SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Even lekker stokenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
Jordy maakt met zijn vrienden een kampvuurtje
Waar zou die dan zitten in het huis? Want de oude badkamer is nu die suite toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Zag in de TV uitzending wel een glimp van een blauw achtige badkamer binnen. Die kan dus ook vrij gespeeld worden.
Viel mij ook op.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:38 schreef IkFok het volgende:
Jordy loopt al 4 dagen met dat ding om dus 4 dagen zitten ze er al in
don't jinx itquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Positief nieuws, nog geen SL gezien .....![]()
Ergens middenin.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:38 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Waar zou die dan zitten in het huis? Want de oude badkamer is nu die suite toch?
komt nog wel. denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
volgens niels zegt zequote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is geen ponykamp hier aldus Linda
Jesus je kijkt er net een paar uur naar. Meestal kan je een duidelijke mening geven na een week.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik hoop dat er wat leukere spraakmakende types gaan komen, vind deze groep tot nu toe saai.
Sssssttttttttquote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zal niet lang meer duren als ze games krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Minder tiktokken.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
Keanu heeft 4 / 5 dagen in de week hoofdpijn
Dat denk ik dus ook. Dat ie ineens dingen kan zeggen over mensen die gezegt zijn ofzo. Of dat mensen kunnen betalen om iets te weten te komen ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mogen ze wel oppassen, die papagaai in de gang lult alles door
Alle voorbije seizoenen wou ik blijven kijken naar de stream ondanks dat we nog niemand kenden en er nog geen spanning was. Ik ben nu na een uur kijken aan het denken of ik geen film zou opzetten. Deze groep mist..iets.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:39 schreef Kruimeltje77 het volgende:
Ik hoop dat er wat leukere spraakmakende types gaan komen, vind deze groep tot nu toe saai.
Die lijkt gewoon echt op haarquote:
Gerrit de Haan....quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft echt een arrogante kop. Doet me aan een haan denken.
Ja grappig die verwarring met namenquote:
Naaahhhhhquote:
nee die wekt irritatie op die mag blijvenquote:
Oja, dat is waar.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee die wekt irritatie op die mag blijven![]()
Jordy is wel eerlijk denken ze
Ja precies, dat heb ik ook.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alle voorbije seizoenen wou ik blijven kijken naar de stream ondanks dat we nog niemand kenden en er nog geen spanning was. Ik ben nu na een uur kijken aan het denken of ik geen film zou opzetten. Deze groep mist..iets.
Er komen nog meer binnen, misschien helpt dat.quote:
Ik hoop het. Je hebt een klik of je hebt er geen en ik voel het laatste.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Er komen nog meer binnen, misschien helpt dat.
Ach dat kun je nog niet zeggen johquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Je hebt een klik of je hebt er geen en ik voel het laatste.
Is altijd in het beginquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een klik hebben in zo'n korte tijd.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Er zijjn net 4 uur streamsquote:Op maandag 6 januari 2025 22:46 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wel handig die moeten ze minstens een week aanhoudenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal een regenjasje met hun naam erop... zo netjes
Jordy is zangerquote:Op maandag 6 januari 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
Ze verwachten iets ? muziek of zo zeggen ze
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel handig die moeten ze minstens een week aanhouden
Ik zag het al bij zijn introfilmpje van de week, helaas komt mijn mening uit.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:49 schreef mijntjexx het volgende:
En jordy moet sowieso blijven, heerlijk irritante kop heeft die gast.
Ik vind dat realtime video AI continu hun naam boven hun hoofd moet projecteren.. inc ondertitelingquote:Op maandag 6 januari 2025 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel handig die moeten ze minstens een week aanhouden
Het is gewoon een boer uut Kampn die Schlagers zingtquote:Op maandag 6 januari 2025 22:49 schreef mijntjexx het volgende:
Leuk toch, hou van irritante mensenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zag het al bij zijn introfilmpje van de week, helaas komt mijn mening uit.
mooie ventquote:Op maandag 6 januari 2025 22:50 schreef GayGuy het volgende:
Die donkere jongen heeft en prettig lijf. Mooie tattoos ook
Vreselijkquote:Op maandag 6 januari 2025 22:49 schreef mijntjexx het volgende:
Jammer van dat opgezette randje in z'n stem.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oh God. Hij gaat echt uit volle borst.
En een stomme sik onder zijn hoofd hangen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:50 schreef GayGuy het volgende:
Die donkere jongen heeft en prettig lijf. Mooie tattoos ook
Alles is anders....quote:Op maandag 6 januari 2025 22:51 schreef ledn81 het volgende:
De voorraadkamer is ook niet aan de verfkwast ontkomen [ afbeelding ]
Pratend kutjequote:Op maandag 6 januari 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En een stomme sik onder zijn hoofd hangen.
Brillo schuursponsjequote:Op maandag 6 januari 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En een stomme sik onder zijn hoofd hangen.
Mag denk ik niet van de FEBO want maakt wel TV hoe je ook over hem denkt.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy wordt weggestuurd
topoverleg gaat verder
quote:Op maandag 6 januari 2025 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag denk ik niet van de FEBO want maakt wel TV hoe je ook over hem denkt.
Het irriteert mij nu alquote:Op maandag 6 januari 2025 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gaat vervelen
Ik geef het een week
Dat ze voor Jordy willen gaan.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die 2 moeten nomineren morgen en willen daar over praten.
Zoals ik zei, hij is de Jill van dit seizoen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mag denk ik niet van de FEBO want maakt wel TV hoe je ook over hem denkt.
Kan me er wat bij voorstellen als ze veel kale plekken heeft. Of ze met een speciaal mutsje opzetten.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:55 schreef Flory- het volgende:
Fleur slaapt met die pruik, deed Arie ook, zal wel normaal zijn
Doet Moraima ook in Bondgenotenquote:Op maandag 6 januari 2025 22:55 schreef Flory- het volgende:
ik ook, ze is ook een leuke versie van Nawelquote:Op maandag 6 januari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
Ik vind deze milena/doriana wel leuk
Ze lijkt een beetje op Nawel ( eerdere BB)quote:Op maandag 6 januari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
Ik vind deze milena/doriana wel leuk
Waarom niet?quote:Op maandag 6 januari 2025 22:55 schreef Flory- het volgende:
Allemaal in hun hoofdquote:Op maandag 6 januari 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ze praten al over populaire bewoners. Dat kunnen ze toch nooit weten nu.
Lijkt me zo vreselijk, die dingen jeuken en zijn warmquote:
Lekker slapen danquote:Op maandag 6 januari 2025 22:58 schreef mijntjexx het volgende:
KUT, nu alweer verslaafd, moet slapen
Waarschijnlijk opgelopen met opdrachten, ze hebben er al 3 gehad las ikquote:Op maandag 6 januari 2025 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
Blauwe plekke.. raarrww weird.. ik zou RTL gelijk aanklagen na amper een ½dag in huis![]()
[ afbeelding ]
Muis? Charlotte Muisquote:Op maandag 6 januari 2025 22:59 schreef ben34567 het volgende:
Dankzij Lennie denk ik dat Charlotte terug is op stream
Ah zo, denk dat je er wel aan gewend raakt. En snap wel dat je met al die camera’s en mensen niet met een kaal(?) hoofd in beeld wil enzo. Overigens is een beetje kwaliteit-pruik heel anders dan vroeger en meer light weight, ademend etc waardoor dat niet meer zo warm is als het goed is.quote:
Ja, ze zijn al minsten 4 dagen daar hoorde ik iemand roepenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgelopen met opdrachten, ze hebben er al 3 gehad las ik
Kloptquote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zo, denk dat je er wel aan gewend raakt. En snap wel dat je met al die camera’s en mensen niet met een kaal(?) hoofd in beeld wil enzo. Overigens is een beetje kwaliteit-pruik heel anders dan vroeger en meer light weight, ademend etc waardoor dat niet meer zo warm is als het goed is.
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat die papagaai vannacht de hele toko onderschijt ....
Je weet dat die nep is hèquote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
fleurquote:Op maandag 6 januari 2025 23:02 schreef Flory- het volgende:
Lennie heeft haar kleren, verder nog iemand?
Ja snap ik ook wel, bij Ariana duurde het ook lang voor ze hem ging wassen.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah zo, denk dat je er wel aan gewend raakt. En snap wel dat je met al die camera’s en mensen niet met een kaal(?) hoofd in beeld wil enzo. Overigens is een beetje kwaliteit-pruik heel anders dan vroeger en meer light weight, ademend etc waardoor dat niet meer zo warm is als het goed is.
Ook een leuk joch.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Echt ? Leek me na 10 seconden al duidelijk.
Oké sorryquote:Op maandag 6 januari 2025 23:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Echt ? Leek me na 10 seconden al duidelijk.
Elsa heeft dat gewonnen bij eerste spel en Linda uitgenodigdquote:
Twee , Jordy en Keanu volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Weet iemand hoeveel mensen er nu een target pin hebben?? Niets en Jeff moeten morgen beslissen wie er genomineerd zijn.
Valt mee, ze moeten toch iets kiezen.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er worden al snode plannen gesmeed op stream 2 ...
Oh dacht dat er misschien meer bij waren gekomen. Misschien kiezen niets en Jeff 1 van die 2 en de rest moet gewoon nomineren?quote:
Ze moeten er nog drie nomineren begreep ik vanavond.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Oh dacht dat er misschien meer bij waren gekomen. Misschien kiezen niets en Jeff 1 van die 2 en de rest moet gewoon nomineren?
Ja ze heeft ook wel een dikke pruik lijkt het, met hoge ‘density’. Misschien is dat wat zwaarder. Oogt ook iets minder natuurlijk daardoor imo. Beter iets lagere density. Volgens mij is eens per 2 weken (of 1 week?) wassen een beetje de norm, ofzo. Hoofdhuid was je wel vaker natuurlijk. Ik weet er niet alles van maar wel eens wat van meegekregen door iemand in m’n omgeving.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, bij Ariana duurde het ook lang voor ze hem ging wassen.
Tis alleen zo'n bos haar
kloptquote:Op maandag 6 januari 2025 23:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Alles kan morgen weer anders zijn hoor
Omdat hij verbaal behoorlijk sterk is.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie Jordy niet als sterke speler. Vraag me af waarom zij dat vinden.
Ze zeggen als mogelijke concurrent.
Ooohquote:Op maandag 6 januari 2025 23:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze moeten er nog drie nomineren begreep ik vanavond.
Hij zegt niks met veel woorden en alles zes keer. Hij is overweldigend en een moemakerquote:Op maandag 6 januari 2025 23:09 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat hij verbaal behoorlijk sterk is.
Hj praat veel en is Hollanderquote:Op maandag 6 januari 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zie Jordy niet als sterke speler. Vraag me af waarom zij dat vinden.
Ze zeggen als mogelijke concurrent.
haha, dat ook!quote:
Ik heb nu een uurtje kunnen kijken en ik heb hem alleen met Jeffery zien praten en met Niels. Dat deed hij behoorlijk goed hij gaf aan beide het juiste gevoel op het juiste moment. Verder vind ik hem ook irritant in zijn zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zegt niks met veel woorden en alles zes keer. Hij is overweldigend en een moemaker
Maar wij doen ook zoiets vanaf onze zetelquote:Op maandag 6 januari 2025 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
Apart om te zien hoe goed sommige mensen elkaar denken te kennen en doorgronden op die korte tijd.
Ik heb daar een andere mening over, maar dat mag natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2025 23:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb nu een uurtje kunnen kijken en ik heb hem alleen met Jeffery zien praten en met Niels. Dat deed hij behoorlijk goed hij gaf aan beide het juiste gevoel op het juiste moment. Verder vind ik hem ook irritant in zijn zijn.
Nee ze moeten nog drie mensen een target pin geven.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Weet iemand hoeveel mensen er nu een target pin hebben?? Niets en Jeff moeten morgen beslissen wie er genomineerd zijn.
De een meer dan de ander hier.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar wij doen ook zoiets vanaf onze zetel
Precies ja. En soms wel ergerquote:Op maandag 6 januari 2025 23:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar wij doen ook zoiets vanaf onze zetel
Hij valt op mannen, dus nee.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
Worden Keanu en Lennie een setje? Of hebben ze al een relatie? Heb mss wat gemist..
Worden er direct uitgestemd indien facebook kijkers een significant aandeel hebben.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
Worden Keanu en Lennie een setje? Of hebben ze al een relatie? Heb mss wat gemist..
Ja daarom kijk ik en zit in de cos. Misschien en waarschijnlijk zeker wel verander ik van mening, gewoon lekker om je mening te geven.quote:
Leuk gesprek tussen die 2quote:Op maandag 6 januari 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey zegt sorry tegen Niels.
Dat hij niet meteen wat gezegd heeft en de knoop heeft doorgehakt.
Dat bdoel ik idd.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t kut, dat je vanaf de eerste dag nu niets meekrijgt live, maar ineens in dag4 beland
Zo rommelig
Dat dusquote:Op maandag 6 januari 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
Ik vind het lastig dat ik dingen gemist heb
Precies.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik en zit in de cos. Misschien en waarschijnlijk zeker wel verander ik van mening, gewoon lekker om je mening te geven.
Ja dat maakt het wel wat lastigerquote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t kut, dat je vanaf de eerste dag nu niets meekrijgt live, maar ineens in dag4 beland
Zo rommelig
Nopequote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
We zien toch nooit de streams vanaf dag 1?
alleen de 1equote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht al.quote:
Nee misschien dat ze dat in de tv uitzending duidelijk maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
Nee het duurt even voor we dmv tv wat ingehaald hebben, dus nu zitten we met een gatquote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is toch net groep 8 kamp, met al die slaapzakken op de grond en dat gegiechel
Ja dat is wel irritant ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee het duurt even voor we dmv tv wat ingehaald hebben, dus nu zitten we met een gat
Dat jaquote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee het duurt even voor we dmv tv wat ingehaald hebben, dus nu zitten we met een gat
Paar daagjes en dan klopt het voor ons gevoel weerquote:
Het boeit ze ook geen moer dat al 2 in luxe slapen, veel te snel willen jalouzie en gerel willen scoren de 1ste TV dag is geen succesquote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is toch net groep 8 kamp, met al die slaapzakken op de grond en dat gegiechel
en niet fluitenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:22 schreef Ireth het volgende:
Niet zingenGeen K3
![]()
Nog maanden nachtmerries gehad van "mijn poenie is een waterval"
Ohhhh je sig!quote:Op maandag 6 januari 2025 23:22 schreef Ireth het volgende:
Niet zingenGeen K3
![]()
Nog maanden nachtmerries gehad van "mijn poenie is een waterval"
Ik dacht te zien dat Lennie behoorlijk met Keanu flirte..hem steeds aanraken en popie doen maar ik lees nu net dat Keanu op jongens valt en dat is Lennie niet(meer)quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
4 dagen geledenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
Hallo, ik heb de kanalen gevonden op mijn tv en de show gezien vanavond.
Wanneer zijn ze nu het huis in gegaan? Was dat pas sinds vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |