Dat is vervelend maar niet steeds in de cos en niet jezelf herhalen. Mensen zijn niet verolicht te reageren.quote:
Welterusten, ik ga ook een etage hoger, kwart voor 7 weer de wekkerquote:
Die is denk ik afquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja misschien is er ergens nog een buitenlands BB aan de gang
Geef ze eens ongelijkquote:
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik moet er nog even inkomen hi weet het nog even niet..
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfffquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rlsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfff
Neej ik ook niet ben ik bang, ik moet even heel erg wennen haha...
Verleden jaar eigenijk niet ... maar kweet effe nie.. hiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rls
Hier net zo... het is natuurlijk nog maar kort dag maar verleden jaar had ik de smaak snel te pakken... nu effe niet..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet ook nog niet zo goed, wat ik van deze editie moet vinden.
Ergens is back to basic erg leuk, maar je ziet meteen, al dat er gehangen gaat worden op dat gene waar ze op kunnen hangen. Daarbij is over het verloop voor jou al kijker nog veel onduidelijk. Dus ook nog even inkomen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |