Men neme 5 zoetzure appelsquote:Op maandag 6 januari 2025 18:51 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie appeltaartrecepten altijd welkom
Kaneel en rozijnen erbij?quote:Op maandag 6 januari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Men neme 5 zoetzure appels
Oude Boskoop
Of goudrenet
Zeker. ik gun die ouwe meuk hun Klickwinst op hun TikkieTokkie, je moet wat als non-Interessantquote:
Gozer lijkt op die turner, Jeffrey (toevallig heet hij ook zo) Wammes.quote:
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.quote:
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij hequote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zijn polls waren vrij accuraat wat ik mij kan herinneren.
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma'squote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Paul het volgende:
[..]
hee jij hebt die lieverd van die andere Reallifeshow als avatar, wat een schat was zij he
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:30 schreef Flory- het volgende:
@:OmaJacky misschien had je het niet door, ik dacht ik open hem maar
Wat een vrolijke warhoofd was zij.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Yep, die zie je helaas maar zelden in reality programma's
samen met Kitty de twee grootste lieverds van afgelopen jarenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat een vrolijke warhoofd was zij.
Als je het aangeeft doen anderen het voor jequote:Op maandag 6 januari 2025 19:17 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Moet even goed gaan opletten dat ik de laatste post niet doe want ik wil nooit openen, mijn excuses.
Misschien morgen pasquote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Eerst maar even kijken of het de moeite waard is...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke
Gooi je de COS open tijdens de 1ste uitzending of erna ?
Zo’n eerst uitzending is sowieso afwachtenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar even kijken of het de moeite waard is...
Zeker, veel poeha om nix, en maar 10 poppetjes die met veel stampij het huis in mogen.. wachten op die resterende 4quote:Op maandag 6 januari 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo’n eerst uitzending is sowieso afwachten
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht net als tijdens de live, gewoon in de CoS meepraten over de uitzending? Dus al om 20:30 open? Anders gaan er denk ik overal mensen posten (tv-topic, hier)quote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien morgen pasgeintjuhhhh. Na de aflevering op tv als de streams online zijn zet ik hem open.
*zucht* Daar toch een nieuw seizoen van...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De cos is niet voor tv. We hebben een tv topic.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht net als tijdens de live, gewoon in de CoS meepraten over de uitzending? Dus al om 20:30 open? Anders gaan er denk ik overal mensen posten (tv-topic, hier)
Laat he. En dan tot 21.40 uur.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:19 schreef Paul het volgende:
[..]
samen met Kitty de twee grootste lieverds van afgelopen jaren
Maar andere jaren werd het gewoon toegelaten omdat er geen strakke regels waren, is dat nu ook weer zo?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De cos is niet voor tv. We hebben een tv topic.
Is voor Gert ook leuk.
wie is dat?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan dan zo weinig anders meer kijken.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja
Oke ik ga pas 23 uur naar bed. Maar toch
He? hoe dan?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef rinardo het volgende:
Zij zijn er ook klaar voor! 💃🏻
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dit dus. Zit midden in de american Horror storyquote:Op maandag 6 januari 2025 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan dan zo weinig anders meer kijken.
Koffie? Nee doe maar niet, kan ik vannacht niet slapenquote:
voor jou dan maar een rood wijntje?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Koffie? Nee doe maar niet, kan ik vannacht niet slapen
Een green screen als broek. Leuk!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:03 schreef rinardo het volgende:
Zij zijn er ook klaar voor! 💃🏻
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haha daar zeg ik normaal geen nee tegen. Maar ivm met herstel van operatie mag ik geen alcoholquote:Op maandag 6 januari 2025 20:08 schreef danilel het volgende:
[..]
voor jou dan maar een rood wijntje?
en geen liveshows! Toch benieuwd hoe ze die exits gaan doen.quote:
Bijna unaniem "appelmoes".quote:
Op vrijdag is er een extra mini uitzending met de exit als ik het goed begrepen hebquote:Op maandag 6 januari 2025 20:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
en geen liveshows! Toch benieuwd hoe ze die exits gaan doen.
Vrijdagquote:Op maandag 6 januari 2025 20:11 schreef cheanny het volgende:
[..]
en geen liveshows! Toch benieuwd hoe ze die exits gaan doen.
Ok, we gaan het allemaal zienquote:
Ik ben allang blij dat het bij de zaterdag weg is ivm widmquote:Op maandag 6 januari 2025 20:19 schreef lojanda het volgende:
Niet dat de live zo goed was maar vraag me af of het gaat werken zonder.
Goedenavond
Ja dat was wel vervelend iedere weekquote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het bij de zaterdag weg is ivm widm
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:16 schreef mario390 het volgende:
hallo heb betje gelezen
maar ik denk zo als ze binnenkomen gaat het los met zeuren
Nee hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige met zo'n aftelgevoel als op oudejaarsavond??
Zolang ze niet praat merk je daar niks vanquote:Op maandag 6 januari 2025 20:26 schreef mario390 het volgende:
misschien de belgse, maar de andere was en keer en vent
Nee hoorquote:Op maandag 6 januari 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
Nee, hier nog een, zit zelfs nog aan een oude appelflap.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:25 schreef Ireth het volgende:
Ik zit aan de gratis stroopwafels... verjaardagscadeau van de Jumboquote:Op maandag 6 januari 2025 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hier nog een, zit zelfs nog aan een oude appelflap.
Hier ookquote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef lojanda het volgende:
Manlief heeft zijn boeltje al gepakt en is naar zijn werkkamer vertrokken
Hier is er ook 1 een verdieping hoger gegaanquote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef lojanda het volgende:
Manlief heeft zijn boeltje al gepakt en is naar zijn werkkamer vertrokken
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.quote:
Kan anders zijn dit jaar. Of bedoel je dat de stem niet streng genoeg klinkt?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.
Dat vind ik juist beter.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet, maar niet streng genoeg.
we kijken nu naar de tv uitzending op rtl5quote:
Van harte!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit aan de gratis stroopwafels... verjaardagscadeau van de Jumbo![]()
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Ireth het volgende:
Ik ben nu al in de war van al die tokens??
Zal Elsa leuk vinden, uniformpjesquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Rhosyn het volgende:
Zo als ik al dacht moeten ze allemaal in de zelfde kleding rond lopen
ja dat hoort er toch wel een beetje bij vind ik toch hahaquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef Ireth het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze wel hun jassen mogen hebben?? En de bekende BB-badjas!
En niet overbodig met buitendouchesquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat hoort er toch wel een beetje bij vind ik toch haha
nee dat is inderdaad waarquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
En niet overbodig met buitendouches
Kosten besparenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:50 schreef BB-King het volgende:
Geen presentatoren deze editie?
Huis ziet er wel heel anders uit dan voorgaande jaren.
Dat zal wel meevallen, alle deelnemende acteurs moeten gewoon doorbetaald worden, evenals die peperdure lease lokatie waar het huis staal met alle crew en security .,. dat beetje vreten wat ze zogenaamd niet krijgen is peanutsquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
Leuk die kennismaking bij de deelnemers thuis
die gaat pas open na de uitzendingquote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben de Cos kwijt
Iemand een linkje?
Thanks!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dotteke in BB / [BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft iemand de link naar de tv live Chat? Ik zie er maar 1 maar die is gesloten
Thanks!!quote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Hoempah ook weer aanwezigquote:Op maandag 6 januari 2025 21:17 schreef Hoempah het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #2] TV dus niet spoileren!
[ afbeelding ]
Ja echt he..toen de reclame kwam (en daar heb ik echt de pest aan) ging ik op videoland kijken en daar stond inderdaad de aflevering al >> en zonder reclame voor mijquote:Op maandag 6 januari 2025 21:26 schreef rinardo het volgende:
Zitten wij alles met reclames te kijken blijkt dat de aflevering al op Videoland staat
Dat is vervelend maar niet steeds in de cos en niet jezelf herhalen. Mensen zijn niet verolicht te reageren.quote:
Welterusten, ik ga ook een etage hoger, kwart voor 7 weer de wekkerquote:
Die is denk ik afquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja misschien is er ergens nog een buitenlands BB aan de gang
Geef ze eens ongelijkquote:
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ik moet er nog even inkomen hi weet het nog even niet..
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfffquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummie, heb er nog niet veel van gezien. Gisteren tijdens de uitzending was ik druk. En de stream kan ik zeker de eerste dagen niet goed in komen.
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rlsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje... ja dat snap ik dat jij druk was...pfff
Neej ik ook niet ben ik bang, ik moet even heel erg wennen haha...
Verleden jaar eigenijk niet ... maar kweet effe nie.. hiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat eigenlijk altijd wel bij en rls
Hier net zo... het is natuurlijk nog maar kort dag maar verleden jaar had ik de smaak snel te pakken... nu effe niet..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet ook nog niet zo goed, wat ik van deze editie moet vinden.
Ergens is back to basic erg leuk, maar je ziet meteen, al dat er gehangen gaat worden op dat gene waar ze op kunnen hangen. Daarbij is over het verloop voor jou al kijker nog veel onduidelijk. Dus ook nog even inkomen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |