Wat stom dat alle nieuws websites zijn leeftijd fout hebben.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:33 schreef GGMM het volgende: [..] Hij was ook pas 97 dus ik snap dat je hem niet voor je lijstje hebt overwogen
Voetbal in de SCquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef Caland het volgende:
Waar heeft die Le Pen verdedigende middenvelder gestaan dan?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Noano op je gevangenisfeestje. Dit is bij elkaar toch max 100 iq@:rambodirk
Dana White zit in the board bij Metaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:28 schreef onlogisch het volgende:
The Donald drukt al aardig op de knoppen
[ x ]
'Wie heeft de steak besteld?'quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_1080,r_8/https://images.ctfassets.(...)romes.jpg]afbeelding[/url] ]
Volwassen mannen die met gangsigns en handgebaren strooien behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
BL....Dquote:Frankrijk heeft de eerste patiënt met de nieuwe mpox-variant gemeld.
Volgens het Franse ministerie heeft de vrouw het virus opgelopen doordat ze in contact kwam met twee personen die in Centraal-Afrika waren geweest. De infectie wordt overgebracht door nauw fysiek contact.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:50 schreef Caland het volgende:
Dames en heren,
Ik presenteer u: de slimste regio van Nederland
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:coco @:buitendam @:knetterkrankjorum @:yvonne
Kip cola met wat rijst en boontjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Ik hoopte al dat je dit zou vragenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |