dat komt nog wel als er wat oudjes bijkomen , 1 zonder been, 1 met een apneuapparaatquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Niemand snurkt / slaapwandelt / slaat met armen en benen / gromt knarst huilt? Das ook een geluk!
Ingepakt. Ze weten niet hoe dat zal gaan, wij ook niet trouwens. Normaal moeten de genomineerden hun koffer inpakken, maar met kasten op slot is dat lastig.quote:
Ze zijn ook in die kast door BB erin gelegd, dus kan ook aan de achterkant er weer uit.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ingepakt. Ze weten niet hoe dat zal gaan, wij ook niet trouwens. Normaal moeten de genomineerden hun koffer inpakken, maar met kasten op slot is dat lastig.
Is het er door de achterkant in gegaan?quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn ook in die kast door BB erin gelegd, dus kan ook aan de achterkant er weer uit.
Ja dat weet ik toch ook niet. Ik zie het probleem niet, de gene die pleite moet krijgt een sleutel en een kofferquote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:19 schreef engine het volgende:
[..]
Is het er door de achterkant in gegaan?
Oh ja dat kan ook nog. Is ook wel dramatisch inpakken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch ook niet. Ik zie het probleem niet, de gene die pleite moet krijgt een sleutel en een koffer
Of ze waren er al ingelegd via de voorkant, nog voor de bewoners in het huis warenquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn ook in die kast door BB erin gelegd, dus kan ook aan de achterkant er weer uit.
Dat ze geen empathie voor Jordy voelt/toont, dat heb ik zelf niet gezien maar ik geloof je best, dat valt mij dan ook wel tegen van haar.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 04:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin wel wat meer moeite met Lenny te krijgen. Ze heeft veel begrip voor mensen uit de LGBTQIA+ gemeenschap en zal zelf ook moeilijke periodes hebben doorgemaakt, maar voor een jongen als Jordy, die altijd dik was, nu 50 kilo afgevallen, een onzekere jongen, die het moeilijk heeft dan weer niet.
Ik had van haar meer empathie verwacht.
Ook de reden van nomineren op Jordy, sloeg nergens op, maar je moet iemand nomineren, maar om zoiets te benoemen vind ik lachwekkend, ze hebben het spel met z'n allen gehaald.
Ze valt me daarin heel erg tegen.
Vergeet niet dat ze ook tactisch stemmen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 04:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin wel wat meer moeite met Lenny te krijgen. Ze heeft veel begrip voor mensen uit de LGBTQIA+ gemeenschap en zal zelf ook moeilijke periodes hebben doorgemaakt, maar voor een jongen als Jordy, die altijd dik was, nu 50 kilo afgevallen, een onzekere jongen, die het moeilijk heeft dan weer niet.
Ik had van haar meer empathie verwacht.
Ook de reden van nomineren op Jordy, sloeg nergens op, maar je moet iemand nomineren, maar om zoiets te benoemen vind ik lachwekkend, ze hebben het spel met z'n allen gehaald.
Ze valt me daarin heel erg tegen.
Net als dat er snachts ineens 2 gevulde kasten bij stonden verwacht ik dat ze er ook 1 weg kunnen halen. Stel dat jordi naar huis moet halen ze zijn hele kast weg en pakt ie achter de schermen zijn koffer in.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 03:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Of ze waren er al ingelegd via de voorkant, nog voor de bewoners in het huis waren
Maar ze zullen wel een slaapkamer verlaat verbod krijgen zodat bb hun kleding uit de kast kan halen
Of ze krijgen gewoon een sleutel en een koffer
Maar dat gaat denk weer problemen geven voor de genomineerden die wel mogen blijven
Moeten ze eerst hun koffers pakken met sleutel en als ze dan mogen blijven koffer weer uitpakken opslokt doen en sleutel weer inleveren...
Maar goed is BB'S probleem toch??
We zien ook niet alles wat er in de DBK gebeurd. Bij vorige seizoenen zeiden de bewoners vaak dat ze nogal gepusht werden in de DBK om een reden te geven. En dan sleep je er soms maar iets aan de haren bij. Ik weet niet of dat hier ook gebeurd is, maar omdat we niet alles zien, is het lastig een oordeel vormen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 07:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ze geen empathie voor Jordy voelt/toont, dat heb ik zelf niet gezien maar ik geloof je best, dat valt mij dan ook wel tegen van haar.
De reden van nomineren snap ik wel als je mensen niet op gedrag van 1 week wil beoordelen snap ik dat je voor zoiets gaat als hij duidelijk de zwakste schakel daarin is. Ze moeten immers door spellen wel geld en vrijstellingen winnen. Als er iemand beduidend zwakker is dan zou ik daar wellicht ook op stemmen. Maar heywie ben ik
![]()
Ik ben benieuwd hoe ze verder met Jordy omgaat de komende tijd
Is dat zo? Ik was hier de vorige 3 ochtenden tussen half 9 en 9 uur en toen liepen ze allemaal al rond.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:27 schreef spapaars het volgende:
Valt mij op dat BB-bewoners gemakkelijk een uurtje of 9 a 10 kunnen slapen.
is ook zeker waarquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We zien ook niet alles wat er in de DBK gebeurd. Bij vorige seizoenen zeiden de bewoners vaak dat ze nogal gepusht werden in de DBK om een reden te geven. En dan sleep je er soms maar iets aan de haren bij. Ik weet niet of dat hier ook gebeurd is, maar omdat we niet alles zien, is het lastig een oordeel vormen.
Hier ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo slapen ze nog... het is half negen geweest
Eigenlijk zouden ze wakker en actief moeten zijn op elk moment dat ik vermaak wil
Licht is aan! Je moet wakker zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoorde niks.. stond mijn volume super laag![]()
Ik ben nog niet helemaal wakker denk ik.
Ik ben wakker, alleen niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Licht is aan! Je moet wakker zijn
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Slob in blik met een houdbaarheidsdatum 18 jan.
Lijkt mij een verwijzing tot wanneer ze dat moeten eten.
Have funquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
Misschien moet ik even koud gaan douchen onder begeleiding van Elsa
Dacht dat blikvoer eeuwig goed bleef johquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Of het wordt steeds opnieuw aangevuld?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:47 schreef spapaars het volgende:
Daarom meer een hint vermoedt ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht dat blikvoer eeuwig goed bleef joh
Dit is maar een kleine drie weken
Ja idd... of het is niet goed ingebliktquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom meer een hint vermoedt ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |