Knapquote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
Waterflessen![]()
En ja.. valt me nu pas op
Snap ik ook nog niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
Ik snap er ook nog geen bal van. Die pins enzo
Heeft in het leger gezeten dus dan ben je blijkbaar somebody...quote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
Elsa is wel het opperhoofd
Benieuwd hoe lang het geaccepteerd wordt
Rood is target, genomineerd. Blauwe hamer is decision maker (power of nomination in mijn ogen)quote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
Ik snap er ook nog geen bal van. Die pins enzo
Ja maar van wat?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
de blauwe pinnen zijn dus de decision makers
Wie er genomineerd wordtquote:
Logisch dat dat invloed heeft op je leven en persoonlijkheidquote:Op maandag 6 januari 2025 22:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft in het leger gezeten dus dan ben je blijkbaar somebody...
NLPquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Welke internetgoeroe curus heeft Mattheus gevolgd
Wie spellen mogen spelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk van wie genomineerd wordt
3 inmiddelsquote:
Beetje voorspelbaar dus.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Logisch dat dat invloed heeft op je leven en persoonlijkheid
dat weten we, daar kunnen we niks aan doen. Jammer voor jou. puntquote:
Oh okquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die kunnen waarschijnlijk spelers nomineren voor exit
Ze moeten nog drie mensen nomineren hoor ik net , plus die twee die nu al een badge hebbenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk van wie genomineerd wordt
Flaske Evo bottle denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
Waterflessen![]()
En ja.. valt me nu pas op
Mag na Jordy wegquote:Op maandag 6 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Welke internetgoeroe curus heeft Mattheus gevolgd
Klopt, ik heb dezelfde.quote:
Daarvoor hebben we de papegaaiquote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ze praten in elk geval met elkaar en niet continu over elkaar. ( voor nu dan )
Ja ik vind dat voor het spel niet echt geweldig.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
dat is zeker waar hopelijk blijft dat ook zoquote:Op maandag 6 januari 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |