Wat stom dat alle nieuws websites zijn leeftijd fout hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende: [..] Hij was ook pas 97 dus ik snap dat je hem niet voor je lijstje hebt overwogen
Voetbal in de SCquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
Waar heeft die Le Pen verdedigende middenvelder gestaan dan?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Noano op je gevangenisfeestje. Dit is bij elkaar toch max 100 iq@:rambodirk
Dana White zit in the board bij Metaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:28 schreef onlogisch het volgende:
The Donald drukt al aardig op de knoppen
[ x ]
'Wie heeft de steak besteld?'quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_1080,r_8/https://images.ctfassets.(...)romes.jpg]afbeelding[/url] ]
Volwassen mannen die met gangsigns en handgebaren strooien behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
BL....Dquote:Frankrijk heeft de eerste patiënt met de nieuwe mpox-variant gemeld.
Volgens het Franse ministerie heeft de vrouw het virus opgelopen doordat ze in contact kwam met twee personen die in Centraal-Afrika waren geweest. De infectie wordt overgebracht door nauw fysiek contact.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:50 schreef Caland het volgende:
Dames en heren,
Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:coco @:buitendam @:knetterkrankjorum @:yvonne
Kip cola met wat rijst en boontjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Ik hoopte al dat je dit zou vragenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:25 schreef onlogisch het volgende:
Wij feliciteren Saskia Belleman @:GGMM
https://nos.nl/artikel/25(...)rip-voor-rechtspraak
Gereageerd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:10 schreef GGMM het volgende:
VBL / Kluivert is nieuwe bondscoach Indonesië, moet land naar WK 2026 leiden
@:caland
Dat doet een mens goed. Hopelijk heeft het gesmaakt!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje warm vlees pinda met ui en sla verorberd.
De combinatie pinda en ui zorgt er altijd voor dat ik echt extreem erg ga ruften.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind sla daarop een beetje raarquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij de ouderwetse HOLLANDSCHE broodjeszaak hier is het ouderwets alleen met pindasaus en een gebakken eitje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt er standaard bij geserveerd en de combi is lekker, al kun je er uiteraard vanaf zien.
Ga ik dat eens proberen. Hier is alles overgenomen door die spleetogen, rare jongens hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de ouderwetse HOLLANDSCHE broodjeszaak hier is het ouderwets alleen met pindasaus en een gebakken eitje.
Die verpesten alles, al heb je er volgens @RamboDirk totaal geen last van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik dat eens proberen. Hier is alles overgenomen door die spleetogen, rare jongens hoor.
Niet in je middagpauze tussen het werkvee van Bijsterhuizen gaan staan voor broodje dennisquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de ouderwetse HOLLANDSCHE broodjeszaak hier is het ouderwets alleen met pindasaus en een gebakken eitje.
Daar kwam ik al toen hij nog op de St. Agnetenweg zat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet in je middagpauze tussen het werkvee van Bijsterhuizen gaan staan voor broodje dennis
wij zijn og'squote:Op woensdag 8 januari 2025 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kwam ik al toen hij nog op de St. Agnetenweg zat.
Stukje hype geworden.
Bij de jumbo liggen die bakjes nu ook. Betaal je een euro of 8 voor een paar honderd gram hete kip met wat kerriesausquote:
Ik noem dit Lindenholts zakeninstinct.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de jumbo liggen die bakjes nu ook. Betaal je een euro of 8 voor een paar honderd gram hete kip met wat kerriesaus![]()
Doet 'ie slim.
ik eet nu een stroopwafelquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik noem dit Lindenholts zakeninstinct.
Het ironische is dat die familie dus oorspronkelijk uit Arnhem komt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik noem dit Lindenholts zakeninstinct.
Ik noem dit kankerafzettersquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ironische is dat die familie dus oorspronkelijk uit Arnhem komt.
Is overledenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
Over Arnhem gesproken, heeft iemand ooit nog een teken van leven van @:sked vernomen
@:ggmm @:onlogisch ???
Ik zag zelfmoord voorbij komen in DRT maar hoop dat het niet klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
Over Arnhem gesproken, heeft iemand ooit nog een teken van leven van @:sked vernomen
@:ggmm @:onlogisch ???
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag zelfmoord voorbij komen in DRT maar hoop dat het niet klopt.
Ja, Italie is doorgaans wel simpel. Zelfs ter plekke meestal en helemaal bij Roma. Ook een paar keer relatief goedkoop aan kaarten gekomen voor de derby. Vooral niet via dure voetbaltripaanbieders doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga eind februari begin maart een weekend naar Rome waarschijnlijk. Denk je dat het mogelijk is om daar kaartjes te kopen? (AS Roma - Como)? @:caland?
Thanks, viagogo had ik al gevonden inderdaad. Dan gaat dat vast goed komen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Italie is doorgaans wel simpel. Zelfs ter plekke meestal en helemaal bij Roma. Ook een paar keer relatief goedkoop aan kaarten gekomen voor de derby. Vooral niet via dure voetbaltripaanbieders doen.
Viagogo (https://www.viagogo.nl/Sp(...)154030166?quantity=2) is gewoon betrouwbaar, laat je daarin niet gekmaken door slechte reviews. Mocht je nog goedkoper willen zou ik even een accountje aanmaken op de AS Roma website en naar de verkoopvoorwaarden kijken.
Je kan daar ter plekke goedkope kaarten aan de balie halen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thanks, viagogo had ik al gevonden inderdaad. Dan gaat dat vast goed komen.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
Dat Sked is overleden is speculatie, maar wel ergens op gebaseerd ja.
Maar ik ben bang dat e dat nooit zeker gaan weten.
Hij zit midden in een verhuizing.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
@yvonne ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
Dat is lekker zegquote:Op woensdag 8 januari 2025 18:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een kopje thee gezet. (Aardbei)
@:GGMM
Toch iets van beweging in m'n mondhoekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een woordgrapje gemaakt op X.
had laatst het programma Keuringsdienst van waarde gekeken waar het ging over thee. Ik was geschokt van wat ik had geleerd. Ik raad @GGMM aan die aflevering te bekijken.quote:
link?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een woordgrapje gemaakt op X.
Kijk je zo gezellig mee met de SUPERCOPA?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had laatst het programma Keuringsdienst van waarde gekeken waar het ging over thee. Ik was geschokt van wat ik had geleerd. Ik raad @:ggmm aan die aflevering te bekijken.
Kijk je geen Slotball?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je zo gezellig mee met de SUPERCOPA?
Daar wordt nu voor het eerst de VAR toegelicht aan het publiek bij een eventuele ingreep van de VAR.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja 1e helft pak ik deze even mee, 2e helft Tottenham - Liverpool.
Dan schuif ik ook even naar het puntje van mijn zetel.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar wordt nu voor het eerst de VAR toegelicht aan het publiek bij een eventuele ingreep van de VAR.
Ben benieuwd
yesquote:Op woensdag 8 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je zo gezellig mee met de SUPERCOPA?
Je blijkt helemaal geen thee te drinken?quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had laatst het programma Keuringsdienst van waarde gekeken waar het ging over thee. Ik was geschokt van wat ik had geleerd. Ik raad @:ggmm aan die aflevering te bekijken.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je blijkt helemaal geen thee te drinken?
Ze vergeten Rooibos @KingRolandquote:Thee maak je van thee. Althans, dat zou je denken. Maar de Keuringsdienst vond naast theeblaadjes vreemde korrels in het theezakje. Kleine brokjes met een sterke smaak. Wat zit er naast thee eigenlijk nog meer in het zakje groene of zwarte thee?
Indd ik word besodemietertquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je blijkt helemaal geen thee te drinken?
Waar koop jij tegenwoordig nog kwaliteit neppe shirtjes voor die kleine grote aap? Nog steeds dhgatequote:
Nergens. Gewoon Aliexpress maat. Skere boi hier.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar koop jij tegenwoordig nog kwaliteit neppe shirtjes voor die kleine grote aap? Nog steeds dhgate
Ik doel op voetbalshirtjes, dacht dat ali die niet hadquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nergens. Gewoon Aliexpress maat. Skere boi hier.
Als je je teelbal verliest ga je er blijkbaar ook als een wijf uitzienquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je je teelbal verliest ga je er blijkbaar ook als een wijf uitzien
En terecht. Wat een kutuser is dat zeg.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi hoe user @:solispolar even vakkundig in de hoek wordt gezet in het Feyenoord topic door user @:frozen-assassin
Zij hebben wel wat, maar niet meer wat ze vroeger hadden. Waarschijnlijk een leger advocaatjes op hun nek gehadquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel op voetbalshirtjes, dacht dat ali die niet had
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
In Frankrijk is de oprichter van de website opgepakt die Dominique Pelicot gebruikte om mannen te ronselen voor het verkrachten van zijn toenmalige vrouw Gisèle. De chatsite, met de naam Coco, werd al in juni door de autoriteiten gesloten.
Dit geeft #bedanktvoorhethostenCoco wel een hele bijzondere lading
@:oriente
In Frankrijk is de oprichter van de website opgepakt die Dominique Pelicot gebruikte om mannen te ronselen voor het verkrachten van zijn toenmalige vrouw Gisèle. De chatsite, met de naam Coco, werd al in juni door de autoriteiten gesloten.
Je kan nu wel weer voor twee maanden aan de VriendenLoterij meedoen mag je een Ajax shirtje uitzoekenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel op voetbalshirtjes, dacht dat ali die niet had
Bedankt voor de mentionquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:04 schreef alpeko het volgende:
OvenheerlijkeSchotel in POL / [AMV] VS #1143 Tengels af van Groenland!
Er is iemand geen fan van Trump volgens mij. Werk aan de winkel voor de mods.
Die user zet vooral zichzelf in een hoekje. Hij is ook best plotseling verschenen om vervolgens vooral dom te doen en ruzie te maken, zou dit geen kloontje zijn van iemand?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi hoe user @:solispolar even vakkundig in de hoek wordt gezet in het Feyenoord topic door user @:frozen-assassin
Ik maak een lekkere Indiase curry. Momenteel een drukke en stressvolle periode, dus besloten om extra voedzaam te eten. Stukje zelfcare meiden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Waar heb je stress van?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik maak een lekkere Indiase curry. Momenteel een drukke en stressvolle periode, dus besloten om extra voedzaam te eten. Stukje zelfcare meiden.
Druk op het werk en een baby die slecht slaapt, dus zelf ook slaaptekort.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar heb je stress van?
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Zorg goed voor jezelf.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Druk op het werk en een baby die slecht slaapt, dus zelf ook slaaptekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 09-01-2025 19:19:34 ]Yea, she's on crack.
Laat haar lekker rustig vakantie vierenquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:04 schreef GGMM het volgende:
@:pisces29 waar blijft je Wicked-review?
Ik had dat topic speciaal voor jou aangemaakt weet je nog
Ik moest laatst ook nog iets reviewen, weet niet meer wat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:04 schreef GGMM het volgende:
@:pisces29 waar blijft je Wicked-review?
Ik had dat topic speciaal voor jou aangemaakt weet je nog
Je nieuwe sleequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moest laatst ook nog iets reviewen, weet niet meer wat.
Het ontwerp van je landkaart met fokkersquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moest laatst ook nog iets reviewen, weet niet meer wat.
Gisteren kreeg ik ook al een mention over je theequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Overigens drink ik een kopje thee. (Rooibos)
Nou ja zeg. Gaan we tegenwoordig zo met elkaar om? Vroeger werd hier nog wel eens gekeuveld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik ook al een mention over je thee
Ik weet niet wat ik heb gedaan om je de indruk te geven dat dit mij interesseert, maar ik hoop dat het smaakt!
Geniet ervan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Overigens drink ik een kopje thee. (Rooibos)
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik ook al een mention over je thee
Ik weet niet wat ik heb gedaan om je de indruk te geven dat dit mij interesseert, maar ik hoop dat het smaakt!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is groene thee geworden vandaag.
@onlogisch
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb niet alleen thee maar ook een sinaasappel (ik doe even niet aan IF vandaag)
@onlogisch
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor thee
Ik zie jullie graag over een kwartier weer
@onlogisch
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:03 schreef GGMM het volgende:
Het is groene thee geworden
Benji is NIET blij
@onlogisch
100%quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die user zet vooral zichzelf in een hoekje. Hij is ook best plotseling verschenen om vervolgens vooral dom te doen en ruzie te maken, zou dit geen kloontje zijn van iemand?
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:30 schreef ISVV het volgende:
Laatste vrijdag van de week jongons hahaha!1
Bepaal jij niet.quote:
Pics van je vriendinquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Druk op het werk en een baby die slecht slaapt, dus zelf ook slaaptekort.
Ze hebben hiervoor een topic op 4chan maatje. Overigens ook uitstekende plek voor beleggingsadvies.quote:
Ik ging vanochtend ook al onderuitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch gaat onderuit in NWS
Althans dat zegt @:buitendam dus dat zal dan wel waar zijn.
Ik heb dit gefactcheckt en kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
Gohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend ook al onderuit
De FACTCHECK komt pijnlijk uit voor moderator @onlogischquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
Head of Operations & Women’s Footballquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
Die rooie zie ik opeens een paar keer voorbij komen, is blijkbaar scheidsrechterbaas. Wat deed die gozert eigenlijk bij Feyenoord? @:caland
quote:Voor Van Meenen betekent de overstap naar de KNVB een terugkeer naar de werkgever die hij in februari 2015 verliet om bij Feyenoord aan de slag te gaan als manager van de jeugdopleiding. Van Meenen hield zich in deze functie bezig met de beleidsmatige en beleidsuitvoerende aansturing van Feyenoord Academy.
In 2021 werd zijn rol uitgebreid naar die van Head of Operations. De Rotterdammer werd hiermee verantwoordelijk voor de niet-voetbaltechnische afdelingen op zowel 1908 als Varkenoord. Daarnaast had Van Meenen als Head of Women’s Football een belangrijk aandeel in de ontwikkeling en professionalisering van het vrouwenvoetbal binnen Feyenoord.
Hele enge gozer, zijn tweelingbroer ook overigens. Ook al zo’n vieze rooie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
Die rooie zie ik opeens een paar keer voorbij komen, is blijkbaar scheidsrechterbaas. Wat deed die gozert eigenlijk bij Feyenoord? @:caland
Ik vertrouw dat soort gingers nooit zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele enge gozer, zijn tweelingbroer ook overigens. Ook al zo’n vieze rooie.
Een Melkertbaantje dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Head of Operations & Women’s Football
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan. Ook heel pijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De FACTCHECK komt pijnlijk uit voor moderator @:onlogisch
Overigens is Amerika een heel groot land.
Oei dat is heel vervelend. Zelf ook bijna een jaar last gehad van mijn rug (afkloppen).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan. Ook heel pijnlijk
Je moet ook niet deadliften als je dat niet kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al even niet meer naar de gym geweest maat. En deadliften is al helemaal lang geledenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook niet deadliften als je dat niet kan.
Op de step?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend ook al onderuit
Spier of wervels?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe voel ik het verschil?quote:
Nou je weet als sporter toch wel waar je spieren zitten, als die is verrekt of scheurtje heeft dan voel je het aan die spier (had ik van de week, ben je direct een opa). Als je problemen hebt met je wervels dan beknellen ze een zenuw en voel je het in je ruggengraat, eventueel uitstraling. Beiden kan je zien als 'door je rug gaan' als je het oploopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe voel ik het verschil?
Ik belde even met de dokter om te vragen of ze weer wat tramadol voor kon schrijven. Dat doet ze, maar die klote apothekers staken. Dat is mijn mazzel weer
Beterschap vrind!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik dacht een nieuwe review op moviemeter.nl. Jammer, je maakt mij nu wel blij met een dooie mus.quote:
Weten we meteen de reden, lui varken.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al even niet meer naar de gym geweest maat. En deadliften is al helemaal lang geleden
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij moeten straks alweer op het veld voetballen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef Caland het volgende:
Het is zaterdagochtend en niemand wordt gespaard hier
Heerlijk man. Ik heb de hoop een beetje verloren dat ik dit seizoen nog op het veld staquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij moeten straks alweer op het veld voetballen.
Ik vind dit eigenlijk wel wat te koud, ben wel wat een mietje wat dat betreft.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk man. Ik heb de hoop een beetje verloren dat ik dit seizoen nog op het veld sta
Ik vond dit altijd wel perfect, alles boven de 20 graden trek ik juist niet zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel wat te koud, ben wel wat een mietje wat dat betreft.
Maar als ik jou dan hoor dan ben ik blij dat ik kan ballen.
En terwijl je die posts aan het tikken was, was ik bezig met een lekkere blonde Duitse stoot ballen. Zo hebben we allemaal onze eigen hobby's.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:51 schreef KingRoland het volgende:
heb mij weer eens laten gaan in POL @:flitsbezorger
Vieze moffenhoer!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
En terwijl je die posts aan het tikken was, was ik bezig met een lekkere blonde Duitse stoot ballen. Zo hebben we allemaal onze eigen hobby's.
Ho ho, ik heb in meerdere landen gewerkt en gewoond en ik heb mij altijd aangepast aan de lokale gebruiken (srs)! Maar mijn Nederlandse accent is bijna verdwenen uit mijn Duits, dus zo ver zit je er niet naast.quote:
Broodje knak.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Iets Italiaans.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bovver mag vaag doen.quote:
avgquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer was je gestopt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
avg
Ik ben weer aan het sporten dus ik eet weer gezond!
Geniet er lekker van maat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Spaghetti Carbonara is het geworden!
In het warme Barcelona.
heb je na zo'n wilde nacht niet behoefte aan een avondje bank?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat.
Even currywurst en pommes op straat gegeten voordat ik verder ga naar een huisfeestje @:Drizzt_DoUrden
In decemberquote:
Je legt nu zo de nadruk op december, dat ik vermoed dat je al sinds september geen dumbbell meer hebt gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
In december
Ik had een blessure in m'n onderarm, ik vermoed door overbelasting ofzo maar daardoor kan je gelijk niks meer wb krachttraining dus dat was wel echt even hinderlijk. Zeker omdat het druk was met m'n nieuwe baan en sport zorgt er meestal wel vooral dat ik m'n hoofd een beetje leeg kan maken.
Ik heb wel wat aan cardio gedaan, maar december is echt zo'n maand waar je zoveel verplichtingen hebt dat je ook daarin sportdagen mist. Daarnaast eet je natuurlijk niet al te gezond in december dus dat hielp ook niet mee.
Maar in december dus.
Het was oktober, maar vooruit wie hou ik ook voor de gekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je legt nu zo de nadruk op december, dat ik vermoed dat je al sinds september geen dumbbell meer hebt gezien.
Dikkie.
Een goede vriend maakt vannacht zijn grote DJ-debuut in een van de grotere venues hier, dus ik moet wel minimaal mijn gezicht laten zien, gezien ik een groot voorstander ben van het principe Bro’s Before Hoes binnen serieuze vriendschappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je na zo'n wilde nacht niet behoefte aan een avondje bank?
quote:Op zondag 12 januari 2025 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm ze zijn zich in het Feyenoord topic aan het indekken voor Rijnsburgse Boys uit. (lol) Dat zou zelfs Mexicanobakker te ver gaan.Namen en rugnummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2025 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm ze zijn zich in het Feyenoord topic aan het indekken voor Rijnsburgse Boys uit. (lol) Dat zou zelfs Mexicanobakker te ver gaan.Ach FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik ga meteen zoekenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
NWS / Marjolein (38) vermist in Rotterdam: ’Zorgen om haar welzijn
@:coco @:oriente @:alpeko
Pizza.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Avg.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Veeg de trollen eens definitief weg uit het Oekraïnetopic voor je aan de dis gaat.quote:
Bedankt, maar ik mijd dat topic als de pest.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Veeg de trollen eens definitief weg uit het Oekraïnetopic voor je aan de dis gaat.
Mocht je een lijst nodig hebben van betreffende users; die kan ik leveren.
@Straatcommando bestaat niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik mijd dat topic als de pest.
Misschien heeft Straatcommando interesse in je lijstje
Hij heeft een puntjequote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
@:Straatcommando bestaat niet.
Samenvatting?quote:Op zondag 12 januari 2025 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
Veel kennis & kunde weer in het vermiste blanke meisje topic.
Laten ZIEN dat je er bentquote:Op maandag 13 januari 2025 08:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vol dr'op klappn. Een SIGNAAL afgeven.
Heb jij een verklaring waarom de NOS nog bemanning gebruikt en niet bemensing?quote:Op maandag 13 januari 2025 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Raymond Mens bij Harry Mens god @:rambodirk
quote:179 doden bij vliegtuigcrash Zuid-Korea, twee overlevenden
Aan boord waren 175 passagiers en 6 bemanningsleden.
Vermissingstopic is weer genieten.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring waarom de NOS nog bemanning gebruikt en niet bemensing?
[..]
Gelachen om user @de_boswachter die in zijn dorp nog nooit een lange jas heeft gezien.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vermissingstopic is weer genieten.
MensGodquote:Op maandag 13 januari 2025 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Raymond Mens bij Harry Mens god @:rambodirk
Is al voorbij, die is doodquote:Op maandag 13 januari 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel weer gelachen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland probeert het plezier van de FOK!-rechercheurs te vergallen
Nee, wel een lange veel te mokerwarme jas. Aangezien ik het nooit koud heb is dat dus best een miskoop geweest, bij alles boven de 0 graden moet ik er een t-shirt onder aandoen omdat ik anders zweet als een otter.quote:
Wat is een white knightquote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je werd nog even goed aangepakt door een white knight.
Ja dat heb ik ook, totaal geen koukleum.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, wel een lange veel te mokerwarme jas. Aangezien ik het nooit koud heb is dat dus best een miskoop geweest, bij alles boven de 0 graden moet ik er een t-shirt onder aandoen omdat ik anders zweet als een otter.
quote:
quote:A white knight is a male who defends a female in an argument.[5] Using this term likens any male defending a female to a knight rescuing a damsel in distress, which apparently always degrades the female as being unable to defend herself (never mind that women who can and do defend themselves get called other things). Furthermore, white knights apparently only defend females in the hope of getting sex from said females. White knights may also be accused of being blue pills, betas, manginas, etc. The term is always derogatory and is intended to end discussion through humiliation or embarrassment.
quote:A simp is someone who will do nice things for his crush in order to win her affection. Simps can go as far as donating tons of money or a Rituals giftset to a girl, or bashing others/themselves. They typically do not get the girl.
Net zo goed als met Stacey.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk met @:charz gaan?
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:56 schreef Caland het volgende:
Gelachen om user @:de_boswachter die in zijn dorp nog nooit een lange jas heeft gezien.
Mensen die het altijd koud hebben zijn vaak vrouw of neger.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:07 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die het nooit koud hebben zijn vaak dikkerdjes met worstenvingers
En die laatste categorie kan niet keepenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die het altijd koud hebben zijn vaak vrouw of neger.
Die eerste ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
En die laatste categorie kan niet keepen
Oké mr. Diabetespatientquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu milk coated chocolate chip cookies van de albert heijn.
Je bent een gore papzak Flopland.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Dat is lekker zegquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Oké leuke foto bedankt voor de verdiepende context!
Leuk dat toeristen als @KingRoland doen alsof ze mijn stad kennenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Leuk dat al die detectives de Kralingse Plas ineens kennen @:kingroland
wtfquote:Op maandag 13 januari 2025 16:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Leuk dat toeristen als @:KingRoland doen alsof ze mijn stad kennen
Vind het wel schattig verder hoor
Jij woont er toch ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Leuk dat toeristen als @:KingRoland doen alsof ze mijn stad kennen
Vind het wel schattig verder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |