Men neme 5 zoetzure appelsquote:Op maandag 6 januari 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie appeltaartrecepten altijd welkom
Kaneel en rozijnen erbij?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Men neme 5 zoetzure appels
Oude Boskoop
Of goudrenet
Zeker. ik gun die ouwe meuk hun Klickwinst op hun TikkieTokkie, je moet wat als non-Interessantquote:
Gozer lijkt op die turner, Jeffrey (toevallig heet hij ook zo) Wammes.quote:
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.quote:
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij hequote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma'squote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij he
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:30 schreef Flory- het volgende:
@:OmaJacky misschien had je het niet door, ik dacht ik open hem maar
Wat een vrolijke warhoofd was zij.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma's
samen met Kitty de twee grootste lieverds van afgelopen jarenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een vrolijke warhoofd was zij.
Als je het aangeeft doen anderen het voor jequote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.
Misschien morgen pasquote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Eerst maar even kijken of het de moeite waard is...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Zo’n eerst uitzending is sowieso afwachtenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het de moeite waard is...
Zeker, veel poeha om nix, en maar 10 poppetjes die met veel stampij het huis in mogen.. wachten op die resterende 4quote:Op maandag 6 januari 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo’n eerst uitzending is sowieso afwachten
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht net als tijdens de live, gewoon in de CoS meepraten over de uitzending? Dus al om 20:30 open? Anders gaan er denk ik overal mensen posten (tv-topic, hier)quote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien morgen pasgeintjuhhhh. Na de aflevering op tv als de streams online zijn zet ik hem open.
*zucht* Daar toch een nieuw seizoen van...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De cos is niet voor tv. We hebben een tv topic.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht net als tijdens de live, gewoon in de CoS meepraten over de uitzending? Dus al om 20:30 open? Anders gaan er denk ik overal mensen posten (tv-topic, hier)
Laat he. En dan tot 21.40 uur.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
samen met Kitty de twee grootste lieverds van afgelopen jaren
Maar andere jaren werd het gewoon toegelaten omdat er geen strakke regels waren, is dat nu ook weer zo?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De cos is niet voor tv. We hebben een tv topic.
Is voor Gert ook leuk.
wie is dat?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan dan zo weinig anders meer kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Oke ik ga pas 23 uur naar bed. Maar toch
He? hoe dan?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef rinardo het volgende:
Zij zijn er ook klaar voor! 💃🏻
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dit dus. Zit midden in de american Horror storyquote:Op maandag 6 januari 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan dan zo weinig anders meer kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |