een target, nominatie en kans op een exit.
Is ook wel flink balen ja.
Dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef freaky40 het volgende:
Jordy hoeft zich geen zorgen te maken, maar dat blijkt over 24 uur wel.
Ja, ikzelf ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik herken bepaalde zaken van Jordy in mijzelf ook wel.
Zo zitten er wel meer normale mensen thuis na de bank na een avond met veel mensen.
Ah begint het weerquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Na 22u krijgt Milena een Frans accent
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jullie gaan morgen overdag helemaal niks doen Lennie, weekend op de FEBO
Maar er valt niks in te pakken toch?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag.
Saai. Ben net thuis, gaan ze naar bed.quote:
Heeft ze coronaquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef ben34567 het volgende:
Na 22u krijgt Milena een frans accent
Mooi is dat he?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Saai. Ben net thuis, gaan ze naar bed.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maarwwww dat is geen poll![]()
Salar al een poll?
BB FB groepquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maarwwww dat is geen poll![]()
Salar al een poll?
| Forum Opties | |
|---|---|