Iets Italiaans.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Bovver mag vaag doen.quote:
avgquote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Wanneer was je gestopt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
avg
Ik ben weer aan het sporten dus ik eet weer gezond!
Geniet er lekker van maat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Spaghetti Carbonara is het geworden!
In het warme Barcelona.
heb je na zo'n wilde nacht niet behoefte aan een avondje bank?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat.
Even currywurst en pommes op straat gegeten voordat ik verder ga naar een huisfeestje @:Drizzt_DoUrden
In decemberquote:
Je legt nu zo de nadruk op december, dat ik vermoed dat je al sinds september geen dumbbell meer hebt gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
In december
Ik had een blessure in m'n onderarm, ik vermoed door overbelasting ofzo maar daardoor kan je gelijk niks meer wb krachttraining dus dat was wel echt even hinderlijk. Zeker omdat het druk was met m'n nieuwe baan en sport zorgt er meestal wel vooral dat ik m'n hoofd een beetje leeg kan maken.
Ik heb wel wat aan cardio gedaan, maar december is echt zo'n maand waar je zoveel verplichtingen hebt dat je ook daarin sportdagen mist. Daarnaast eet je natuurlijk niet al te gezond in december dus dat hielp ook niet mee.
Maar in december dus.
Het was oktober, maar vooruit wie hou ik ook voor de gekquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je legt nu zo de nadruk op december, dat ik vermoed dat je al sinds september geen dumbbell meer hebt gezien.
Dikkie.
Een goede vriend maakt vannacht zijn grote DJ-debuut in een van de grotere venues hier, dus ik moet wel minimaal mijn gezicht laten zien, gezien ik een groot voorstander ben van het principe Bro’s Before Hoes binnen serieuze vriendschappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je na zo'n wilde nacht niet behoefte aan een avondje bank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2025 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm ze zijn zich in het Feyenoord topic aan het indekken voor Rijnsburgse Boys uit. (lol) Dat zou zelfs Mexicanobakker te ver gaan.Namen en rugnummers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 januari 2025 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm ze zijn zich in het Feyenoord topic aan het indekken voor Rijnsburgse Boys uit. (lol) Dat zou zelfs Mexicanobakker te ver gaan.Ach FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik ga meteen zoekenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
NWS / Marjolein (38) vermist in Rotterdam: ’Zorgen om haar welzijn
@:coco @:oriente @:alpeko
Pizza.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Avg.quote:Op zondag 12 januari 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |