SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 06-01-2025 20:24:49 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jeffreyquote:Op maandag 6 januari 2025 21:20 schreef cheanny het volgende:
Yessss! Iemand meegekregen over wie ze zaten te klagen?
Thanks, hoorde dat hij t nu al niet ziet zitten ofz.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy: ik zou oprecht nooit tactisch stemmen.
Ik zit nu al in het verkeerde topic, moest in tv zittenquote:
Fleur? Ze heeft alopecia, hoorde ik in de uitzending.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef Kinga het volgende:
Ik wil weten waarom zij die pruikt draagt.
Pin me er niet op vast maar ik zou oprecht NOOIT…quote:
Is dat die Belg? Ik vind die ook wel knap.quote:
Tom v2quote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is Niels![]()
Ik weet het nog niet
Zit bij Jordyquote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie is Niels![]()
Ik weet het nog niet
Wist ik nietquote:
Walmart Tom (toch qua uiterlijk)quote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat die Belg? Ik vind die ook wel knap.
Jeffrey en geen ideequote:Op maandag 6 januari 2025 21:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Iemand heeft een blauwe badge.weten we al wat dat is?
Ja. Als ik iemand moest kiezen die knap is, is hij het dan maarquote:
Het lijkt me qua fysieke verschijningen toch tegen te vallen; zowel qua mannen als vrouwenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Als ik iemand moest kiezen die knap is, is hij het dan maar
Ja, al vind ik dat niet storend.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het lijkt me qua fysieke verschijningen toch tegen te vallen; zowel qua mannen als vrouwen
Op de uitspraak van wrapquote:Op maandag 6 januari 2025 21:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
We hebben nog niet veel anders om ze op te beoordelen
EJVJLquote:Op maandag 6 januari 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
Als ze geld hebben kunnen ze eten kopen
Maar hoe meer je koopt des te kleiner je prijzen pot is ( denk ik)
Ja inderdaadquote:
Is het ook. Ik heb volgens mij dezelfde.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:37 schreef engine het volgende:
Het zal wel een drinkfles zijn maar het lijkt op een fles curry.
en willen naar bedquote:Op maandag 6 januari 2025 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben dus vanmiddag minimaal 1,5 uur een spel gedaan.
Ja vond ik ook. Ze verteld al wel snel hoe het zit. Ben dan wel benieuwd waarom haar stem nog mannelijk is.quote:
Misschien heftige operatie?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Ze verteld al wel snel hoe het zit. Ben dan wel benieuwd waarom haar stem nog mannelijk is.
Laat in transitiequote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Ze verteld al wel snel hoe het zit. Ben dan wel benieuwd waarom haar stem nog mannelijk is.
engie lang niet gezienquote:Op maandag 6 januari 2025 21:37 schreef engine het volgende:
Het zal wel een drinkfles zijn maar het lijkt op een fles curry.
Kloptquote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat in transitie
Baard al in de keel
Dat draai je niet zo terug
Hi puzziequote:
Hoop voor haar dat het alsnog snel gebeurd.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat in transitie
Baard al in de keel
Dat draai je niet zo terug
Leuk mens vind ik.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop voor haar dat het alsnog snel gebeurd.
Bij mij niet?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Beeldkwaliteit streams is behoorlijk beroerd.
komende 3 maand heb je dat weerquote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef lonneberga het volgende:
Omg,zet stream voor het eerst aan en wat hoor ik....nu al nominatiegezeik
Wel een beetje de minste van het clubje jaquote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef Puzzie het volgende:
Die Jordy is bij mij al door de mand gevallen
Oh hier echt niet. Ik kijk stream 1 op de iPad.quote:
Joh. RTL he.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef ben34567 het volgende:
Toch wel een extreme woke selectie. Ligt er dik op.
Geen arm en rijk, wel 2 in de luxe suite met fancy bed ( weet niet welke luxe nog)quote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo net terug van de vergadering, meteen de streams aan en hier meelezen. Is het van belang de aflevering te kijken om meer te begrijpen? Klopt het dat de groep in 2 is gedeeld, arm en rijk?
Moet er weer even aan wennen Fritsquote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
komende 3 maand heb je dat weer
Zou wel even kijken jaquote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo net terug van de vergadering, meteen de streams aan en hier meelezen. Is het van belang de aflevering te kijken om meer te begrijpen? Klopt het dat de groep in 2 is gedeeld, arm en rijk?
En 1 persoon in het 1 persoonsbedquote:Op maandag 6 januari 2025 21:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Geen arm en rijk, wel 2 in de luxe suite met fancy bed ( weet niet welke luxe nog)
Dat is omdat zijn transitie na zn 17 is begonnen, dan heb je de baard al in de keel gehad en kan je de stem niet meer veranderenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Gerrit vibes uit Utopia bij hem.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik heb "Mike-de keukenboer" vibes bij Jordy...
Ik heb jou ook ff gemistquote:Op maandag 6 januari 2025 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ff gemist en ook weer niet
Er komen er altijd bij.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:46 schreef RobjeGeus het volgende:
Zullen er nog meer bewoners komen of zullen ze het hier bij laten ?
Op een kleiner scherm valt het altijd mee. Hoe groter des te meer artifacts je ziet.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh hier echt niet. Ik kijk stream 1 op de iPad.
Waarschijnlijk komen er nog wel bij. Andere jaren tochquote:Op maandag 6 januari 2025 21:46 schreef RobjeGeus het volgende:
Zullen er nog meer bewoners komen of zullen ze het hier bij laten ?
Straks even kijken op tv danquote:Op maandag 6 januari 2025 21:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op een kleiner scherm valt het altijd mee. Hoe groter des te meer artifacts je ziet.
Dat heb ik nooit gekeken dus die ken ik nietquote:Op maandag 6 januari 2025 21:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb Gerrit vibes uit Utopia bij hem.
Thomas toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:46 schreef Kinga het volgende:
Hoe heette die dikke van het seizoen met Jill ook weer? Daar doet die Jordy mij aan denken, ook zo'n kneusje.
Hier op tv geen last van pixelsquote:Op maandag 6 januari 2025 21:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op een kleiner scherm valt het altijd mee. Hoe groter des te meer artifacts je ziet.
Thomas tochquote:Op maandag 6 januari 2025 21:46 schreef Kinga het volgende:
Hoe heette die dikke van het seizoen met Jill ook weer? Daar doet die Jordy mij aan denken, ook zo'n kneusje.
Ik heb dat met Milena,denk steeds dat zij Doriana van vorig jaar is,klinkt ook precies hetzelfdequote:Op maandag 6 januari 2025 21:45 schreef Ireth het volgende:
Ik heb "Mike-de keukenboer" vibes bij Jordy...
Ozempic?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:47 schreef Kinga het volgende:
Salar is live met Kitty... die laatste is trouwens 50kg afgevallen, herken je niet meer terug.
Jaaaaquote:Op maandag 6 januari 2025 21:47 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik heb dat met Milena,denk steeds dat zij Doriana van vorig jaar is,klinkt ook precies hetzelfde
Laat dat woke maar zitten, gaan we niet aan doen hierquote:
Die komt op de 2025 big brother bingo editiequote:
Sommige mensen kunnen ditquote:Op maandag 6 januari 2025 21:48 schreef Moeraskat het volgende:
Jordy: ik wil niet gelijk als buitenbeentje gezien worden.
Ik vind het woke gehalte echt meevallen.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat dat woke maar zitten, gaan we niet aan doen hier
Graag!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die komt op de 2025 big brother bingo editie
Ja Elsa verwoordt het ook alquote:Op maandag 6 januari 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Lichte groepjevorming te zien op stream 1 en 2
Ik ben al naar de andere stream gegaan. I can't handle die gast.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Als ik Linda was, zou ik Niels meenemen en elders gaan zitten. Jordy praat alleen over zichzelf
Hoekje 1 en hoekje 2.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Lichte groepjevorming te zien op stream 1 en 2
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat gebruik ik nu 2 jaar en ben inmiddels 10kg aangekomenn
Dat went hopelijk welquote:Op maandag 6 januari 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
Fleur lijkt me ook ok,
Op haar stemgeluid na
Wat een langspeelplaatquote:Op maandag 6 januari 2025 21:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik ben al naar de andere stream gegaan. I can't handle die gast.
Snel naar stream 2 schakelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik slinger voor het eerst van dit seizoen de stream aan
Miepgesprek over de pin
Gewoon wegschakelenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zonder geluid ziet er niet zo vrolijk uit
Ja echt he? wat een ontevreden rotkopquote:Op maandag 6 januari 2025 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zonder geluid ziet er niet zo vrolijk uit
Ja ze heeft alopecia (ziekte dat je haren uitvallen, soms komen ze terug, vaak niet.. dan heb je kale plekken)quote:
Betekent stront in het Deensquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt he? wat een ontevreden rotkop
Ah kkequote:Op maandag 6 januari 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ze heeft alopecia (ziekte dat je haren uitvallen, soms komen ze terug)
In de tv uitzending heeft ze dit verteld.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah kke
Ja die auto-imuumziekte ken ik
Wist alleen niet dat zij dat heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dat kwam bij mij niet binnenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In de tv uitzending heeft ze dit verteld.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft zin in een spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Jordy heeft zin in een spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2025 21:58 schreef IkFok het volgende:
jammer dat ze niet de eerste tijd die groene jas met naam moeten aanhouden konden we beetje wennen aan de namen
Jordy heeft zin in een spelNee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het enige dat ze kunnen
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, moet er nog even inkomen, opname loop wel al .....
Exll dat scheelt een hoopquote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel een foute pruik om te kiezen, kan je beter met wat korter haar doen en wat lokken. Dit ziet er niet uit.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Heeft dezelfde aandorning als Jada smith
Dgkquote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
volgens mij wel, ze doet ook een beetje raar met haar mond.....een soort duckface maar dan alleen met haar lippenquote:
Gaat het via DM?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Love islandquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef wolffie het volgende:
Een goed begin, leuke groep die Mattieus heeft al ergens aan meegedaan Temptation?
Ze lullen allemaal door elkaarquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
Stream twee is niet te volgen voor mijn ADHD-hoofd. Ik ga wel terug naar depri jordy.
Aan iets van 5 programma's...quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef wolffie het volgende:
Een goed begin, leuke groep die Mattieus heeft al ergens aan meegedaan Temptation?
En ze praat als Georgina Verbaan!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij wel, ze doet ook een beetje raar met haar mond.....een soort duckface maar dan alleen met haar lippen
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ow, ze hebben van een bord gegeten... de armoe brokkelt al af her en der...
ik had er net 2 tegelijk aan staan met geluid. Snel 1 gedempt was geen succesquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
Stream twee is niet te volgen voor mijn ADHD-hoofd. Ik ga wel terug naar depri jordy.
Ah! Dat zou kunnen!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hamer net als Jeffrey, ik denk decision maker iets
Dat ken ik niet. Maarrrr logisch. Vaak schrijven mensen zich weer voor wat anders in als ze een leuke ervaring hebben gehad met zo’n programmaquote:
Love island en million dollar islandquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef wolffie het volgende:
Kan iemand die paddenstoel recht zetten?quote:
Hij is aan het poetsen nu.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef IkFok het volgende:
[..]
ik had er net 2 tegelijk aan staan met geluid. Snel 1 gedempt was geen succes
Ze zeiden de hele keuken.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
1 deel van de keuken hebben ze al vrijgespeeld zo te zien.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou maar uitkijken met je filmpjes,.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet dat nog even inregelen, heb een Cloud opslag waar ik ze ga neerzetten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |