Hij valt op mannen, dus nee.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
Worden Keanu en Lennie een setje? Of hebben ze al een relatie? Heb mss wat gemist..
Worden er direct uitgestemd indien facebook kijkers een significant aandeel hebben.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:15 schreef cheanny het volgende:
Worden Keanu en Lennie een setje? Of hebben ze al een relatie? Heb mss wat gemist..
Ja daarom kijk ik en zit in de cos. Misschien en waarschijnlijk zeker wel verander ik van mening, gewoon lekker om je mening te geven.quote:
Leuk gesprek tussen die 2quote:Op maandag 6 januari 2025 23:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey zegt sorry tegen Niels.
Dat hij niet meteen wat gezegd heeft en de knoop heeft doorgehakt.
Dat bdoel ik idd.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t kut, dat je vanaf de eerste dag nu niets meekrijgt live, maar ineens in dag4 beland
Zo rommelig
Dat dusquote:Op maandag 6 januari 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
Ik vind het lastig dat ik dingen gemist heb
Precies.quote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik en zit in de cos. Misschien en waarschijnlijk zeker wel verander ik van mening, gewoon lekker om je mening te geven.
Ja dat maakt het wel wat lastigerquote:Op maandag 6 januari 2025 23:17 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t kut, dat je vanaf de eerste dag nu niets meekrijgt live, maar ineens in dag4 beland
Zo rommelig
Nopequote:Op maandag 6 januari 2025 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
We zien toch nooit de streams vanaf dag 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |