SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 09-01-2025 19:19:34 ]Yea, she's on crack.
Laat haar lekker rustig vakantie vierenquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:04 schreef GGMM het volgende:
@:pisces29 waar blijft je Wicked-review?
Ik had dat topic speciaal voor jou aangemaakt weet je nog
Ik moest laatst ook nog iets reviewen, weet niet meer wat.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:04 schreef GGMM het volgende:
@:pisces29 waar blijft je Wicked-review?
Ik had dat topic speciaal voor jou aangemaakt weet je nog
Je nieuwe sleequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moest laatst ook nog iets reviewen, weet niet meer wat.
Het ontwerp van je landkaart met fokkersquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moest laatst ook nog iets reviewen, weet niet meer wat.
Gisteren kreeg ik ook al een mention over je theequote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Overigens drink ik een kopje thee. (Rooibos)
@:GGMM
Nou ja zeg. Gaan we tegenwoordig zo met elkaar om? Vroeger werd hier nog wel eens gekeuveld.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik ook al een mention over je thee
Ik weet niet wat ik heb gedaan om je de indruk te geven dat dit mij interesseert, maar ik hoop dat het smaakt!
Geniet ervan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Overigens drink ik een kopje thee. (Rooibos)
@:GGMM
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik ook al een mention over je thee
Ik weet niet wat ik heb gedaan om je de indruk te geven dat dit mij interesseert, maar ik hoop dat het smaakt!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is groene thee geworden vandaag.
@onlogisch
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb niet alleen thee maar ook een sinaasappel (ik doe even niet aan IF vandaag)
@onlogisch
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:52 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor thee
Ik zie jullie graag over een kwartier weer
@onlogisch
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:03 schreef GGMM het volgende:
Het is groene thee geworden
Benji is NIET blij
@onlogisch
100%quote:Op donderdag 9 januari 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die user zet vooral zichzelf in een hoekje. Hij is ook best plotseling verschenen om vervolgens vooral dom te doen en ruzie te maken, zou dit geen kloontje zijn van iemand?
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:30 schreef ISVV het volgende:
Laatste vrijdag van de week jongons hahaha!1
Bepaal jij niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je vriendinquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Druk op het werk en een baby die slecht slaapt, dus zelf ook slaaptekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |