Ik ging vanochtend ook al onderuitquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch gaat onderuit in NWS
Althans dat zegt @:buitendam dus dat zal dan wel waar zijn.
Ik heb dit gefactcheckt en kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
Gohquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend ook al onderuit
De FACTCHECK komt pijnlijk uit voor moderator @onlogischquote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
Head of Operations & Women’s Footballquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
Die rooie zie ik opeens een paar keer voorbij komen, is blijkbaar scheidsrechterbaas. Wat deed die gozert eigenlijk bij Feyenoord? @:caland
quote:Voor Van Meenen betekent de overstap naar de KNVB een terugkeer naar de werkgever die hij in februari 2015 verliet om bij Feyenoord aan de slag te gaan als manager van de jeugdopleiding. Van Meenen hield zich in deze functie bezig met de beleidsmatige en beleidsuitvoerende aansturing van Feyenoord Academy.
In 2021 werd zijn rol uitgebreid naar die van Head of Operations. De Rotterdammer werd hiermee verantwoordelijk voor de niet-voetbaltechnische afdelingen op zowel 1908 als Varkenoord. Daarnaast had Van Meenen als Head of Women’s Football een belangrijk aandeel in de ontwikkeling en professionalisering van het vrouwenvoetbal binnen Feyenoord.
Hele enge gozer, zijn tweelingbroer ook overigens. Ook al zo’n vieze rooie.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
Die rooie zie ik opeens een paar keer voorbij komen, is blijkbaar scheidsrechterbaas. Wat deed die gozert eigenlijk bij Feyenoord? @:caland
Ik vertrouw dat soort gingers nooit zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele enge gozer, zijn tweelingbroer ook overigens. Ook al zo’n vieze rooie.
Een Melkertbaantje dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Head of Operations & Women’s Football
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan. Ook heel pijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De FACTCHECK komt pijnlijk uit voor moderator @:onlogisch
Overigens is Amerika een heel groot land.
Oei dat is heel vervelend. Zelf ook bijna een jaar last gehad van mijn rug (afkloppen).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag door mijn rug gegaan. Ook heel pijnlijk
Je moet ook niet deadliften als je dat niet kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al even niet meer naar de gym geweest maat. En deadliften is al helemaal lang geledenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook niet deadliften als je dat niet kan.
Op de step?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend ook al onderuit
Spier of wervels?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe voel ik het verschil?quote:
Nou je weet als sporter toch wel waar je spieren zitten, als die is verrekt of scheurtje heeft dan voel je het aan die spier (had ik van de week, ben je direct een opa). Als je problemen hebt met je wervels dan beknellen ze een zenuw en voel je het in je ruggengraat, eventueel uitstraling. Beiden kan je zien als 'door je rug gaan' als je het oploopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Hoe voel ik het verschil?
Ik belde even met de dokter om te vragen of ze weer wat tramadol voor kon schrijven. Dat doet ze, maar die klote apothekers staken. Dat is mijn mazzel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |