Wat stom dat alle nieuws websites zijn leeftijd fout hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende: [..] Hij was ook pas 97 dus ik snap dat je hem niet voor je lijstje hebt overwogen
Voetbal in de SCquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
Waar heeft die Le Pen verdedigende middenvelder gestaan dan?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Noano op je gevangenisfeestje. Dit is bij elkaar toch max 100 iq@:rambodirk
Dana White zit in the board bij Metaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:28 schreef onlogisch het volgende:
The Donald drukt al aardig op de knoppen
[ x ]
'Wie heeft de steak besteld?'quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_1080,r_8/https://images.ctfassets.(...)romes.jpg]afbeelding[/url] ]
Volwassen mannen die met gangsigns en handgebaren strooien behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
BL....Dquote:Frankrijk heeft de eerste patiënt met de nieuwe mpox-variant gemeld.
Volgens het Franse ministerie heeft de vrouw het virus opgelopen doordat ze in contact kwam met twee personen die in Centraal-Afrika waren geweest. De infectie wordt overgebracht door nauw fysiek contact.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:50 schreef Caland het volgende:
Dames en heren,
Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:coco @:buitendam @:knetterkrankjorum @:yvonne
Kip cola met wat rijst en boontjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Ik hoopte al dat je dit zou vragenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:25 schreef onlogisch het volgende:
Wij feliciteren Saskia Belleman @:GGMM
https://nos.nl/artikel/25(...)rip-voor-rechtspraak
Gereageerd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 10:10 schreef GGMM het volgende:
VBL / Kluivert is nieuwe bondscoach Indonesië, moet land naar WK 2026 leiden
@:caland
Dat doet een mens goed. Hopelijk heeft het gesmaakt!quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een stokbroodje warm vlees pinda met ui en sla verorberd.
De combinatie pinda en ui zorgt er altijd voor dat ik echt extreem erg ga ruften.quote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind sla daarop een beetje raarquote:Op woensdag 8 januari 2025 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij de ouderwetse HOLLANDSCHE broodjeszaak hier is het ouderwets alleen met pindasaus en een gebakken eitje.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt er standaard bij geserveerd en de combi is lekker, al kun je er uiteraard vanaf zien.
Ga ik dat eens proberen. Hier is alles overgenomen door die spleetogen, rare jongens hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de ouderwetse HOLLANDSCHE broodjeszaak hier is het ouderwets alleen met pindasaus en een gebakken eitje.
Die verpesten alles, al heb je er volgens @RamboDirk totaal geen last van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik dat eens proberen. Hier is alles overgenomen door die spleetogen, rare jongens hoor.
Niet in je middagpauze tussen het werkvee van Bijsterhuizen gaan staan voor broodje dennisquote:Op woensdag 8 januari 2025 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de ouderwetse HOLLANDSCHE broodjeszaak hier is het ouderwets alleen met pindasaus en een gebakken eitje.
Daar kwam ik al toen hij nog op de St. Agnetenweg zat.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet in je middagpauze tussen het werkvee van Bijsterhuizen gaan staan voor broodje dennis
wij zijn og'squote:Op woensdag 8 januari 2025 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kwam ik al toen hij nog op de St. Agnetenweg zat.
Stukje hype geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |