SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Milena vind ik (voor nu) wel jammer.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa, Fleur en Milena wordt besloten door de heren.
Zijn bestiesquote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef BigBreg83 het volgende:
Kijken hoelang deze afspraken tussen niels en Jeff standhouden....
Hij praat het zelfde en redeneert het zelfde.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
De stem en intonatie van Niels lijkt echt extreem op die van Bart. Met ogen dicht waan ik me terug in 2023
Het is echt 100% alsof ik Bart hoor. Echt vreemd haha.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij praat het zelfde en redeneert het zelfde.
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
De stem en intonatie van Niels lijkt echt extreem op die van Bart. Met ogen dicht waan ik me terug in 2023
Vind ik totaal nietquote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Jeffrey kan impulsief zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeffrey : Of wil je wachten tot de mensen echt hun best hebben gedaan met de speech?
ik heb hem nog geen kiek horen zeggen ipv ik.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is echt 100% alsof ik Bart hoor. Echt vreemd haha.
Schakel pas net in op deze stream trouwens. Als hij hetzelfde redeneert als Bart dan kan het wel eens zijn dat ik ‘m wel mag. Bart was n goeien.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ik net wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:30 schreef marky het volgende:
[..]
ik heb hem nog geen kiek horen zeggen ipv ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja dat dacht ik inderdaad ook te zien en daarom raakte ik in de war. Maar ze hebben wel die klik en dat is leuk voor ze.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik dacht te zien dat Lennie behoorlijk met Keanu flirte..hem steeds aanraken en popie doen maar ik lees nu net dat Keanu op jongens valt en dat is Lennie niet(meer)
Best ingewikkeld. Er is een klik maar iets klopt er niet
Niet?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb zojuist eerste uurfilmpje geupload, kan iemand checken of dit werkt ?WerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Heb zojuist eerste uurfilmpje geupload, kan iemand checken of dit werkt ?Werkt vooralsnog goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Oh daar heb ik ff niet op geletquote:Op maandag 6 januari 2025 23:30 schreef marky het volgende:
[..]
ik heb hem nog geen kiek horen zeggen ipv ik.
Heb zojuist eerste uurfilmpje geupload, kan iemand checken of dit werkt ?WerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Fijn dat je dit weer wil doen!quote:Op maandag 6 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thanks, heb geen tijd om fragmeten te monteren, gooi gewoon uur filmpjes pnline voorlopig ...
Ik ook wel hoor.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Niet?vind het echt extreem gelijk klinken haha. Is niet negatief overigens, ik luisterde meestal graag naar Bart.
Mooi, eerste 30/45 min gemist dus straks mooi ff kijken als iedereen slaapt. Dank.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thanks, heb geen tijd om fragmenten te monteren, gooi gewoon uur filmpjes pnline voorlopig ...
Ahhh zooo, ja dat zou zeker kunnenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.
Misschien omdat ik in België woon dat ik meer verschil hoor?
Als dit het wordt denk ik dat Fleur weg moet.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa, Fleur en Milena wordt besloten door de heren.
Nee joh, veel werk en het is toch prima zo.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn resolutie en afspeeltijd okay of moet ik dat nog fine-tunen, fragmenten zijn misschien te groot ... ?
Mooi toch, is de tweede streamlock ook nog leukquote:Op maandag 6 januari 2025 23:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou zit ik helemaal in die filmpjes. Word Lennie ineens afgekapt.
Die zie je nog vaak genoegquote:Op maandag 6 januari 2025 23:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou zit ik helemaal in die filmpjes. Word Lennie ineens afgekapt.
Als ze niet weer de zelfde uitzenden wel jaquote:Op maandag 6 januari 2025 23:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Mooi toch, is de tweede streamlock ook nog leuk
Jaja, die 2e stream is zeker de betaalstream van Viaplay videoland ?quote:Op maandag 6 januari 2025 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
Begint het nu al.. slapende mensen op de streams terwijl er nog mensen wakker zijn ook
Ja wel toch juist, ik bedoel dan kunnen we ‘m afkijken ;pquote:Op maandag 6 januari 2025 23:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als ze niet weer de zelfde uitzenden wel ja
Denk dat als ze een fatsoenlijke bank (zetel) hebben, dat er wat makkelijker genachtbraakt wordt.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:44 schreef Flory- het volgende:
Hoop wel dat er wat nachtbrakers tussen zitten
Ja en wij ook! Jammer maar desalniettemin vond ik het geen slechte eerste kennismaking.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:43 schreef Kissingbird het volgende:
Begint het nu al.. slapende mensen op de streams terwijl er nog mensen wakker zijn ook
Link?quote:Op maandag 6 januari 2025 23:46 schreef mario390 het volgende:
op twitch zijn in 1 beeld beide streams
Nee zin om meer van te zien.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:46 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja en wij ook! Jammer maar desalniettemin vond ik het geen slechte eerste kennismaking.
Streamlock was maar even.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:59 schreef Droopie het volgende:
Wat is de reden voor een streamlock?
Komen ze dan even schoonmaken ofzo
Zo loop ik met een VR brilquote:
Tampon wisselquote:Op maandag 6 januari 2025 23:59 schreef Droopie het volgende:
Wat is de reden voor een streamlock?
Komen ze dan even schoonmaken ofzo
Nu je het zegt, had de gunfactor ook niet vond ik destijds, maar won wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:26 schreef Flory- het volgende:
Er wordt aardig gesnurkt, geen idee wie het is.
Ik gunde Bart wel, vond het echt een goede gast, maar Jason toen zeker meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, had de gunfactor ook niet vond ik destijds, maar won wel.
Ohh nee, 2023 Bartquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat je BB Bart bedoelde die van de eerste BB in 1999.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 00:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat je BB Bart bedoelde die van de eerste BB in 1999.
Elsa en Linda op bed. De rest op de vloerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
Iemand al een overzichtje wie waar slaapt?
Zodra ik alle namen kan benoemen, laat ik dat jou weten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:09 schreef Flory- het volgende:
Iemand al een overzichtje wie waar slaapt?
Ja die twee liggen in de suitequote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Elsa en Linda op bed. De rest op de vloer
Graagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zodra ik alle namen kan benoemen, laat ik dat jou weten.
Nou ik vind hem een van de leukere mensen daar. Voor dag 1 dan. En videoland doet het vandaag niet, geen idee waarom, maar begrijp ik nu dat ze al hebben moeten nomineren?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weinig streams nog gezien, wel de uitzending bekeken. Ik merk dat Jordy hier niet populair is, dat heeft hij dan heel snel voor elkaar.
Ik wil ze eerst eens een paar dagen zien een aanhoren. Wel jammer dat het hele stel zo vroeg al op bed ligt, leuker als er wat nachtelijke gesprekken zijn. Maar goed, niet iedereen kan een nachtbraker zijn
Duidelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Degene met de baard in de stem is Lennie.
Ja al een tijdje. Elsa is een vroege vogels.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 05:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...er is leven in de brouwerij..
Ja ik was er eerder al even, toen zag ik iemand in de tuin maar dat was van korte duur...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 05:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja al een tijdje. Elsa is een vroege vogels.
Hij komt wat onzeker over maar zegt geen dommme dingen ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weinig streams nog gezien, wel de uitzending bekeken. Ik merk dat Jordy hier niet populair is, dat heeft hij dan heel snel voor elkaar.
Ik wil ze eerst eens een paar dagen zien een aanhoren. Wel jammer dat het hele stel zo vroeg al op bed ligt, leuker als er wat nachtelijke gesprekken zijn. Maar goed, niet iedereen kan een nachtbraker zijn
Ze wisselen met het ene bed maar ze liggen wel op de grond. Nu lijkt het wel alsof het een hele zachte ondergrond is. Ik kan het me uit de eerste arm en rijk nog herinneren dat ze ze op stro lieten slapen maar daar kregen ze echt klachten van en werden er uiteindelijk matrassen op gelegd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 06:03 schreef Frummelie het volgende:
Zouden die nou echt al vanaf vrijdag op de grond liggen te maffen, ik zou helemaal naar de filistijnen zijn.. nou ja m'n rug dan vooral..
Het leek gisteren wel of er dunne matrasjes onder liggenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wisselen met het ene bed maar ze liggen wel op de grond. Nu lijkt het wel alsof het een hele zachte ondergrond is. Ik kan het me uit de eerste arm en rijk nog herinneren dat ze ze op stro lieten slapen maar daar kregen ze echt klachten van en werden er uiteindelijk matrassen op gelegd.
Ja inderdaad ze liggen op iets dat kan je wel zien aan dat stukje rechtopstaand spul tegen de muur..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze wisselen met het ene bed maar ze liggen wel op de grond. Nu lijkt het wel alsof het een hele zachte ondergrond is. Ik kan het me uit de eerste arm en rijk nog herinneren dat ze ze op stro lieten slapen maar daar kregen ze echt klachten van en werden er uiteindelijk matrassen op gelegd.
Gezellig warm douchen met dat knipperlichtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:07 schreef Li0nHeart het volgende:
En er is blijkbaar warm douchewater. Niels rent als een ongeluk naar de douche.
[ afbeelding ]
Ja briljantquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wel slim, warm water om te douchen alleen direct na de 'wekker'. Is iedereen mooi op tijd uit bed.
Vanaf ongeveer 8:07, dus inmiddels al 14 minuten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gezellig warm douchen met dat knipperlicht![]()
Hoeveel minuten ww krijgen ze?
Ja, kunnen ze daar niet iets anders op verzinnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik word gek van dat geflikker van die lampen bij die douche!
havernoutquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb gemist wat er exact in die blikken zit, behalve dan de naam. Iemand al kunnen loeren?
Havermout...een beetje slijmerige havermout.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb gemist wat er exact in die blikken zit, behalve dan de naam. Iemand al kunnen loeren?
Niemand op de mopperenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijken allemaal van die lieve mensen
Ja soort havermout iets.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
En een nare textuur zeiden ze gisterenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja soort havermout iets.
Zonder smaak blijkbaar.
De droge of natte versie?quote:
Oké, nou daar kunnen ze dan nog appel doorheen doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:38 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja soort havermout iets.
Zonder smaak blijkbaar.
Ja hé? daar zit ik dus ook al de hele tijd naar te loeren. Lijkt me echt lekker zacht en warm. Volgens mij met rits, dus valt niet open.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blauw jassen zien er chill uit
Ja iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hé? daar zit ik dus ook al de hele tijd naar te loeren. Lijkt me echt lekker zacht en warm. Volgens mij met rits, dus valt niet open.
Ja... kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:44 schreef Moeraskat het volgende:
De deelnemer die blijkbaar dik was, is al afgevallen voordat hij meedeed. -> Jordy.
Maar misschien komt er nog iemand binnen die zo'n doel heeft.
Er is een Panic Room. Misschien dat ze daar iets mee doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens... dit seizoen geen geheime kamer waarin ze mensen tot gek aan toe opsluiten?
Ah, ja klopt inderdaad. Ook nog niet gehoord inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt
Het viel me alleen op dat ze nu niemand hebben die het er continu over heeft en zo
Maar dan weten mensen dat er iemand zit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is een Panic Room. Misschien dat ze daar iets mee doen?
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Een nachtje zal nog wel gaan maar nachtenlang lijkt mij ook niet gezond voor je lijfquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:48 schreef Moeraskat het volgende:
Ze hebben last van hun heupen i.v.m. het op de vloer slapen.
Hadden ze mee mogen wachten ermee tot een paar dagen streamsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
Appels en paprika. Ik hoorde ze gisteren ook over wraps.
Ja irritant!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:53 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weer aan het vertellen hoe het moet.
Misschien vertrouwt hij Niels niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:54 schreef engine het volgende:
Jeffrey zegt al een paar keer dat iedereen zijn woord moet houden. Heeft ook angst.
Irritant ventje iddquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja irritant!
En dan vragen of ze eruit zijn gekomen..
Jeffrey laat gelukkig niks los.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:01 schreef Flory- het volgende:
Niels beloofd aan Jordy dat hij als hij de kans krijgt hij een pin mag afnemen hij Jordy kiest.
oorroerstokjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
'oorstaafjes'
Volgens mij zijn dat gewoon wattenstaafjes.
Een beetje is een understatementquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jordy is een beetje een miepert
Mooi vrouw!quote:
Ja en je kan sowieso verwachten dat alles wat je zegt kans maakt om openbaar te gaan...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Linda vraagt of er ook geluid bij de streams zit.
Ik snap gewoon écht niet dat mensen zich niet goed inlezen etc. voordat ze meedoen aan BB.
Je zou verwachten dat mensen die zich inschrijven, écht gewoon al vaak hebben gekeken en dit soort basis shit wel weten. Toch elk jaar weer van die vragen......
Ja, het is voedend voor je huid daar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gaan daar je wallen en of kringen van weg?
Nah ja...Jordy is absoluut geen mooiboyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Zowiezo, als jij buiten komt, liggen de vrouwen aan je voeten..
Jordy : Ik hoop het..
Ze zijn naar binnen en stream is ook op de woonkamer nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even naar stream twee, werd een beetje moe van het gemiep!
Ik vind nu die tuthola's wel leuk voor nuquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze zijn naar binnen en stream is ook op de woonkamer nu.
Er zijn een boel mensen die alleen afleveringen kijken en nooit streams. Weten soms ook niet dat er streams zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Linda vraagt of er ook geluid bij de streams zit.
Ik snap gewoon écht niet dat mensen zich niet goed inlezen etc. voordat ze meedoen aan BB.
Je zou verwachten dat mensen die zich inschrijven, écht gewoon al vaak hebben gekeken en dit soort basis shit wel weten. Toch elk jaar weer van die vragen......
Is gewoon gek, toch? Ze adverteren er ook mee en 'vroeger' was dat toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn een boel mensen die alleen afleveringen kijken en nooit streams. Weten soms ook niet dat er streams zijn.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even naar stream twee, werd een beetje moe van het gemiep!
Weet je wat zo'n pruik kost? Waarvan je amper ziet dat het een pruik is?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:13 schreef MacDeMarco het volgende:
De pruik van Fleur ziet er heel nep uit. Is denk ik niet de bedoeling dat mensen gelijk doorhebben dat je een pruik draagt lijkt mij?
Ze maken er niet echt reclames voor de streams. Ben ook pas sinds BB erachter gekomen dat het kon. Anders was ik ook verslaafd geweest aan de DGK en Utopia (alhoewel, toen woonde ik nog thuis en mocht dit soort dingen niet kijken, maar wat ik probeer te zeggen, ze maken er geen reclame voor)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er zijn een boel mensen die alleen afleveringen kijken en nooit streams. Weten soms ook niet dat er streams zijn.
Ze nomineren niet. Ze moeten een nominatie target aan drie mensen geven. Jordy en Keanu hebben al zo'n pin.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Clasientje het volgende:
Jordy slimmerik hij weet wat hij zegt tegen Niels en Jeffrey: De 2 dat toevallig moeten gaan nomineren zo probeert jordy hij zich veilig te stellen.
Ja, ik weet dat ze prijzig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n pruik kost? Waarvan je amper ziet dat het een pruik is?
Dit is waarschijnlijk een middenklasse en ik vind het nog wel meevallen. Heb veel 'erger' gezien.
Ik snap niet waarom ze met een pruik lopenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:17 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze prijzig kunnen zijn.
Ze heeft alopeciaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze met een pruik lopen
Fleur schijnt een ziekte te hebben waardoor ze haar verliest of kale plekken heeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze met een pruik lopen
Ja nee dat begrijp ik , dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fleur schijnt een ziekte te hebben waardoor ze haar verliest of kale plekken heeft?
Ik denk dan: kies een pruik met wat minder haar en minder dik haar en niet zo lang.
Maar ja...
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Zowiezo, als jij buiten komt, liggen de vrouwen aan je voeten..
Jordy : Ik hoop het..
Het zou mij niets verbazen als een andere pruik in dezelfde prijscategorie een veel betere match is. Maar uiteindelijk is het persoonlijke smaak en haar keuze.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fleur schijnt een ziekte te hebben waardoor ze haar verliest of kale plekken heeft?
Ik denk dan: kies een pruik met wat minder haar en minder dik haar en niet zo lang.
Maar ja...
Helemaal mee eens en ik snap wel dat zo'n meid lang haar wil hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als een andere pruik in dezelfde prijscategorie een veel betere match is. Maar uiteindelijk is het persoonlijke smaak en haar keuze.
Tonijn? Hebben ze tonijn?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:25 schreef Moeraskat het volgende:
Iemand heeft een blikje tonijn uit de koelkast gelaten?
Erg rood jaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Is Niels zo rood in zijn gezicht of staat mijn kleur op tv zo raar
ja, in blikquote:
Ik zie het nu..iemand maakt tonijn met paprika en appel in een soort pannenkoek..quote:
Lindaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie het nu..iemand maakt tonijn met paprika en appel in een soort pannenkoek..
Wat zijn proppers?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu vertelt over de naaipraktijken van proppers.
Mensen die je de disco in moeten sleuren in badplaatsen als loretquote:
Mensen die mensen de disco in moeten praten, in de vakantieplaatsen in Griekenland, Spanje en zo.quote:
Okee, niet mijn scenequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die je de disco in moeten sleuren in badplaatsen als loret
ijn vaak zelf ook tienersquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
Proppers zijn betaalde tienerlokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |