Dat zal wel meevallen, alle deelnemende acteurs moeten gewoon doorbetaald worden, evenals die peperdure lease lokatie waar het huis staal met alle crew en security .,. dat beetje vreten wat ze zogenaamd niet krijgen is peanutsquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Leuk die kennismaking bij de deelnemers thuis
die gaat pas open na de uitzendingquote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Thanks!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft iemand de link naar de tv live Chat? Ik zie er maar 1 maar die is gesloten
Thanks!!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Hoempah ook weer aanwezigquote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Ja echt he..toen de reclame kwam (en daar heb ik echt de pest aan) ging ik op videoland kijken en daar stond inderdaad de aflevering al >> en zonder reclame voor mijquote:Op maandag 6 januari 2025 21:26 schreef rinardo het volgende:
Zitten wij alles met reclames te kijken blijkt dat de aflevering al op Videoland staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |