En terecht. Wat een kutuser is dat zeg.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi hoe user @:solispolar even vakkundig in de hoek wordt gezet in het Feyenoord topic door user @:frozen-assassin
Zij hebben wel wat, maar niet meer wat ze vroeger hadden. Waarschijnlijk een leger advocaatjes op hun nek gehadquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel op voetbalshirtjes, dacht dat ali die niet had
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
In Frankrijk is de oprichter van de website opgepakt die Dominique Pelicot gebruikte om mannen te ronselen voor het verkrachten van zijn toenmalige vrouw Gisèle. De chatsite, met de naam Coco, werd al in juni door de autoriteiten gesloten.
Dit geeft #bedanktvoorhethostenCoco wel een hele bijzondere lading
@:oriente
In Frankrijk is de oprichter van de website opgepakt die Dominique Pelicot gebruikte om mannen te ronselen voor het verkrachten van zijn toenmalige vrouw Gisèle. De chatsite, met de naam Coco, werd al in juni door de autoriteiten gesloten.
Je kan nu wel weer voor twee maanden aan de VriendenLoterij meedoen mag je een Ajax shirtje uitzoekenquote:Op donderdag 9 januari 2025 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel op voetbalshirtjes, dacht dat ali die niet had
Bedankt voor de mentionquote:Op donderdag 9 januari 2025 16:04 schreef alpeko het volgende:
OvenheerlijkeSchotel in POL / [AMV] VS #1143 Tengels af van Groenland!
Er is iemand geen fan van Trump volgens mij. Werk aan de winkel voor de mods.
Die user zet vooral zichzelf in een hoekje. Hij is ook best plotseling verschenen om vervolgens vooral dom te doen en ruzie te maken, zou dit geen kloontje zijn van iemand?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
Mooi hoe user @:solispolar even vakkundig in de hoek wordt gezet in het Feyenoord topic door user @:frozen-assassin
Ik maak een lekkere Indiase curry. Momenteel een drukke en stressvolle periode, dus besloten om extra voedzaam te eten. Stukje zelfcare meiden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Waar heb je stress van?quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik maak een lekkere Indiase curry. Momenteel een drukke en stressvolle periode, dus besloten om extra voedzaam te eten. Stukje zelfcare meiden.
Druk op het werk en een baby die slecht slaapt, dus zelf ook slaaptekort.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar heb je stress van?
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Zorg goed voor jezelf.quote:Op donderdag 9 januari 2025 17:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Druk op het werk en een baby die slecht slaapt, dus zelf ook slaaptekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |