Kan anders zijn dit jaar. Of bedoel je dat de stem niet streng genoeg klinkt?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.
Dat vind ik juist beter.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.
we kijken nu naar de tv uitzending op rtl5quote:
Van harte!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit aan de gratis stroopwafels... verjaardagscadeau van de Jumbo![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu al in de war van al die tokens??
Zal Elsa leuk vinden, uniformpjesquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Rhosyn het volgende:
Zo als ik al dacht moeten ze allemaal in de zelfde kleding rond lopen
ja dat hoort er toch wel een beetje bij vind ik toch hahaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze wel hun jassen mogen hebben?? En de bekende BB-badjas!
En niet overbodig met buitendouchesquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat hoort er toch wel een beetje bij vind ik toch haha
nee dat is inderdaad waarquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
En niet overbodig met buitendouches
Kosten besparenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef BB-King het volgende:
Geen presentatoren deze editie?
Huis ziet er wel heel anders uit dan voorgaande jaren.
Dat zal wel meevallen, alle deelnemende acteurs moeten gewoon doorbetaald worden, evenals die peperdure lease lokatie waar het huis staal met alle crew en security .,. dat beetje vreten wat ze zogenaamd niet krijgen is peanutsquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Leuk die kennismaking bij de deelnemers thuis
die gaat pas open na de uitzendingquote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Thanks!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft iemand de link naar de tv live Chat? Ik zie er maar 1 maar die is gesloten
Thanks!!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Hoempah ook weer aanwezigquote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Ja echt he..toen de reclame kwam (en daar heb ik echt de pest aan) ging ik op videoland kijken en daar stond inderdaad de aflevering al >> en zonder reclame voor mijquote:Op maandag 6 januari 2025 21:26 schreef rinardo het volgende:
Zitten wij alles met reclames te kijken blijkt dat de aflevering al op Videoland staat
Dat is vervelend maar niet steeds in de cos en niet jezelf herhalen. Mensen zijn niet verolicht te reageren.quote:
Welterusten, ik ga ook een etage hoger, kwart voor 7 weer de wekkerquote:
Die is denk ik afquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja misschien is er ergens nog een buitenlands BB aan de gang
Geef ze eens ongelijkquote:
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik moet er nog even inkomen hi weet het nog even niet..
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfffquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rlsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfff
Neej ik ook niet ben ik bang, ik moet even heel erg wennen haha...
Verleden jaar eigenijk niet ... maar kweet effe nie.. hiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rls
Hier net zo... het is natuurlijk nog maar kort dag maar verleden jaar had ik de smaak snel te pakken... nu effe niet..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet ook nog niet zo goed, wat ik van deze editie moet vinden.
Ergens is back to basic erg leuk, maar je ziet meteen, al dat er gehangen gaat worden op dat gene waar ze op kunnen hangen. Daarbij is over het verloop voor jou al kijker nog veel onduidelijk. Dus ook nog even inkomen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |