ja echt erg, en bij aflev. was erst dag 5quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef spapaars het volgende:
Als dit zo doorgaat liggen ze binnenkort vlak na zonsondergang in bed.
Wat is erquote:
Als het over engelse uitspraken/woorden gaat, zijn ze allemaal in het zelfde bedje ziek.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:05 schreef Cupfighter het volgende:
Voorlopig vind ik het nog lastig, met Keanu heb ik niet zo veel, ik heb een allergie voor dat nichterige praten en dat vele gebruik van het Engels in zijn zinnen
Van de 3 genomineerde stoor ik het me het meeste aan Milena
Ze mag wegquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja had ik ook zeggen kunnen,zij blijvt
Wellicht alleen op basis van de uitzendingen?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat van Milena vind ik onbegrijpelijk
Ik snap daar echt niks van. Jankverhalen en iedereen stemt op haar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat van Milena vind ik onbegrijpelijk
nou de meeste gingen ook rond 22.00 naar bed hoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:07 schreef marky het volgende:
Vorig jaar hadden we nog wel wat nachtbrakers die laat opbleven. Dit jaar zijn ze moe van de emotie.
Dat zou kunnen , ik bekijk het nu meer van: Milena gaat dit gewoon niet trekken , niet voorbereid , kan niet incasseren en nog wat dingen waardoor ik denk :meid ga lekker naar je kleine kindertjesquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht alleen op basis van de uitzendingen?
Dit jaar is alles andersquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jullie gaan morgen overdag helemaal niks doen Lennie, weekend op de FEBO
Maar 300 of 4600 stemmen maakt nogal een verschil.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie wel dat het per groep heel verschillend is
[ link | afbeelding ]
TV exit show nu in Spanjequote:Op donderdag 9 januari 2025 22:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja echt erg, en bij aflev. was erst dag 5
Lekker roddelen in de roze kamer tot laatquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou de meeste gingen ook rond 22.00 naar bed hoor
weet ik is donderdagquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
TV exit show nu in SpanjeDie slapen wat later want de show is tot 2 uur
Komt nog wel ..quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker roddelen in de roze kamer tot laat
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap daar echt niks van. Jankverhalen en iedereen stemt op haar.
Maar de twee die mogen blijven...moeten daarna hun kleren weer terug hangen in de kast en opsluiten?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.![]()
![]()
Ja en in de slaapkamer ging het nog lang door.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou de meeste gingen ook rond 22.00 naar bed hoor
Dat is toch elk jaar?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de twee die mogen blijven...moeten daarna hun kleren weer terug hangen in de kast en opsluiten?
Moeten eerst die kasten openquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Koffers pakken. De gebruikelijke zaterdag taferelen maar dan op vrijdag. En vliegtuigje bekijken.....oh wacht.![]()
![]()
Dat denk ik ook wel, het aftasten is wel over na deze week. Let the games begin, en dan zie je pas hoe iemand echt is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Komt nog wel ..In het boudoir of zo
quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:59 schreef Puzzie het volgende:
En verder moet iedereen lekker zelf weten wat ze vinden en denken en hoeven we het niet met elkaar eens te zijn als we onze mening geven , maar een mening is geen feit.
Sommige mensen zijn nu eenmaal geen ochtendmensenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]viel mij ook meteen op. Net als gisteravond
Weet wat je zegtquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jongens omdat er vandaag geen dagafsluiting was, zal ik het maar hier doen.
Ik vond de sfeer in het topic vandaag heel fijn.
Vergeleken met andere fora op Fok! vind ik het hier een baken van rust en sereniteit.
En ik snap nu ook de regels omtrent het nomineren, dus vandaag was een goede dag.
Klopt maar net als gister was ze nogal down en opeens het tegenover gestelde. Ze wisselt ,vind ik, behoorlijk in stemming.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:14 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal geen ochtendmensen
Dat waren idd andere tijden en ieder jaar is wel iets van gedoe , dus vaak blijft het niet zo sereen ,quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb Fok! BB 1999 meegemaakt,ben wel wat gewend
Die zijn ook niet interessant om te willen verstaanquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Die 2 op 2 zijn niet te verstaan, microfoons afgedaan.
ik ook, en De Bus in 2000quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
De Bunker? met Danny in de kelder van Johan Vlemmix?quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb ook al een paar keer zijn posts opnieuw gelezenquote:
Rete irritant idd. Ik lees die posts altijd verkeerdquote:
Dat maakt het soms idd wat verwarrend of dubbelquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ook al een paar keer zijn posts opnieuw gelezen
Door seks te hebben met elkaarquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Remi met de belangrijkste vraag van de dag: "Maar luister, hoe gaan we dat doen eigenlijk? Al die maanden geen seks"
Die ligt volgende week weer thuis in zijn eigen bedje te...quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Remi met de belangrijkste vraag van de dag: "Maar luister, hoe gaan we dat doen eigenlijk? Al die maanden geen seks"
Nee joh lekker laten blijven.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:32 schreef marky het volgende:
[..]
Die ligt volgende week weer thuis in zijn eigen bedje te...
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .quote:
Die kan je gewoon uitzetten.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .
Niet je UI, dat icoontje wat je kunt kiezen voor boven/naast je postquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb al vaak geprobeerd hem te veranderen, maar kan geen afbeelding vinden die klein genoeg is aan de voorwaarden .
Hoeft ook niet, je kunt bij elke post een andere kiezen, of standaard dat blauwe notitiedingetje instellenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die![]()
Is jouw PI , en dat maakt dat je posts soms anders overkomen dan he wss bedoelt
Al ruim tien jaar op fokquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderdquote:
Heb je gewoon eens op geklikt, maar je kunt dus per post een andere kiezen om de 'toon' te zetten. Nu lezen we dingen anders dan dat je wellicht wil laten overkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhh die was er op eens, geen idee hoe ??
Gewoon in het venster waar je typt. Boven de tekstopmaak.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderd
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien kan iemand me een pm sturen en vertellen waaar je dat veranderd
Bedoelde Elsa en Lindaquote:
Daar zie ik nu ook een slaaphoofdquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar zie ik nu ook een slaaphoofd![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gniffel ... zit die TT met opzet in de image?
Ik voelde hem aankomenquote:Op donderdag 9 januari 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gniffel ... zit die TT met opzet in de image?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |