Men neme 5 zoetzure appelsquote:Op maandag 6 januari 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie appeltaartrecepten altijd welkom
Kaneel en rozijnen erbij?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Men neme 5 zoetzure appels
Oude Boskoop
Of goudrenet
Zeker. ik gun die ouwe meuk hun Klickwinst op hun TikkieTokkie, je moet wat als non-Interessantquote:
Gozer lijkt op die turner, Jeffrey (toevallig heet hij ook zo) Wammes.quote:
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.quote:
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij hequote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma'squote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij he
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:30 schreef Flory- het volgende:
@:OmaJacky misschien had je het niet door, ik dacht ik open hem maar
Wat een vrolijke warhoofd was zij.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma's
samen met Kitty de twee grootste lieverds van afgelopen jarenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een vrolijke warhoofd was zij.
Als je het aangeeft doen anderen het voor jequote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.
Misschien morgen pasquote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Eerst maar even kijken of het de moeite waard is...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Zo’n eerst uitzending is sowieso afwachtenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het de moeite waard is...
Zeker, veel poeha om nix, en maar 10 poppetjes die met veel stampij het huis in mogen.. wachten op die resterende 4quote:Op maandag 6 januari 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo’n eerst uitzending is sowieso afwachten
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht net als tijdens de live, gewoon in de CoS meepraten over de uitzending? Dus al om 20:30 open? Anders gaan er denk ik overal mensen posten (tv-topic, hier)quote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien morgen pasgeintjuhhhh. Na de aflevering op tv als de streams online zijn zet ik hem open.
*zucht* Daar toch een nieuw seizoen van...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De cos is niet voor tv. We hebben een tv topic.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht net als tijdens de live, gewoon in de CoS meepraten over de uitzending? Dus al om 20:30 open? Anders gaan er denk ik overal mensen posten (tv-topic, hier)
Laat he. En dan tot 21.40 uur.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
samen met Kitty de twee grootste lieverds van afgelopen jaren
Maar andere jaren werd het gewoon toegelaten omdat er geen strakke regels waren, is dat nu ook weer zo?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De cos is niet voor tv. We hebben een tv topic.
Is voor Gert ook leuk.
wie is dat?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan dan zo weinig anders meer kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Oke ik ga pas 23 uur naar bed. Maar toch
He? hoe dan?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef rinardo het volgende:
Zij zijn er ook klaar voor! 💃🏻
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dit dus. Zit midden in de american Horror storyquote:Op maandag 6 januari 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan dan zo weinig anders meer kijken.
Koffie? Nee doe maar niet, kan ik vannacht niet slapenquote:
voor jou dan maar een rood wijntje?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Koffie? Nee doe maar niet, kan ik vannacht niet slapen
Een green screen als broek. Leuk!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef rinardo het volgende:
Zij zijn er ook klaar voor! 💃🏻
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haha daar zeg ik normaal geen nee tegen. Maar ivm met herstel van operatie mag ik geen alcoholquote:Op maandag 6 januari 2025 20:08 schreef danilel het volgende:
[..]
voor jou dan maar een rood wijntje?
en geen liveshows! Toch benieuwd hoe ze die exits gaan doen.quote:
Bijna unaniem "appelmoes".quote:
Op vrijdag is er een extra mini uitzending met de exit als ik het goed begrepen hebquote:Op maandag 6 januari 2025 20:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
en geen liveshows! Toch benieuwd hoe ze die exits gaan doen.
Vrijdagquote:Op maandag 6 januari 2025 20:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
en geen liveshows! Toch benieuwd hoe ze die exits gaan doen.
Ok, we gaan het allemaal zienquote:
Ik ben allang blij dat het bij de zaterdag weg is ivm widmquote:Op maandag 6 januari 2025 20:19 schreef lojanda het volgende:
Niet dat de live zo goed was maar vraag me af of het gaat werken zonder.
Goedenavond
Ja dat was wel vervelend iedere weekquote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het bij de zaterdag weg is ivm widm
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:16 schreef mario390 het volgende:
hallo heb betje gelezen
maar ik denk zo als ze binnenkomen gaat het los met zeuren
Nee hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige met zo'n aftelgevoel als op oudejaarsavond??
Zolang ze niet praat merk je daar niks vanquote:Op maandag 6 januari 2025 20:26 schreef mario390 het volgende:
misschien de belgse, maar de andere was en keer en vent
Nee hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
Nee, hier nog een, zit zelfs nog aan een oude appelflap.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ik zit aan de gratis stroopwafels... verjaardagscadeau van de Jumboquote:Op maandag 6 januari 2025 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hier nog een, zit zelfs nog aan een oude appelflap.
Hier ookquote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef lojanda het volgende:
Manlief heeft zijn boeltje al gepakt en is naar zijn werkkamer vertrokken
Hier is er ook 1 een verdieping hoger gegaanquote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef lojanda het volgende:
Manlief heeft zijn boeltje al gepakt en is naar zijn werkkamer vertrokken
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.quote:
Kan anders zijn dit jaar. Of bedoel je dat de stem niet streng genoeg klinkt?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.
Dat vind ik juist beter.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.
we kijken nu naar de tv uitzending op rtl5quote:
Van harte!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit aan de gratis stroopwafels... verjaardagscadeau van de Jumbo![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu al in de war van al die tokens??
Zal Elsa leuk vinden, uniformpjesquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Rhosyn het volgende:
Zo als ik al dacht moeten ze allemaal in de zelfde kleding rond lopen
ja dat hoort er toch wel een beetje bij vind ik toch hahaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze wel hun jassen mogen hebben?? En de bekende BB-badjas!
En niet overbodig met buitendouchesquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat hoort er toch wel een beetje bij vind ik toch haha
nee dat is inderdaad waarquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
En niet overbodig met buitendouches
Kosten besparenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef BB-King het volgende:
Geen presentatoren deze editie?
Huis ziet er wel heel anders uit dan voorgaande jaren.
Dat zal wel meevallen, alle deelnemende acteurs moeten gewoon doorbetaald worden, evenals die peperdure lease lokatie waar het huis staal met alle crew en security .,. dat beetje vreten wat ze zogenaamd niet krijgen is peanutsquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Leuk die kennismaking bij de deelnemers thuis
die gaat pas open na de uitzendingquote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Thanks!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft iemand de link naar de tv live Chat? Ik zie er maar 1 maar die is gesloten
Thanks!!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Hoempah ook weer aanwezigquote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Ja echt he..toen de reclame kwam (en daar heb ik echt de pest aan) ging ik op videoland kijken en daar stond inderdaad de aflevering al >> en zonder reclame voor mijquote:Op maandag 6 januari 2025 21:26 schreef rinardo het volgende:
Zitten wij alles met reclames te kijken blijkt dat de aflevering al op Videoland staat
Dat is vervelend maar niet steeds in de cos en niet jezelf herhalen. Mensen zijn niet verolicht te reageren.quote:
Welterusten, ik ga ook een etage hoger, kwart voor 7 weer de wekkerquote:
Die is denk ik afquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja misschien is er ergens nog een buitenlands BB aan de gang
Geef ze eens ongelijkquote:
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik moet er nog even inkomen hi weet het nog even niet..
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfffquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rlsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfff
Neej ik ook niet ben ik bang, ik moet even heel erg wennen haha...
Verleden jaar eigenijk niet ... maar kweet effe nie.. hiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rls
Hier net zo... het is natuurlijk nog maar kort dag maar verleden jaar had ik de smaak snel te pakken... nu effe niet..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet ook nog niet zo goed, wat ik van deze editie moet vinden.
Ergens is back to basic erg leuk, maar je ziet meteen, al dat er gehangen gaat worden op dat gene waar ze op kunnen hangen. Daarbij is over het verloop voor jou al kijker nog veel onduidelijk. Dus ook nog even inkomen hier.
Ik vond het vreemd dat we ze niet hebben zien binnen komen. Ze stonden er gelijk al allemaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet ook nog niet zo goed, wat ik van deze editie moet vinden.
Ergens is back to basic erg leuk, maar je ziet meteen, al dat er gehangen gaat worden op dat gene waar ze op kunnen hangen. Daarbij is over het verloop voor jou al kijker nog veel onduidelijk. Dus ook nog even inkomen hier.
Mario dat doe maar hier, niet in de COS steedsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:04 schreef mario390 het volgende:
tot bijna 23 00 avond kunnt ik niks kijken,iptv startete niet,maar op smartphone op twitch maar om middernacht zijn ze in bed gewezeen
Ja het is niet meer de BB zoals BB ooit begonnen is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:43 schreef Frummelie het volgende:
Ja inderdaad het is gewoon heel maf begonnen... want die binnenkomst is juist zo leuk!
Haha ja precies zo is dat... we moeten er gewoon nog effe inkomen denk ik..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet meer de BB zoals BB ooit begonnen is.
Maar goed we kunnen zelf kiezen, kijken of niet kijken
Ja zo is het, gewoon weer even inkomenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja precies zo is dat... we moeten er gewoon nog effe inkomen denk ik..
Ja lekker gezellie voor ons ook... ze hadden al een spel moeten spelen... de boel moet ontgrendeld worden hatsjikidee..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Lees net in de cos dat ze nog slapen. Geef ze eens ongelijk. Volgens mij hebben ze ook nog niet veel te doen. Ik zou ook lekker lang slapen hoor.
Ik vind het wel lekker. Kan ik even andere dingen terug kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker gezellie voor ons ook... ze hadden al een spel moeten spelen... de boel moet ontgrendeld worden hatsjikidee..
Ja snap ik wel... ik kijk s'avonds m'n dingetjes en s'ochtends vroeg maar dan ben jij juist weer druk hier, dat is wel een beetje irri voor je...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Kan ik even andere dingen terug kijken![]()
Er is nu zoveel op wat ik wil zien.
Moet na een paar dagen maar eens kijken welke ik skip of later ga kijken
Ben ook niet zo blij met deze uitzendtijd moet ik je zeggenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel... ik kijk s'avonds m'n dingetjes en s'ochtends vroeg maar dan ben jij juist weer druk hier, dat is wel een beetje irri voor je...
Ja klopt voor jou is het echt klooie maar ik kijk de uitzendingen toch niet van BB en m'n streams gaan s'avonds uit... dan heb ik mooi de tijd voor andere dingen...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook niet zo blij met deze uitzendtijd moet ik je zeggen
Je hele avond is weg. Wat serie kijken of tv kijken betreft
Ik ga tv denk ik ook niet kijken hoor, voor mij verkeerde tijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt voor jou is het echt klooie maar ik kijk de uitzendingen toch niet van BB en m'n streams gaan s'avonds uit... dan heb ik mooi de tijd voor andere dingen...
half 8 was mooiere tijd geweest om te beginnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook niet zo blij met deze uitzendtijd moet ik je zeggen
Je hele avond is weg. Wat serie kijken of tv kijken betreft
Ja mijn idee, Maar goed we moeten het er mee doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
half 8 was mooiere tijd geweest om te beginnen
ja want vaak is er op de andere zenders ook start van programma's om die tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
2s.gif
Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja klopt, ik kijk ook altijd VI of de oranje zomer/winter om 21.30 uurquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja want vaak is er op de andere zenders ook start van programma's om die tijd
Geen idee ik was gisteren te druk om het programma te kunnen volgenquote:
ja staat er helaas nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik was gisteren te druk om het programma te kunnen volgen![]()
Hier kan je vaak wel lezen wat er speelt en waar de dingen voor zijn.
BB / [Streamverslagen BB2025]#1
Nee zag het ook niet, maar dacht misschien heb ik het over het hoofd gezienquote:
dacht netjes in slowchat te doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zag het ook niet, maar dacht misschien heb ik het over het hoofd gezien
Dan vraag je het toch even in de COS?
Ik kijk alleen de uitzending als ik iets gemist heb, zo zonde van je tijd...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga tv denk ik ook niet kijken hoor, voor mij verkeerde tijd.
Ik lees hier de SV wel en mocht er iets zijn wat ik wil zien kan ik altijd nog kijken.
Neuh, dan zit ik net aan mijn bord etenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
half 8 was mooiere tijd geweest om te beginnen
quote:
Ik heb vanmorgen om 5 uur even de stream 5 minuten aangehad. Verder nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet het niet, ik weet het niet...![]()
Dit is nog niet mijn BB..
Gelukkig zitten we hier niet op school B-engeltjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Off topic
Ok ik zie nu me spel fout
Nu maakte ik die vroeger wel vaker
Maar gooi hem er nu maar weer gelijk in
Ik heb (maart 2025) 5 jaar long/post covid
Dat gaat gepaard met hersenmist en dergelijke
Wat maakt dat ik spelfouten maak , soms niet op juiste woorden kan komen ..en ik heb dat zelf dan niet door
Mijn excuses hiervoor
Nou in mijn ogen heb je niks gemist.... ik kan echt m'n ei niet kwijt... maf hé hiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen om 5 uur even de stream 5 minuten aangehad. Verder nog niet gekeken.
Moest weg, had bezoek en dingen doen etc
Ga ze zo maar eens even aanzetten
ZIt nog medischcentrum west te kijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou in mijn ogen heb je niks gemist.... ik kan echt m'n ei niet kwijt... maf hé hi
Ga jij maar effe lekker kijken... hihi
Oooh ja, dat moet ook effe gebeuren hé...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nog medischcentrum west te kijkenvan zondag
Dat is al later als vorig jaar het hele seizoen!quote:
Ooooh dat is een guilty pleassure voor mij !quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nog medischcentrum west te kijkenvan zondag
Mag dat ook graag kijken maar moet zeggen dat ik toen het er voor het eerst op was, jaren geleden leuker vondquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh dat is een guilty pleassure voor mij !
Ik weet dat het toen op was, maar kan het inhoudelijk niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag dat ook graag kijken maar moet zeggen dat ik toen het er voor het eerst op was, jaren geleden leuker vond
Neem aan dat je het toen niet hebt gekekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet dat het toen op was, maar kan het inhoudelijk niet meer herinneren
Zie nu ook dat het in mijn kindertijd was.
9 januari 1988. Toen was ik drie dagen oud
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat je het toen niet hebt gekeken
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Mijn moeder keek dat WWE worstelen tijdens het voeden
Vertelde zij mij. Kan ik me niet herinneren
Maar bij opnieuw kijken kan je de reclame niet doorspoelen toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is de beste optie idd, ik zet meestal de oCam erop maar met ziggo kan je altijd naar opnieuw kijken. de noodzaak van opnemen wordt steeds minder ( verhuis dit maar naar de SC..)
Ja dat is de enige irritatie, maar dan, hoevaak wil je ze terugzien? meestal is de 1ste keer al genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar bij opnieuw kijken kan je de reclame niet doorspoelen toch?
Een keer is meer dan genoeg, maar dan wel zonder reclame, dan ben je er ook een stuk sneller mee klaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is de enige irritatie, maar dan, hoevaak wil je ze terugzien? meestal is de 1ste keer al genoeg
Dat wel, ik heb ergens nog 10 Tb aan ouwe BB/GK/UTO/SST opgenomen troep staan.. en waarvoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keer is meer dan genoeg, maar dan wel zonder reclame, dan ben je er ook een stuk sneller mee klaar
Dat heb ik nooit gedaan. Ik ben zo is het afgelopen dan is het ook klaar dan hoef ik het niet nog een keer te zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wel, ik heb ergens nog 10 Tb aan ouwe BB/GK/UTO/SST opgenomen troep staan.. en waarvoor![]()
Een keer kijken is tegenwoordig wel genoeg, geen hond interesseert zich meer om gisteren
Of al die oude deelnemers die dan live gaan of een interview geven. Boeit me ook echt niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan. Ik ben zo is het afgelopen dan is het ook klaar dan hoef ik het niet nog een keer te zien.
Ook als een bewoner weggaat. Klaar is klaar.
Nee, mij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of al die oude deelnemers die dan live gaan of een interview geven. Boeit me ook echt niks.
Hoe was de slob vanavondquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, dan zit ik net aan mijn bord etenben 10 voor 7 pas thuis na mijn werk..
Oja jammer! Zou leuk zijn als hij er ook was nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef Epicouros het volgende:
Ik herinner me dat @:capuchon_jongen (een West-Vlaming) bij vorige edities postte dat hij graag eens een West-Vlaming in BB wilde zien.
Nu is dit met Niels eindelijk het geval, maar gek genoeg ben ik capuchon_jongen bij deze BB editie nog niet tegen gekomen op dit forum.
Is Niels capuchon_jongen?...
Of is capuchon_jongen BB gewoon beu geraakt? (wat ik enigszins zou begrijpen, al leek hij me wel grote fan)
Lijkt me leuk als @capuchon_jongen nog komtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:56 schreef Epicouros het volgende:
Ik herinner me dat @:capuchon_jongen (een West-Vlaming) bij vorige edities postte dat hij graag eens een West-Vlaming in BB wilde zien.
Nu is dit met Niels eindelijk het geval, maar gek genoeg ben ik capuchon_jongen bij deze BB editie nog niet tegen gekomen op dit forum.
Is Niels capuchon_jongen?...
Of is capuchon_jongen BB gewoon beu geraakt? (wat ik enigszins zou begrijpen, al leek hij me wel grote fan)
Die zall vast nog wel een keertje komen buurten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja jammer! Zou leuk zijn als hij er ook was nu.
... Tenzij hij Niels is!...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zall vast nog wel een keertje komen buurten.
Ja iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:16 schreef Fylax het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er nog maar weinig stream verslagen? Kan me herinneren dat bij utopia toen wel veel was
Het is nu allemaal wel liefquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
Streams zijn net een dag aan, streamverslagen zullen vast meer worden binnenkort of niet, als mensen weer gaan zeiken tegen elkaar.
Ik zou me de pleuris schrikken als ik voorbij loop en hij begint ineens te praten, horen wat ie zegt zal niet lukken dan omdat ik eerst 2 minuten moet bijkomen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die papegaai vind ik zo eng
Zit nu even de uitzending terug te kijken
Iedereen slaapt op de stream
Altijd in het begin.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is nu allemaal wel lief
Wahahhaa dat dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou me de pleuris schrikken als ik voorbij loop en hij begint ineens te praten, horen wat ie zegt zal niet lukken dan omdat ik eerst 2 minuten moet bijkomen.
Stokenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wahahhaa dat dus
Ben benieuwd wat de rol van dar ding wordt
Klopt, het is in beide gevallen, streams en hier op fok, nog liefelijk, helaas is dat meestal binnen een week afgelopen en ontstaan er kliekjes en haters en zeikers en trollen en weet ik het allemaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal ook nog lief
Ja kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, het is in beide gevallen, streams en hier op fok, nog liefelijk, helaas is dat meestal binnen een week afgelopen en ontstaan er kliekjes en haters en zeikers en trollen en weet ik het allemaal.
Oeh dat is de goede korte omschrijving. In 1 woord gewoon.quote:
Oh ga ik ook nog even doen had het na 10 minuten afgezet, vind live streamen dan toch leukerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaah snap nu hoe eten in het huis is gekomen
De televisie BB kijken is toch wel handig
Alleen alsnog te vroeg uit de slob
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh dat is de goede korte omschrijving. In 1 woord gewoon.Ik had alweer een te lange tekst in mijn hoofd
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ga ik ook nog even doen had het na 10 minuten afgezet, vind live streamen dan toch leuker
Klopt en ook dat wij zelf ook gewone mensen zijn. De onderlinge meningsverschillen hier op het forum vind ik ook niet zo leuk. Ok, soms wel maar ligt eraan dan waar het over gaat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Soms gaat het te ver
Vergeten we allemaal dat het gewone mensen zijn
100% mee eensquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ook dat wij zelf ook gewone mensen zijn. De onderlinge meningsverschillen hier op het forum vind ik ook niet zo leuk. Ok, soms wel maar ligt eraan dan waar het over gaat.
Er kregen meerdere mensen een speldje waarmee ze geëlimineerd kunnen wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:44 schreef Adat231 het volgende:
Ik ben net begonnen met kijken, maar hoorde een paar zeggen in het huisdat er vanmiddag iets gebeurd is waardoor ze nu mensen niet meer vertrouwen. iemand enig idee wat er gebeurd is?
SL zijn kut, is al jaren en zal ook niet veranderen, het erover zeuren ieder jaar helpt ook niet. Het is wel een lekkere opluchting om er soms flink over te klagen als vervanging voor eventuele andere frustratie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Alleen vorig jaar vond ik het jammer dat je zoveel SL had bij spellen en zo
Dus nu beide voor een compleet verhaal
Ja... de "censuur" is wel jammerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
SL zijn kut, is al jaren en zal ook niet veranderen, het erover zeuren ieder jaar helpt ook niet. Het is wel een lekkere opluchting om er soms flink over te klagen als vervanging voor eventuele andere frustratie.![]()
We gaan het zien wat dit jaar ons gaat brengen.
vooral als er kampen komen, dan wordt over de een alleen de negatieve dingen gepost en over de andere alleen de positieve dingen, of dingen worden naar positief verdraaid of naar negatief verdraaid en dan denk ik echt....... pfffff hoe oud zijn we?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ook dat wij zelf ook gewone mensen zijn. De onderlinge meningsverschillen hier op het forum vind ik ook niet zo leuk. Ok, soms wel maar ligt eraan dan waar het over gaat.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:44 schreef Adat231 het volgende:
Ik ben net begonnen met kijken, maar hoorde een paar zeggen in het huisdat er vanmiddag iets gebeurd is waardoor ze nu mensen niet meer vertrouwen. iemand enig idee wat er gebeurd is?
Had het niet te maken met die Jordy die liep te stoken, dat hij iets had gezien van iemand maar het niet wilde vertellen want niet willen beinvloeden en blah blah blah, wat dat was weet ik nog steeds niet iig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er kregen meerdere mensen een speldje waarmee ze geëlimineerd kunnen worden
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vooral als er kampen komen, dan wordt over de een alleen de negatieve dingen gepost en over de andere alleen de positieve dingen, of dingen worden naar positief verdraaid of naar negatief verdraaid en dan denk ik echt....... pfffff hoe oud zijn we?
Oh! Dan heb ik me vergistquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Had het niet te maken met die Jordy die liep te stoken, dat hij iets had gezien van iemand maar het niet wilde vertellen want niet willen beinvloeden en blah blah blah, wat dat was weet ik nog steeds niet iig.
Ja echt he, ik zelf ben te oud voor die onzin, laat ieder in zijn waarde en iemand leuk vinden ook al is dat niet jouw favoriet. Het is gewoon ook altijd hetzelfde al jaaaaaaaren lang, een fokking cirkel. Zeer voorspelbaar ook inmiddels. Leven en laten leven mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vooral als er kampen komen, dan wordt over de een alleen de negatieve dingen gepost en over de andere alleen de positieve dingen, of dingen worden naar positief verdraaid of naar negatief verdraaid en dan denk ik echt....... pfffff hoe oud zijn we?
haha dat heb ik ook, heb nog nooit de populairste het leukst gevondenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik maak me er ook schuldig aan
Maar ik vind ook negen van de tien keer de verkeerde persoon (lees de minst populaire) het leukste
Of ik maar dat was wel even een gedoetje met die Jordy en dat stemmen denk ik niet zo. Dus wie weet komt er iemand met een duidelijk antwoord.quote:
Nu ik geloof ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
haha dat heb ik ook, heb nog nooit de populairste het leukst gevonden
Helemaal met je eens. Hopen dat er dit jaar eens geen favorieten zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, ik zelf ben te oud voor die onzin, laat ieder in zijn waarde en iemand leuk vinden ook al is dat niet jouw favoriet. Het is gewoon ook altijd hetzelfde al jaaaaaaaren lang, een fokking cirkel. Zeer voorspelbaar ook inmiddels. Leven en laten leven mensen.
Ik heb vandaag niet zoveel achter de COS gezetenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of ik maar dat was wel even een gedoetje met die Jordy en dat stemmen denk ik niet zo. Dus wie weet komt er iemand met een duidelijk antwoord.
Ik vrees dat het enkel hoop is...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Hopen dat er dit jaar eens geen favorieten zijn.
Ik heb dat ook wel eens, kweet nog van Jerald, dacht dat hij zo heette, jaren geleden, maar weinig mensen konden hem waarderen, ik vond hem geinig. De haat die ik toen over me heen kreeg, man man man.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik maak me er ook schuldig aan
Maar ik vind ook negen van de tien keer de verkeerde persoon (lees de minst populaire) het leukste
ik kijk nog te kort om een mening te kunnen hebben. Nu 3 uurtjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu ik geloof ik wel
Die donkere mevrouw mag ik graag
ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees dat het enkel hoop is...
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, kweet nog van Jerald, dacht dat hij zo heette, jaren geleden, maar weinig mensen konden hem waarderen, ik vond hem geinig. De haat die ik toen over me heen kreeg, man man man.
Ik heb die hoop al opgegeven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Hopen dat er dit jaar eens geen favorieten zijn.
Mijn mening staat niet vastquote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:52 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik kijk nog te kort om een mening te kunnen hebben. Nu 3 uurtjes
Ik ook niet en morgen kan ik ook niet heel de dag, aan de andere kant ook wel weer goed om niet alles mee te krijgen, ook geleerd uit het verleden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 23:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet zoveel achter de COS gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |