MensGodquote:Op maandag 13 januari 2025 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Raymond Mens bij Harry Mens god @:rambodirk
Is al voorbij, die is doodquote:Op maandag 13 januari 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vermissingstopic is weer genieten.
Ik ga zo kijken!quote:Op maandag 13 januari 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vermissingstopic is weer genieten.
Wel weer gelachen hoor.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland probeert het plezier van de FOK!-rechercheurs te vergallen
Nee, wel een lange veel te mokerwarme jas. Aangezien ik het nooit koud heb is dat dus best een miskoop geweest, bij alles boven de 0 graden moet ik er een t-shirt onder aandoen omdat ik anders zweet als een otter.quote:
Wat is een white knightquote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je werd nog even goed aangepakt door een white knight.
Ja dat heb ik ook, totaal geen koukleum.quote:Op maandag 13 januari 2025 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, wel een lange veel te mokerwarme jas. Aangezien ik het nooit koud heb is dat dus best een miskoop geweest, bij alles boven de 0 graden moet ik er een t-shirt onder aandoen omdat ik anders zweet als een otter.
quote:
quote:A white knight is a male who defends a female in an argument.[5] Using this term likens any male defending a female to a knight rescuing a damsel in distress, which apparently always degrades the female as being unable to defend herself (never mind that women who can and do defend themselves get called other things). Furthermore, white knights apparently only defend females in the hope of getting sex from said females. White knights may also be accused of being blue pills, betas, manginas, etc. The term is always derogatory and is intended to end discussion through humiliation or embarrassment.
quote:A simp is someone who will do nice things for his crush in order to win her affection. Simps can go as far as donating tons of money or a Rituals giftset to a girl, or bashing others/themselves. They typically do not get the girl.
Net zo goed als met Stacey.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk met @:charz gaan?
quote:Op maandag 13 januari 2025 12:56 schreef Caland het volgende:
Gelachen om user @:de_boswachter die in zijn dorp nog nooit een lange jas heeft gezien.
Mensen die het altijd koud hebben zijn vaak vrouw of neger.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:07 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die het nooit koud hebben zijn vaak dikkerdjes met worstenvingers
En die laatste categorie kan niet keepenquote:Op maandag 13 januari 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die het altijd koud hebben zijn vaak vrouw of neger.
Die eerste ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
En die laatste categorie kan niet keepen
Oké mr. Diabetespatientquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef KingRoland het volgende:
ik eet nu milk coated chocolate chip cookies van de albert heijn.
Je bent een gore papzak Flopland.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef KingRoland het volgende:
Dat is lekker zegquote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2025 16:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Oké leuke foto bedankt voor de verdiepende context!
Leuk dat toeristen als @KingRoland doen alsof ze mijn stad kennenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Leuk dat al die detectives de Kralingse Plas ineens kennen @:kingroland
wtfquote:Op maandag 13 januari 2025 16:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Leuk dat toeristen als @:KingRoland doen alsof ze mijn stad kennen
Vind het wel schattig verder hoor
Jij woont er toch ook niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Leuk dat toeristen als @:KingRoland doen alsof ze mijn stad kennen
Vind het wel schattig verder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |