is ook zeker waarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We zien ook niet alles wat er in de DBK gebeurd. Bij vorige seizoenen zeiden de bewoners vaak dat ze nogal gepusht werden in de DBK om een reden te geven. En dan sleep je er soms maar iets aan de haren bij. Ik weet niet of dat hier ook gebeurd is, maar omdat we niet alles zien, is het lastig een oordeel vormen.
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo slapen ze nog... het is half negen geweest
Eigenlijk zouden ze wakker en actief moeten zijn op elk moment dat ik vermaak wil
Licht is aan! Je moet wakker zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoorde niks.. stond mijn volume super laag![]()
Ik ben nog niet helemaal wakker denk ik.
Ik ben wakker, alleen niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Licht is aan! Je moet wakker zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Slob in blik met een houdbaarheidsdatum 18 jan.
Lijkt mij een verwijzing tot wanneer ze dat moeten eten.
Have funquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
Misschien moet ik even koud gaan douchen onder begeleiding van Elsa
Dacht dat blikvoer eeuwig goed bleef johquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Of het wordt steeds opnieuw aangevuld?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Daarom meer een hint vermoedt ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat blikvoer eeuwig goed bleef joh
Dit is maar een kleine drie weken
Ja idd... of het is niet goed ingebliktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom meer een hint vermoedt ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |