Milena zei van de week in woorden van gelijke strekking dat als ze 1 irritatie heeft aan iemand, dat nooit meer goed komt.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
Fleur zegt als je eenmaal dat beeld hebt dan ga je dat in alles zien.
Echt hequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop zo dat die papegaai dat gesprek napraat
Ik ben een paar uur weg, is er blijkbaar van alles voorgevallenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef marky het volgende:
Lenni valt op mijn lijstje naar beneden. Konkelaarster
Ja he vanmiddag ook al en gisteravond.ze was mijn favo maar ga nu twijfelenquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef marky het volgende:
Welnee joh , Lennie is gewoon eerlijk geweestquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur weg, is er blijkbaar van alles voorgevallen
Tja.... als de (moeras)kat van huis is....quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben een paar uur weg, is er blijkbaar van alles voorgevallen
Gelukkigquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee joh , Lennie is gewoon eerlijk geweest
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja.... als de (moeras)kat van huis is....
Mijn lijstje is vandaag ook wel wat veranderd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:52 schreef marky het volgende:
Gisteravond deed ze ook gewoon puur en eerlijk. Zeker tegenover die zuiger, Remi. Vond haar juist heel open en transparant. Voornamelijk geduldig.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he vanmiddag ook al en gisteravond.ze was mijn favo maar ga nu twijfelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |