Ze lullen allemaal door elkaarquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
Stream twee is niet te volgen voor mijn ADHD-hoofd. Ik ga wel terug naar depri jordy.
Aan iets van 5 programma's...quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef wolffie het volgende:
Een goed begin, leuke groep die Mattieus heeft al ergens aan meegedaan Temptation?
En ze praat als Georgina Verbaan!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij wel, ze doet ook een beetje raar met haar mond.....een soort duckface maar dan alleen met haar lippen
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ow, ze hebben van een bord gegeten... de armoe brokkelt al af her en der...
ik had er net 2 tegelijk aan staan met geluid. Snel 1 gedempt was geen succesquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
Stream twee is niet te volgen voor mijn ADHD-hoofd. Ik ga wel terug naar depri jordy.
Ah! Dat zou kunnen!quote:Op maandag 6 januari 2025 22:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hamer net als Jeffrey, ik denk decision maker iets
Dat ken ik niet. Maarrrr logisch. Vaak schrijven mensen zich weer voor wat anders in als ze een leuke ervaring hebben gehad met zo’n programmaquote:
Love island en million dollar islandquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef wolffie het volgende:
Een goed begin, leuke groep die Mattieus heeft al ergens aan meegedaan Temptation?
Hij is aan het poetsen nu.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef IkFok het volgende:
[..]
ik had er net 2 tegelijk aan staan met geluid. Snel 1 gedempt was geen succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zeiden de hele keuken.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
1 deel van de keuken hebben ze al vrijgespeeld zo te zien.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |