quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
Lennie heeft make op up..maar ze hebben toch geen spiegels
Ja moeder en ze heeft geen afscheid kunnen nemenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Overlijden van wie weet ik ff niet , weet wel dat haar moeder is overleden ,alleen niet wanneer
Ik denk ook dat alle kandidaten een achtergrond hebben van iets. Daarom zijn ze ook gekozen dat levert TV Op.quote:
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:14 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat alle kandidaten een achtergrond hebben van iets. Daarom zijn ze ook gekozen dat levert TV Op.
Lennie heeft ook wel een verhaalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.
Ahja, dat kan ook. Inderdaad vandaag begrafenis. Sneu hoorquote:
Off topicquote:
Ja vond ik ook heftig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van Jeffrey gisteren wel pakkend.
Niks sorry gekkiequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Off topic
Ok ik zie nu me spel fout
Nu maakte ik die vroeger wel vaker
Maar gooi hem er nu maar weer gelijk in
Ik heb (maart 2025) 5 jaar long/post covid
Dat gaat gepaard met hersenmist en dergelijke
Wat maakt dat ik spelfouten maak , soms niet op juiste woorden kan komen ..en ik heb dat zelf dan niet door
Mijn excuses hiervoor
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar ziequote:
Ericquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar zie
Ja dat was grappig, zag het ookquote:
Zij ! De latte machiato vloog tegen mijn schermquote:
Geen tijd hier om te sufkutten, snel ff shoppen en de tas inpakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik krijg ook spontaan deze neiging als ik haar zie
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze heeft erg last van die haaruitvalziekte... zelfs bij haar pruik..
Waarom? Hou het gewoon bij zijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij, De latte machiato vloog tegen mijn scherm![]()
![]()
Ik vind dit de saaiste selectie als ik het vergelijk met de eerste 2 dagen van de voorbije 5 jaren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:23 schreef Hznootje het volgende:
MiddagIk moet nog even wennen hoor aan de bewoners…Even weer in de flow komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |