Dat waren idd andere tijden en ieder jaar is wel iets van gedoe , dus vaak blijft het niet zo sereen ,quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb Fok! BB 1999 meegemaakt,ben wel wat gewend
Die zijn ook niet interessant om te willen verstaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 op 2 zijn niet te verstaan, microfoons afgedaan.
ik ook, en De Bus in 2000quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
De Bunker? met Danny in de kelder van Johan Vlemmix?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb ook al een paar keer zijn posts opnieuw gelezenquote:
Rete irritant idd. Ik lees die posts altijd verkeerdquote:
Dat maakt het soms idd wat verwarrend of dubbelquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ook al een paar keer zijn posts opnieuw gelezen
Door seks te hebben met elkaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Remi met de belangrijkste vraag van de dag: "Maar luister, hoe gaan we dat doen eigenlijk? Al die maanden geen seks"
Die ligt volgende week weer thuis in zijn eigen bedje te...quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Remi met de belangrijkste vraag van de dag: "Maar luister, hoe gaan we dat doen eigenlijk? Al die maanden geen seks"
Nee joh lekker laten blijven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:32 schreef marky het volgende:
[..]
Die ligt volgende week weer thuis in zijn eigen bedje te...
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .quote:
Die kan je gewoon uitzetten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |