Hij valt op mannen, dus nee.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
Worden Keanu en Lennie een setje? Of hebben ze al een relatie? Heb mss wat gemist..
Worden er direct uitgestemd indien facebook kijkers een significant aandeel hebben.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
Worden Keanu en Lennie een setje? Of hebben ze al een relatie? Heb mss wat gemist..
Ja daarom kijk ik en zit in de cos. Misschien en waarschijnlijk zeker wel verander ik van mening, gewoon lekker om je mening te geven.quote:
Leuk gesprek tussen die 2quote:Op maandag 6 januari 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey zegt sorry tegen Niels.
Dat hij niet meteen wat gezegd heeft en de knoop heeft doorgehakt.
Dat bdoel ik idd.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t kut, dat je vanaf de eerste dag nu niets meekrijgt live, maar ineens in dag4 beland
Zo rommelig
Dat dusquote:Op maandag 6 januari 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
Ik vind het lastig dat ik dingen gemist heb
Precies.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik en zit in de cos. Misschien en waarschijnlijk zeker wel verander ik van mening, gewoon lekker om je mening te geven.
Ja dat maakt het wel wat lastigerquote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t kut, dat je vanaf de eerste dag nu niets meekrijgt live, maar ineens in dag4 beland
Zo rommelig
Nopequote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
We zien toch nooit de streams vanaf dag 1?
alleen de 1equote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht al.quote:
Nee misschien dat ze dat in de tv uitzending duidelijk maken.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
Nee het duurt even voor we dmv tv wat ingehaald hebben, dus nu zitten we met een gatquote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is toch net groep 8 kamp, met al die slaapzakken op de grond en dat gegiechel
Ja dat is wel irritant ja.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee het duurt even voor we dmv tv wat ingehaald hebben, dus nu zitten we met een gat
Dat jaquote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee het duurt even voor we dmv tv wat ingehaald hebben, dus nu zitten we met een gat
Paar daagjes en dan klopt het voor ons gevoel weerquote:
Het boeit ze ook geen moer dat al 2 in luxe slapen, veel te snel willen jalouzie en gerel willen scoren de 1ste TV dag is geen succesquote:Op maandag 6 januari 2025 23:19 schreef Ireth het volgende:
Dit is toch net groep 8 kamp, met al die slaapzakken op de grond en dat gegiechel
en niet fluitenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:22 schreef Ireth het volgende:
Niet zingenGeen K3
![]()
Nog maanden nachtmerries gehad van "mijn poenie is een waterval"
Ohhhh je sig!quote:Op maandag 6 januari 2025 23:22 schreef Ireth het volgende:
Niet zingenGeen K3
![]()
Nog maanden nachtmerries gehad van "mijn poenie is een waterval"
Ik dacht te zien dat Lennie behoorlijk met Keanu flirte..hem steeds aanraken en popie doen maar ik lees nu net dat Keanu op jongens valt en dat is Lennie niet(meer)quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
4 dagen geledenquote:Op maandag 6 januari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
Hallo, ik heb de kanalen gevonden op mijn tv en de show gezien vanavond.
Wanneer zijn ze nu het huis in gegaan? Was dat pas sinds vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |